Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35 v vaimo petti, luuleekohan saavansa enää ketään

Vierailija
22.01.2024 |

Ollaan oltu naimisissa neljä vuotta. Yks kaveri oli bongannu hänet viikonloppuna baarissa suutelemassa miehen kanssa ja lähtevän tämän kanssa yhdessä. Eilen illalla otin tän esille hänen kanssaan ja en oo tyytyväinen siihen miten hän selitteli asiaa parhain päin.

Mä oon tehny kaikkeni hänen eteen ja tässä on kiitos. Oli pakko kysyä häneltä, että luuleekohan hän, että tinderissä hänelle on samalla tavalla kilpakosijoita tarjolla kuin silloin kun oli viimeksi sinkkuna? Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä. Olikohan todella riskin arvoista?

Joo tää on vähän tällainen katkera vuodatus, mutta eiköhän mulla oo oikeus siihen. Ja totta se on, että ei tuolla oo keski-ikäisten naisten markkinat jos ei näytä joltain Jennifer Lopezilta.

Kommentit (532)

Vierailija
21/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Ap ei ollut ihan loogisessa kunnossa kirjoittaessaan. Mutta onhan tuo törkeä temppu. Olikohan edes ensimmäinen kerta. Pakkaa eukkos kamat. 

Vierailija
22/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika provokatiivinen keskustelun aloitus. Luulet ilmeisesti, että kaikki on ulkonäön varassa. Ja 35-vuotias on vielä nuori, kauneus on katsojan silmissä. Toki kertoo kyllä jotain vaimostasikin se, että pettää. Että siinä mielessä en luule, että on kovin suuri menetys menettää tuollainen parisuhde. aika paljon vaatii töitä.

Riippuu mitä tavoittelee. Kyllä ne markkinat aika paljon heikkenee kun ei ole enää sellainen hehkeä parikymppinen, vaan on vatsaa ja ryppyjä. Ei enää kaikki samat miehet katso perään. Jotkut varmasti kyllä, mutta ne miehet ei oo välttämättä niitä kiinnostavimpia. Poikkeuksiakin varmaan joukossa toki. Mutta joo, en mä koe että mun elämä tästä menis pilalle ja uskon että löydän vielä oikeasti hyvän naisen. Mutta just nyt vituttaa.

AP

Ai, oman kokemukseni mukaan olin suosituin miesten keskuudessa noin nelikymppisenä, vaikka tietenkin kaksikymppisenä olin varmasti usealla mittarilla kauniimpi. Tiedätkö, mistä johtui? Olin nelikymppisenä hauskempi ja itsevarmempi kuin kaksikymppisenä ja ikäisiini naisiin nähden keskimäärin kauniimpi kuin parikymppisenä. Edelleenkin viisikymppisenä miehet tekee minulle enemmän aloitteita kuin nuorena. Olen pitkäaikaisessa parisuhteessa, joten en näihin tilaisuuksiin tartu. Mutta kysyntää riittää ja moni minulle tehty aloite on nimenomaan parisuhde- ei seksimielessä tutuilta miehiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän AP:n katkeruuden. Petetyksi joutuminen rikkoo ihmisen. 

Mutta jos nyt unohtaisit exäsi tulevan seuraelämän ja keskittyisit omaan hyvinvointiisi. Jos jäät kitkeränä odottamaan että pääsisit todistamaan miten toinen ei saa enää ketään ja tulisi anelemaan sinua takaisin, niin joudut vain pettymään ja haavoitetuksi uudelleen. 

Meillä ei ollut pettämistä, mutta jättäessäni ex-miehen hän huuteli perään samanlaista. Kuinka ollakaan, vientini oli yli kolmikymppisenä parempaa kuin se ikinä oli parikymppisenä ja lopulta päädyin yhteen paljon exääni kaikill mittareilla tasokkaamman miehen kanssa. Ex sekosi tästä ihan täysin, olisin toivonut että hän olisi vain jatkanut elämäänsä eikä käyttänyt niinpaljoa aikaa ja energiaa minun elämäni miettimiseen...

Vierailija
24/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin petti ja sitten ihmettelet, mahtaako saada. No siinähän sulla on todiste, sai se ja tulee saamaan, mutta sulla on vaikeampaa. Eronneet miehet on paarialuokkaa, eronneet naiset eivät. Naiset nimittäin jatkavat elämää, mutta miehet surkastuvat omaan mitättömyyteensä trollimaan vauva.fissä.

Meinaat sitten, että vauva.fi:ssä mankuminen tekee naisesta kuuman?

Vierailija
25/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla mielikuvitustapaus tämä. 35-vuotias on nuori ja saa helposti seuraa. 

Vierailija
26/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika provokatiivinen keskustelun aloitus. Luulet ilmeisesti, että kaikki on ulkonäön varassa. Ja 35-vuotias on vielä nuori, kauneus on katsojan silmissä. Toki kertoo kyllä jotain vaimostasikin se, että pettää. Että siinä mielessä en luule, että on kovin suuri menetys menettää tuollainen parisuhde. aika paljon vaatii töitä.

Riippuu mitä tavoittelee. Kyllä ne markkinat aika paljon heikkenee kun ei ole enää sellainen hehkeä parikymppinen, vaan on vatsaa ja ryppyjä. Ei enää kaikki samat miehet katso perään. Jotkut varmasti kyllä, mutta ne miehet ei oo välttämättä niitä kiinnostavimpia. Poikkeuksiakin varmaan joukossa toki. Mutta joo, en mä koe että mun elämä tästä menis pilalle ja uskon että löydän vielä oikeasti hyvän naisen. Mutta just nyt vituttaa.

AP

Et saanut nykyistä pidettyä tyydytettynä, miksi kuvittelet että onnistuisit jonkun toisen kanssa? Sullakin alkaa jo ikää tulla, hiukset harvenee ja potenssi laskee.

Vierailija
27/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on niin nähnty. Tuttavapari erosi. Nainen on lihava inhottava pirttihirmu justiina. Eipä sillä kestänyt montaa viikkoa kunnes se oli löytänyt mukavan lapsettoman miehin. Mies on myös häntä 5v nuorempi ja kuulemma se on nyt niin rakastunut naiseen. Ne naisen pari lastakin, josta yhdellä on kehityshäiriöitä, eivät ollenkaan miestä haitanneet. 

Exmies on vielä sinkkua.

Kiittäkää tästä nykymenosta tinderiä. Sieltä kun se uusi mies löytyi.

Pakosti aika helvetin reppana mies. Ei sitä todellakaan joka nainen huolisi.

Vierailija
28/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosihan ihan todistetusti saa miestä helposti, siitähän teidän erokin johtuu, joten itse olisin enemmän huolissani sinun markkina-arvosta.

En nyt ihan pitäisi jotain baaripanoa markkina-arvon mittarina. Mutta hei, meitä on moneen junaan :) 

T. AP

Täällä mammat oikeasti luulevat että tinderi ja valopilkun menekki ovat aitoja markkina arvo mittareita 🤣

Vierailija
29/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on niin nähnty. Tuttavapari erosi. Nainen on lihava inhottava pirttihirmu justiina. Eipä sillä kestänyt montaa viikkoa kunnes se oli löytänyt mukavan lapsettoman miehin. Mies on myös häntä 5v nuorempi ja kuulemma se on nyt niin rakastunut naiseen. Ne naisen pari lastakin, josta yhdellä on kehityshäiriöitä, eivät ollenkaan miestä haitanneet. 

Exmies on vielä sinkkua.

Mitä pahaa siinä on, että nainen löysi uuden? Monet miehet pitävät vahvatahtoisista naisista ja ikäero noilla on kohtalaisen pieni. Kyllä näitä pareja ennen tinderiäkin syntyi, turha katkerana märistä.

Vierailija
30/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa, että sun naisella todellakin on vientiä Tinderissä. Tuon ikäinen saa niin paljon huomiota siellä, että ei ehdi kaikille vastata. Toivottavasti on tajunnut tehdä lapset sun kanssa, ja voi susta eroon päästyään keskittyä etsimään sitä mitä haluaa. 

Taas löytyi yksi pettäjä. Eikö teitä yhtään hävetä? "Ennen maa repee kuin..."

Vierailija
31/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Ap ei ollut ihan loogisessa kunnossa kirjoittaessaan. Mutta onhan tuo törkeä temppu. Olikohan edes ensimmäinen kerta. Pakkaa eukkos kamat. 

Jokainen pakkaa itse kamansa. Ap voi pakata omansa, jos haluaa lähteä.

Vierailija
32/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ap lapsia?

Vierailija
33/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katotaas 5 vuoden päästä kun et vieläkää oo ite kelvannu kellekkää ja itket exää takasin muttei se sua halua kun on vähintää 100 miestä jonossa joista valita päivän lelu

Maailma siis toimii just niin kuin lassukat väittävät.

T. Av mammat nyt ja ikuisesti. 

Vierailija
34/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katotaas 5 vuoden päästä kun et vieläkää oo ite kelvannu kellekkää ja itket exää takasin muttei se sua halua kun on vähintää 100 miestä jonossa joista valita päivän lelu

Mä oon pitäny erittäin hyvää huolta kunnostani, työsaralla menee erittäin hyvin ja tarjokkaita on ollu viime vuosinakin ihan kohtalaisesti. Tää sun viestis kertoo vain susta itsestäsi. Jostain syystä haluat puolustella mua pettänyttä vaimoa. 

AP

Vierailija
35/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloituskuulostaisi aidolta tilanteelta niin olisin myötätuntoinen petettyä miestä kohtaan. Valitettavasti aloitus kuulostaa vain selvältä provolta. 

tavoite lienee yrittää vaikuttaa siihen että aloittajan naisen ei kannata jättää miestään vaikka tämä ei tekisi yhtään kotitöitä tai haukkuu naistaan kuinka kurjasti. Koska nainen ei välttämättä enää löytäisi uutta miestä. Valitettavasti homma ei vaan kuulosta yhtään uskottavalta. 

sori ap. Surkea yritys.

Vierailija
36/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosihan ihan todistetusti saa miestä helposti, siitähän teidän erokin johtuu, joten itse olisin enemmän huolissani sinun markkina-arvosta.

En nyt ihan pitäisi jotain baaripanoa markkina-arvon mittarina. Mutta hei, meitä on moneen junaan :) 

T. AP

Täällä mammat oikeasti luulevat että tinderi ja valopilkun menekki ovat aitoja markkina arvo mittareita 🤣

Miksi parisuhteessaoleva nainen, jolla olisi kysyntää muuallakin, kuvittelisi, "ettei saisi ketään, jos eroaa"? Ja mikä syy se olisi pysyä huonossa liitossa? Ap:kin on keskittynyt vain vaimonsa ulkonäön ja markkina-arvon nälvimiseen. Kukaan järkevä ihminen ei ota noin ikääntymispelkoista kumppania, sillä vaihtoehto ikääntymiselle on kuolema nuorena. 

Vierailija
37/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kroppa ei ole enää samassa kunnossa kuin aikoinaan ja kasvotkin alkaneet keski-ikäistyä"

Mutta eipä tuo ole yhtään haitanut, jos vaimo on löytänyt uuden miehen. 

Ehkä sinä valitset kumppanin kropan ja kasvojen perusteella, mutta monelle muut arvot painavat vaakakupissa enemmän. Tästä vaimosi on hyvä esimerkki. 

Eikö se ole sinulle vain hyvä, kun vaimo löysi uuden, kun hän ei sinua enään mielytä kropallaan ja kasvoillaan ja voit sinäkin etsiä uuden, joka vastaa ihanteitasi.  

Eikö vaimon käytös ole luonnollinen asia ja seuraus ihannoinnistasi. 

Vierailija
38/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exmies on vielä sinkkua.

Mitä pahaa siinä on, että nainen löysi uuden? Monet miehet pitävät vahvatahtoisista naisista ja ikäero noilla on kohtalaisen pieni. Kyllä näitä pareja ennen tinderiäkin syntyi, turha katkerana märistä.

Sinä et sitten näe mitään pielessä siinä että työssä käyvän kunnollisen miehen markkina arvo on nykyisin pienempi kuin lihavan ja ilkeän parin lapsen sinkkuäidin?

Vierailija
39/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Siis mikä

Kaiken sen jälkeen mitä oon hänen eteen tehnt mun vitutus on todellakin oikeutettua ja mun ei todellakaan tarvitse tällaisena hetkenä kehua häntä. Mee gaslighttaamaan muualle.

AP

Vierailija
40/532 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. AP

Ei, ne kuvastavat vain sitä, millaisia h*oria lähes kaikki miehet ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi