Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon aiemmin heräät töihin/kouluun?

Vierailija
21.01.2024 |

Kuinka kauan menee laittaessa kaikki lähtövalmiiksi?

Itse kuhnin varmaan tunnin, ennenkuin saan itseni ovesta ulos.

Kommentit (128)

Vierailija
81/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tuntia heräilyä ja valmistautumista kotona, 1 tunti matkaan. Eli 3 tuntia ennen aloitusta soi herätyskello.

Vierailija
82/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo soi 6. Aamupesut, auto lämpiämään, aamupala hitaasti ja rauhassa, uusi hammaspesu, pukeutuminen, meikkaus, hiusten suoristus, eväiden teko, auton harjaaminen lumesta. Klo 7.30 lähden kotoa. Työ alkaa klo 8. Eli puolitoista tuntia aamulla kotona ja työmatka kestää puoli tuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pese hampaita, harjaa hiuksia, pese kasvoja,...?

Vierailija
84/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oli tarkoitettu tyypille, joka on autossa matkalla töihin 10 min heräämisestä

Vierailija
85/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään kuudelta ja lähden kotoa 7:45 ollakseni duunissa viimeistään 8:45. 

Mä harrastan aamuisin liikuntaa, siksi noin aikaisin, muuten valmistautumiseen menisi ehkä 45-60 minuuttia.

Vierailija
86/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti. Minimissään.

6.30 herätys.

6.31 kahvi tulille.

6.31 aamuvirtsalle.

6.32 pois vessasta ja vaatteet päälle.

6.35 koira hihnaan ja pihalle.

6.50-7.00 takaisin sisälle, riippuen kelistä, muista ulkoiluttajista ja yön aikana tulleista uusista hajuista.

7.00 ruokaa koiralle.

7.02 se (joskus yli puolituntia seisonut) kahvi kuppiin ja kitusiin.

7.07 aamu-ulosteelle ipadin kanssa. uloste ja uutiset lukkojen takana. rauhassa.

7.25 pyyhintä, käsien pesu, hampaiden pesu.

7.30 töissä.

Vierailija
87/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oli tarkoitettu tyypille, joka on autossa matkalla töihin 10 min heräämisestä

Olen eri. Mutta jos nyt oikein mietin niin pukeutumiseen menee minuutin verran. Hampaiden pesuun suositellaan 2 minuuttia. Kasvojen pesuun menee alle 10 sekuntia, hiusten harjaukseen ja ponnarille laittoon korkeintaan 20 sekuntia. Jotta miksi ei 10 minuutissa ehtisi noita tehdä ja vielä muutakin.

Vierailija
88/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätyskello soi useimmiten kolme tuntia ennen työajan alkua. Välillä olen yrittänyt nipistää aikaa vartin lyhyemmäksi. Vessassa käynti, hampaiden pesu, suihkussa käynti, meikkaus, pukeminen, aamupala, eväiden ja muiden työvehkeiden pakkaaminen, uudestaan vessassa käynti. Lähden kotoa tuntia ennen työajan alkua, jotta ehtii rauhassa vaihtaa työvaatteet ja mahdollisesti käydä kaupassa ja keittää kahvia. Elättelen toiveita, että kun joskus saan kämpän raivattua niin sitten aamutoimet sujuu nopeammin kun tavarat löytyy helpommin. Tai jos viitsisi yrittää laittaa jo illalla jotain valmiiksi, esim. aamupalan ja vaatteet.

Vierailija
89/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 min. - 1 h.

Vierailija
90/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 6.20 kun pitää lähteä kahdeksaksi viemään lapsi kouluun.

Vierailija
91/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on hyvät valmistelut illalla. Työeväät valmiiksi rasiaan ja kylmälaukku niille valmiiksi pöydälle. Vesipullo viereen. Työlaukku tietysti pakattuna. Aamupala niin valmiiksi kun voi, astioineen kaikkineen. Kahvinkeittimen lataus ja matkamuki valmiiksi pöydälle. Vaatteet tietysti valmiiksi. Itse haen takin ja kengätkin kylmäeteisestä lämpimään, jo illalla. Ja laitan auton lämmitystöpselin valmiiksi auton päälle, käyn vaan laittamassa paikalleen. Säästää hyvin aikaa nämä 😄

Vierailija
92/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointti on hyvät valmistelut illalla. Työeväät valmiiksi rasiaan ja kylmälaukku niille valmiiksi pöydälle. Vesipullo viereen. Työlaukku tietysti pakattuna. Aamupala niin valmiiksi kun voi, astioineen kaikkineen. Kahvinkeittimen lataus ja matkamuki valmiiksi pöydälle. Vaatteet tietysti valmiiksi. Itse haen takin ja kengätkin kylmäeteisestä lämpimään, jo illalla. Ja laitan auton lämmitystöpselin valmiiksi auton päälle, käyn vaan laittamassa paikalleen. Säästää hyvin aikaa nämä 😄

Unohtui sanoa että tarvittavat meikit, korut, hiusjutut ja silmälasit myös valmiiksi. En ehtisi aamulla alkaa valita korviksia.

Vierailija
93/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli tuntia, tai 35min, niin olen sängystä ylös ja töissä tai koululla. Enkä asu keskustassa vaan lähiössä. 20 riittää siihen että käy suihkussa, kampaa hiukset ja pukee. Muuta ei tarvi kun en syö aamupalaa enkä meikkaa kuin erityistapauksissa.

Milloin syöt aamupalan?

Vierailija
94/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 min, joka sisältää vessan, kasvopesun ja tökötit sekä hampaiden pesun, eväät jääkaapista ja koiran kusetus pihaan. Töihin ajaa noin 20min eli heräämisestä noin 40min kuluttua olen leimaamassa sisään, riippuu tarviiko käydä vaihtamassa työvaatteet vai ei. Yleensä näytän hyvin räjähtäneeltä, hiukset saatan harjata töissä ennen aamutaukoa jos sattuu harja olemaan mukana. 

Vierailija
95/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen kotoa 12 - 20 yleensä. Herään klo 10 ja teen ensin omia juttuja tai käyn salilla tai jossakin kahvilassa (asun Tallinnassa). Sit klo 12  tietokone päälle kotona.

Meil muut tekevät 9 - 17, mut olen päättänyt tällaisen ajan itselleni, koska olen iltavirkku ja työssä ei ole asiakaskontaktia, niin saa.

Vierailija
96/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

06.20 herätys

06.35 lähtö pysäkille

06.57- 07. 00 leimaus 

Sitten saakin tehdä omaan tahtiin( kunnan työ)

Vierailija
97/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon aiemmin heräät töihin/kouluun?

Aiemmin kuin mihin? Siis töihin kuin kouluun? En opiskele enää.

Vierailija
98/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin viemässä autoon tavaroita, toistakymmentä senttiä oli lunta jo kertynyt tielle. Huomenaamulla kannattaa herätä ajoissa kahlaamaan monin paikoin.

Vierailija
99/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimi 2,5 h, jos on tukanpesu aamu. 

Vierailija
100/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaika alkoi 8.00. Kävelymatka 15 min. Heräsin 6.20 että ehdin rauhassa syödä aamiaista, meikata ja olla sohvalla lempisarjaa katsoen. Aluksi halusin antaa hyvän kuvan olla töissä jo 7.30 tai 7.45. Toinen määräaikainen työntekijä tuli 8 jälkeen töihin. Kun esimies ei koskaan hänelle siitä sanonut että työaika alkaa 8.00 eikä 8.15, aloin itsekin tulla töihin vähän ennen 8 koska en jaksanut enää välittää olenko täsmällinen vai en. Kaikki meistä eivät saa samaa kohtelua työpaikalla. Tulet muutama minuutti myöhässä töihin ja saat kuulla siitä, mutta ei se mitään monelta esimiehen suosikki työntekijät tulevat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi