Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon aiemmin heräät töihin/kouluun?

Vierailija
21.01.2024 |

Kuinka kauan menee laittaessa kaikki lähtövalmiiksi?

Itse kuhnin varmaan tunnin, ennenkuin saan itseni ovesta ulos.

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 6:20 jos menen seitsemäksi. Työmatka kävellen noin kolme minuuttia, aamupalan syön töissä.

Vierailija
42/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 5.30, lähden töihin klo 9.

herään ajoissa, jotta ehdin lenkille koiran kanssa, kuntosalille, suihkuun, meikkaamaan ja aamupalalle rauhassa kotona ennen töitä.

itselleni sopii tämä paremmin, kuin se että töiden jälkeen koettaisin mennä ihmistungokseen salille. Plus aamusalin jälkeen homma on hoidettu, eikä sitä tarvitse enää miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään kuudelta ja lähden 7.30. Haluan olla rauhassa aamulla.

Vierailija
44/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko lapset minulla. Varmasti osaisivat itsekin hoitaa itsensä kouluun, mutta tulee kuitenkin laiteltua aamupalat niille ja jutustettua pöydässä, jolloin menee helposti 30min pidempään. Jos etätyöt alkaa 09:00 niin heräilen n. 08:10 ilman lapsia, 07:40 jos muksut on kotona. 

Olen aina ollut hidas heräilijä ja tarvitsen aikaa kahvikupin kanssa ennen ajattelua vaativiin asioihin ryhtymistä. Valoisaan vuodenaikaan saan sentään osan heräämisajasta käytettyä kevyeen liikuntaan, esim pikkukävelyyn tai joogaamiseen. 

Vierailija
45/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.45 herään, työt alkaa 8.00, etätyö

Vierailija
46/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tuntia ennen koulun/työn alkua. 

Jos 8 aamu, herään klo 6. Kaikki muut tulee suoraan sängystä paikalle. 

Vierailija
47/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tuntia. Ensimmäinen tunti-puolitoista menee siihen että juon kahvia, katson uutisia ja koitan päästä irti väsymyksen tunteesta. Sen jälkeen suihkuun ja vaatteet niskaan. Eli itse valmistautumiseen harvoin puolta tuntia kauempaa menee. Se aamukooma on vaan aina niin hirveä

Vierailija
48/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 5.16. Kuselle, aamupuuro, aamukahvi, aamupaska, uutisten lukua. Töihin lähtö 5.45-6, töissä sitten 20 minuutin päästä. Ei about tunti menee sängystä lorvintapaikalle 

Vierailija
49/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaan tunnin verran kuluu aikaa. Hampaiden pesu ja aamupala jonka jälkeen kahvi uutisia lukien. Jos on toimistoaamu niin herään 7.30 jos taas epäpäivä niin klo 8.00. Käyn illalla suihkussa ennen nukkumaanmenoa kun on kivempi mennä puhtaana nukkumaan eikä tarvi aamulla sitä hoitas. Jos tulee kiire lähtö pommiin nukkumisen tms takia niin kuhan hampaat pesee jä dödöt huitasee niin lähtöön menee 15 min.

Vierailija
50/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Lääkkeillä kestää tunti alkaa vaikuttaa ja pitää varata aikaa kaikelle mitä joudun tekemään päästäkseni ovesta ulos. Ihan minimissään tarvin 2 koska sen jälkeen lääkkeet toimii varmasti, mutta varalta varaan ylimääräistä. Sen tunnin voi sitten vaikka neuloa.

Oon opettaja eli pakko mennä työpaikalle. Koetan suorittaa tässä just hissukseen vaihtoa freelancekääntäjäksi ja iltaisin nettikielikursseja tarjoavaksi yrittäjäksi, että sais tehdä töitä kotoa. Ei oo oikeen mistään kotoisin tämä elämä, että herään viideltä töihin, tulen viideltä kotiin ja kasilta nukkumaan, että jaksan herätä viideltä. 

Vierailija
51/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli tuntia aiemmin. 5 km työmatkaa, ehtii aamusta pari leipää tekemään ja lähtee sit liikenteeseen.

Vierailija
52/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on toimistopäivä, herään 6.00. Käytän koiran ulkona ja käyn aamupesulla ja vessassa, puen, syön ja ruokin koiran, meikkaan ja laitan hiukset. 6.25 lähden ajamaan töihin. Menen aina etuajassa plussatunteja keräillessä.

Jos etäpäivä, herään 7.35, käytän koiran, käyn aamupesulla ja vessassa, laitan hiukset ponnarille ja aloitan työt 7.45.

Oletko koskaan kokeillut koiralle pidempää aamulenkkiä kuin pari minuuttia?

juuri näin. Itse käytän koiraa aamulla 20-50 minuutin lenkillä. Herään 5:30.

Vierailija
53/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3. Lääkkeillä kestää tunti alkaa vaikuttaa ja pitää varata aikaa kaikelle mitä joudun tekemään päästäkseni ovesta ulos. Ihan minimissään tarvin 2 koska sen jälkeen lääkkeet toimii varmasti, mutta varalta varaan ylimääräistä. Sen tunnin voi sitten vaikka neuloa.

Oon opettaja eli pakko mennä työpaikalle. Koetan suorittaa tässä just hissukseen vaihtoa freelancekääntäjäksi ja iltaisin nettikielikursseja tarjoavaksi yrittäjäksi, että sais tehdä töitä kotoa. Ei oo oikeen mistään kotoisin tämä elämä, että herään viideltä töihin, tulen viideltä kotiin ja kasilta nukkumaan, että jaksan herätä viideltä. 

Sympatiseeraan sua. Olen itse kääntäjäyrittäjä. Kieltenopettajan työ olisi pahin painajaiseni, eikä mulla opettajan pätevyyttä olisikaan, maisteriopinnot kahdessa kielessä. Nettikurssin laatimista olen harkinnut, että saisi osaaamisestaan passiivista tuloa. Olen elättänyt itseni päätoimisena kääntäjänä kohta 20 vuotta.

Vierailija
54/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöissä pistän kellon soimaan tasan sillä kellonlyömällä, kun työt alkavat.

Jos menen toimistolle, laitan herätyksen 15 minuuttia ennen kuin pitää lähteä bussille. Ehdin juuri pukea ja pakata eväät ja istua koneella kuuntelemassa musiikkia pari minuuttia.

Juu, vihaan aamuja.

Vierailija
55/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tuntia. Kuudelta ylös ja kasilta koneelle. Aamu menee seuraavasti: 

1) Ylös ja nopea kylmä suihku. 

2) 10 minuutin mittainen aamujumppa

3) Pukeutuminen

4) Aamainen, joka koostuu smoothiesta, aamupuurosta, hapankorpusta juustolla ja lasillisesta vettä ja kupillisesta kahvia.

5) Koiran lenkitys

6) Puoli tuntia kirjan lukemista. Tämä kirja on joku mielenkiintoinen tietokirja aiheena tekniikka, luonnontieteet, urheilu tai elämäkerta

7) 15 minuuttia espanjan opiskelua Duolingolla.

Sitten kone auki ja töihin.

Vierailija
56/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on toimistopäivä, herään 6.00. Käytän koiran ulkona ja käyn aamupesulla ja vessassa, puen, syön ja ruokin koiran, meikkaan ja laitan hiukset. 6.25 lähden ajamaan töihin. Menen aina etuajassa plussatunteja keräillessä.

Jos etäpäivä, herään 7.35, käytän koiran, käyn aamupesulla ja vessassa, laitan hiukset ponnarille ja aloitan työt 7.45.

Oletko koskaan kokeillut koiralle pidempää aamulenkkiä kuin pari minuuttia?

juuri näin. Itse käytän koiraa aamulla 20-50 minuutin lenkillä. Herään 5:30.

Ja mitä teet koiran kanssa sen jälkeen, siis aamupäivän/päivän? Kuinka iso tontti teillä on?

Vierailija
57/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt alkaa 6:30, herään yleensä 5:30-5:50 :D

Vierailija
58/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys klo 6.00. Pesulle, vaatteet päälle ja hiukset kiinni, eväät kassiin ja itselle aamulääkkeet, kissalle ruokaa ja ovesta ulkona klo 6.20. Työmatka kestää tunnin, työvaatteet vaihdettuna leimaan yleensä 7.29.

Vierailija
59/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. kolme minuuttia ja menoksi.

Vierailija
60/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen vähintään puolitoista tuntia, että ehdin juoda kahvin hitaasti, hoitaa samalla muut aamutoimet, odottaa että suoli alkaa toimia ja käydä kakalla. Tunti ei nykyään riitä, ennen riitti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi