Kuinka paljon aiemmin heräät töihin/kouluun?
Kuinka kauan menee laittaessa kaikki lähtövalmiiksi?
Itse kuhnin varmaan tunnin, ennenkuin saan itseni ovesta ulos.
Kommentit (128)
2 min. Kunhan vessassa käyn ja kolttu päälle. Koneen aukaisua odotellessa voi pestä hampaat, mutta se on jo työaikaa.
Jos oon illasta valmistautunu niin 2 h, jos en oo jaksanu niin 2.5 h.
Herään 5.55. Ulos ovesta 6.15. Työt alkaa 6.30
Tunnin verran aamutoimiin, puolisen tuntia työmatkaan.
Herätys 5:50, ovesta ulos 6:40, töihin leimaan itseni sisään 7:20
Vierailija kirjoitti:
Jos oon illasta valmistautunu niin 2 h, jos en oo jaksanu niin 2.5 h.
Mitä kaikkea teet?
Herään 7.30, autossa pitää olla 7.40, koska työmatka kestää 18 min. Eli ylös sängystä, vaatteet päälle, aamulääke ja menoksi.
1h 30 min - 1 h 40 min. Oli herätysaika mikä tahansa. Aivan sama pitääkö olla klo 8 tai 10 jossakin, niin hitaalla käyn. Tuo siis aika, jolloin kotoa lähden.
Olen todella hidas aamuisin. Ei aikaa mene meikkiin, vaan kahvin juomiseen ja heräämiseen ja moodiin päästessä.
2h, joista 1h valmistautumiseen ja 1h työmatkaan. Lisäksi työpaikalla oltava jo ennen aamukuutta...
Herään klo 06.05 ja yleensä pääsen lähtemään viim. klo 07.15. Tykkään juoda aamuteen ja lukea lehdet hämäränhyssyssä. Valmistautumisessa ei kauan mene. Kävelen töihin n. 30 min.
Etätöissä sen aikaa että saa läppärin käyntiin ja VPN-yhteyden aktivoitua, tuona aikana ehtii pestä hampaat ja sitten sisäänleimaus.
Toimistolle mentäessä ehkä tunti mukaanlukien n.40 minsan työmatkan. Aamupesu + hammaspesu, tukka letille, vaatteet päälle ja menoksi.
Jos on toimistopäivä, herään 6.00. Käytän koiran ulkona ja käyn aamupesulla ja vessassa, puen, syön ja ruokin koiran, meikkaan ja laitan hiukset. 6.25 lähden ajamaan töihin. Menen aina etuajassa plussatunteja keräillessä.
Jos etäpäivä, herään 7.35, käytän koiran, käyn aamupesulla ja vessassa, laitan hiukset ponnarille ja aloitan työt 7.45.
Puoli tuntia, tai 35min, niin olen sängystä ylös ja töissä tai koululla. Enkä asu keskustassa vaan lähiössä. 20 riittää siihen että käy suihkussa, kampaa hiukset ja pukee. Muuta ei tarvi kun en syö aamupalaa enkä meikkaa kuin erityistapauksissa.
Herään 3.5 tuntia ennen töitten alkua.Käytän ensin koiran pikaseen ulkona sit mökki lämpiämään sitten hammaspesu.Tykkään syödä rauhassa aamupalan.Sitten koiran kanssa lenkki ja leikkimistä.Omien eväitten laitto,vaatteet jne ja n.45min ennen töitten alkua starttaan auton.
Tuohon hitaaseen aamuun syynä myös IBD Joka tykkää aamuisin käytätyttää vessassa muutamaan otteeseen.
2 tuntia, myös silloin, kun vuoro alkaa klo 6. Juon ekan tunnin kahvia rauhassa. Sitten vasta alan valmistautumaan, eli syön aamupalan, pukeudun, harjaan tukan ja hampaat, jne. Lähden matkaan 20-25 min ennen vuoron alkua, vaikka matka kestää vain 5min. Haluan myös siellä päässä rauhassa valmistautua vuoroon. Pitää kuitenkin vaihtaa vaatteet, täytellä juomapullo, laitella välineet valmiiksi jne.
Vierailija kirjoitti:
Jos on toimistopäivä, herään 6.00. Käytän koiran ulkona ja käyn aamupesulla ja vessassa, puen, syön ja ruokin koiran, meikkaan ja laitan hiukset. 6.25 lähden ajamaan töihin. Menen aina etuajassa plussatunteja keräillessä.
Jos etäpäivä, herään 7.35, käytän koiran, käyn aamupesulla ja vessassa, laitan hiukset ponnarille ja aloitan työt 7.45.
Oletko koskaan kokeillut koiralle pidempää aamulenkkiä kuin pari minuuttia?
Herään 45 minuuttia ennen töiden aloittamista. Työmatka on vartin.
Onnellinen etätyöntekijä olen, noin 15-20 min ennen aloittamista tulee herättyä. Ehtii käydä vessassa, pestä hampaat ja keittää kahvin, sekä ruokkia kissat ennen koneen avaamista.
Tunti. Haluan käydä rauhassa suihkussa, tehdä aamupalaa ja syödessä katsoa aamu-tv:tä. Usein myös tarkistan jonkun työasian, ennen kuin lähden tapaamaan asiakasta.