Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon aiemmin heräät töihin/kouluun?

Vierailija
21.01.2024 |

Kuinka kauan menee laittaessa kaikki lähtövalmiiksi?

Itse kuhnin varmaan tunnin, ennenkuin saan itseni ovesta ulos.

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 6.45. Laitan itseni valmiiksi (pesut, vaatteet, meikit), lapset herätän klo 7. Sitten lasten aamutoimet ja aamupala, ulos ovesta lähdemme n. 7.45. Lapset päiväkotiin ja töissä olen 8.15.

Vierailija
122/128 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herään 7.30, autossa pitää olla 7.40, koska työmatka kestää 18 min. Eli ylös sängystä, vaatteet päälle, aamulääke ja menoksi.

Mulla sama mutta herään 7.20 kun otan nuoren ja uuden vaimoni kanssa aina aamupikaiset.

M57

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää olla töissä klo 8 joten herään klo 5:30-6:00 joka aamu, muhin alle tunnin, sit kävely bussille matka kestää ruuhkabussissa 45min ja kävely päälle. 

Vierailija
124/128 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos en käy suihkussa nii tunti, mutta jos käyn suihkussa nii kolme tuntia. Inhoan jos iho / hiukset jää yhtään kosteiksi.

Vierailija
125/128 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 min. Kunhan vessassa käyn ja kolttu päälle. Koneen aukaisua odotellessa voi pestä hampaat, mutta se on jo työaikaa.

Tässä ehkä tiivistyy etätyö. Hampaiden harjaus työaikaa, aamiainen työaikaa jne..

Vierailija
126/128 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käytän 20-30 min nopeaan laittautumiseen ja työmatkaan menee n. 20 min. Liukuva työaika käytössä joten ei ole niin väliä jos päätänkin vaikka istua vessassa tunnin. Etätöitä tehdessä laittaudun vähemmän, mutta herään silti yleensä vähintään varttia ennen kun aloitan niin en ole aivan koomassa kun availen konetta.

Vierailija
127/128 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 min. Kunhan vessassa käyn ja kolttu päälle. Koneen aukaisua odotellessa voi pestä hampaat, mutta se on jo työaikaa.

Tässä ehkä tiivistyy etätyö. Hampaiden harjaus työaikaa, aamiainen työaikaa jne..

Eri, mutta ainakin meidän toimistolla on ihan normaalia syödä läppärin vieressä aamupalaa tms eväitä ja hakea jatkuvasti kahvia keittiöstä. Mikä ongelma tässä on? Hampaat voi harjata samalla kun lukee vaikka päivän meilit läpi. 

Vierailija
128/128 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tuntia: Herään klo 6 ja työt alkaa klo 8. Itseni lisäksi herättelen yhden ekaluokkalaisen ja yhden koiran. Aamulenkki ennen aamupalaa, yhdessä valmistaudutaan päivän rientoihin ja vartti kuluu työmatkaan ellen ole etätöissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan