Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon aiemmin heräät töihin/kouluun?

Vierailija
21.01.2024 |

Kuinka kauan menee laittaessa kaikki lähtövalmiiksi?

Itse kuhnin varmaan tunnin, ennenkuin saan itseni ovesta ulos.

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-1.5 tuntia. Suoli herää noin 40-60 min heräämisen jälkeen enkä todellakaan aio istua tuntia bussissa pidätellen ulostetta.

Vierailija
22/128 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on toimistopäivä, herään 6.00. Käytän koiran ulkona ja käyn aamupesulla ja vessassa, puen, syön ja ruokin koiran, meikkaan ja laitan hiukset. 6.25 lähden ajamaan töihin. Menen aina etuajassa plussatunteja keräillessä.

Jos etäpäivä, herään 7.35, käytän koiran, käyn aamupesulla ja vessassa, laitan hiukset ponnarille ja aloitan työt 7.45.

Oletko koskaan kokeillut koiralle pidempää aamulenkkiä kuin pari minuuttia?

Koira kiertää aamuisin tontin, siis vapaana, useaankin kertaan, tekee tarpeensa ja haistelee ihan rauhassa. Ihan riittävä aamulle. Jos mies on kotona niin hän lenkittää koiran aamukahvinsa jälkeen, jos ei ole kotona niin minä lenkitän kun tulen töistä. Jos taas olen etätyössä niin koira pääsee ulos 5-7 kertaa työpäivän aikana ja joskus kauniilla säällä tehdään lounastauolla peltolenkki ja saa juosta vapaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen nykyään etätöitä ja herään 7.45. Välillä torkutan, mutta kone aukeaa klo 8 viimeistään. Aiemmin heräsin klo 6.30, kun kävin vielä toimistolla. Nautin, kun saan aamulla nukkua. Aamupalan syön koneen ääressä. En laittaudu, jos ei ole sellaisia Teams-kokouksia, joissa pitää laittaa kamera päälle. 

Vierailija
24/128 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2min etätyöpäivänä, 15min +työmatka toimistopäivänä.

Vierailija
25/128 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laittaudu, jos ei ole sellaisia Teams-kokouksia, joissa pitää laittaa kamera päälle. 

Kampaajani nauroi kun ratkaisin millaisen hiustyylin haluan, teams-kokousten perusteella. Lyhyt malli olisi miten sattuu lintallaan aamuisin, mutta pidempi on sekunnissa laitettu ponnarille, kun kokouksessa tuleekin yllättäen hetki että "laittakaas kaikki kamerat päälle" 😂

Vierailija
26/128 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntia aiemmin. Pesen hampaat, käyn suihkussa ja pesen myös hiukset. Hiuksiin jätettävä hoitoaine ja muotoilusuihke ja hetkeksi pyyhe päähän. Kasvoseerumi, kosteusvoide ja dödö. Sitten puuro kiehumaan ja kahvit tulille. Niiden valmistumista odottaessa kevyt meikki: cc-voide, ripsiväri, kulmageeli, poskipuna, huultenrajauskynä ja huulikiilto. Aamiainen tähän väliin ja sen jälkeen hiusten kuivaus ja klipsillä kiinni. Suun huuhtelu, tuoksu iholle ja vaatteet päälle - valmista.

Vierailija
27/128 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herään 7.30, autossa pitää olla 7.40, koska työmatka kestää 18 min. Eli ylös sängystä, vaatteet päälle, aamulääke ja menoksi.

Alkaako sun työt klo.8? Jos näin niin aika viime tippaan jätät. Työthän pitää aloittaa silloin kun sä vasta saavut. 😀

Vierailija
28/128 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan herätä rauhassa ja saman kaavan mukaan joka aamu, jotta päivä alkaisi mahdollisimman hyvin. Vähintään tunti menee, että olen valmis lähtemään töihin/aloittamaan työt.

Vierailija
29/128 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.15 jos työt alkaa klo 6.00. Suihkussa on pakko käydä, kauheasti muuta en aamuisin teekkään. Viimeistään 5.05 lähtö.

Vierailija
30/128 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herään 7.30, autossa pitää olla 7.40, koska työmatka kestää 18 min. Eli ylös sängystä, vaatteet päälle, aamulääke ja menoksi.

Alkaako sun työt klo.8? Jos näin niin aika viime tippaan jätät. Työthän pitää aloittaa silloin kun sä vasta saavut. 😀

Niin? Esimerkiksi mulla alkaa työt sillä sekunnilla kun astun työpaikan ovesta sisälle. Samoin monessa muussa työpaikassa. Eri.

Vierailija
31/128 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En laittaudu, jos ei ole sellaisia Teams-kokouksia, joissa pitää laittaa kamera päälle. 

Kampaajani nauroi kun ratkaisin millaisen hiustyylin haluan, teams-kokousten perusteella. Lyhyt malli olisi miten sattuu lintallaan aamuisin, mutta pidempi on sekunnissa laitettu ponnarille, kun kokouksessa tuleekin yllättäen hetki että "laittakaas kaikki kamerat päälle" 😂

Aikuinen ihminen voi ilmoittaa, että nyt en laita kameraa päälle. Ei hiusmalliaan tarvitse valita työn perusteella, hyvänen aika sentään!

Vierailija
32/128 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Esimerkiksi mulla alkaa työt sillä sekunnilla kun astun työpaikan ovesta sisälle. Samoin monessa muussa työpaikassa. Eri.

Hyvissä ajoin pitää olla vaikka ilman palkkaa.

T. Suomalainen

Vierailija
33/128 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oon illasta valmistautunu niin 2 h, jos en oo jaksanu niin 2.5 h.

Mitä kaikkea teet?

No se puoli tuntia menee siihen kun pakkaa repun, pesee rillit ja valkkaa vaatteet. Aina kahdet vaihtoehdot jos vaikka toisissa onkin reikä tai tahra tai jotain. Aamusta koitan heti juoda paljon vettä että ehtii pissiä pois ennen työmatkaa. Tietty aamupesu yms. Koneella haluan tuhlata aikaa ja kattella kissa/koira/lapsivideoita että tulee hyvälle tuulelle. Työmatka kestää kävellen melkein tunnin eli jää vielä aikaa hakea kaupasta evästä. Yleensä heräilen klo 4 eli aamusta on runsaasti aikaa, jee.

Vierailija
34/128 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen voi ilmoittaa, että nyt en laita kameraa päälle. Ei hiusmalliaan tarvitse valita työn perusteella, hyvänen aika sentään!

Mä valitsin ja olen tyytyväinen 😊

Vierailija
35/128 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti ja 15 min.

Vierailija
36/128 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on liukuva työaika ja koska inhoan aikaisia herätyksiä, pyrin tekemään kaikki pakolliset jutut mahdollisimman nopeasti aamuisin, että voin aloittaa työt mahdollisimman aikaisin. Jos vaikka katselisin tv:tä aamuisin puoli tuntia, minun päässäni se on -30 minuuttia pois työajasta. Siksi ei YHTÄÄN mitään ylimääräistä ajanmenoa aamuihin. Ja illalla valmistelen asiat sen mukaan. Vaatteet, lääkkeet, meikit ja aamupalatarvikkeet ja -astiat valmiiksi esille. Parhaimmillaan olen 20 minuutissa ulkona.

Vierailija
37/128 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään arkena aina 6:50. Omat aamutoimet, koirien ulkoilutuksineen ja laittautumisineen kestää minkä kestää, yleensä lähden bussipysäkille 8:15 ja töissä 8:35. Voisin herätä 7:00 ja ehtisin hoitaa kaiken, mutta tuo kriittinen 10 min tuo rauhan aamulenkkiin, kun kadun kaikki muut koirat eivät ole vielä liikkeellä. 

Vierailija
38/128 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1h 30 min - 1 h 40 min. Oli herätysaika mikä tahansa. Aivan sama pitääkö olla klo 8 tai 10 jossakin, niin hitaalla käyn. Tuo siis aika, jolloin kotoa lähden.

Olen todella hidas aamuisin. Ei aikaa mene meikkiin, vaan kahvin juomiseen ja heräämiseen ja moodiin päästessä.

Kahviin 🤮🤮🤮

Vierailija
39/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oon illasta valmistautunu niin 2 h, jos en oo jaksanu niin 2.5 h.

Mitä kaikkea teet?

No se puoli tuntia menee siihen kun pakkaa repun, pesee rillit ja valkkaa vaatteet. Aina kahdet vaihtoehdot jos vaikka toisissa onkin reikä tai tahra tai jotain. Aamusta koitan heti juoda paljon vettä että ehtii pissiä pois ennen työmatkaa. Tietty aamupesu yms. Koneella haluan tuhlata aikaa ja kattella kissa/koira/lapsivideoita että tulee hyvälle tuulelle. Työmatka kestää kävellen melkein tunnin eli jää vielä aikaa hakea kaupasta evästä. Yleensä heräilen klo 4 eli aamusta on runsaasti aikaa, jee.

Katsot kissa/koira/lapsivideoita? Mitä mä just luin?

Vierailija
40/128 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään kuudelta, olen lähtövalmis töihin siinä seitsemän - kymmenen yli seitsemän maissa. Etätöissä kone aukeaa viittä vaille - viittä yli seitsemän maissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi