Neitsyt horoskooppimerkki. Minkälaisia neitsyet on?
Jaahan kokemuksesi neitsyestä ja horoskooppimerkistä. Hyvät ja huonot puolet. Oletko itse neitsyt vai tunnetko neitsyen?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti: Pikkutarkka siivoushullu. Yleensä aika rauhallinen ja järkevä kuten presidentti Sauli Niinistö.
Ei voisi enempää mennä metsään tuo kuvaus.
T. 13.9 syntynyt
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat yksilöitä. Ei syntymäaika määrittele sitä, millainen joku on. Itse olen horoskooppien mukaan kauris, mutta en ole pätkääkään kunnianhimoinen tai työorientoitunut, kuten kauriin väitetään olevan.
Joo ei tosiaankaan määritä. Tunnen monia neitsyitä itseni mukaanlukien eikä kukaan ole tällainen.
Joo,ajoissa on oltava aina😅,mieluummin 10-15 min ennen,ainakin tärkeissä tapaamisissa. Joskus itsekin ärsyynnyn,miten tarkka saatan olla eri asioissa,esim. onko liina suorassa pöydällä,miten joku asia sanotaan ja vaatteet ei saa olla miten sattuu😅. Mutta joissain asioissa olen rennompi,esim.siisteydessä en ole mitenkään neuroottinen,riittää,että on perussiistiä. Jossain luki,että Neitsyt on 'pikkutarkka ärsyttävyyteen asti' ja se pitää itsellä monesti paikkansa. Luonnonlääkinnästä olen kiinnostunut ja luomusta/terveellisesti ravinnosta/elintavoista. Kartallani on paljon leijonaa,joka vaikuttaa etten välttämättä ole niin ,olen myös nousuleijona.
Täällä chilli erityisherkkä neitsyt :) Kait se herkkyys tekee minusta enemmän pidetyn ihmisen :) Kyllä olen tarkka itsestäni ja terveydestä sekä siisteydestä ja järjestyksestä. Mutta lapsiarki on semmosta että ei vaan jaksa samaan tyyliin.En kumppanille valita enkä ole tympeä. Rakastan minun (kaksos horoskooppi) miestäni.
Huumori pelaa. Pyydän anteeksi kun välillä luonteeni mukaan sanon aika suoraan :D hän tykkää kun olen vähän tämmönen
Kannattaa opetella suhtautumaan toisen ns nega piirteisiin (mille ei mitään voi) niin avoimesti ja positiivisesti. Meillä on eri tyylit ajatella ja nähdä asioita. Kumppanilta vaaditaan kuitenkin samanhenkisyyttä. Neitsyt ei kattele miestä joka ei tee kotitöitä pistää potkua perseelle ;) Tiedän mistä narusta vetää että tekee ilosin mielin. Ei nyt sen taki vains mutta
On naisen ja miesten työt enemmän vaan kotityöt on kummankin heiniä
Mutta minä ymmärrän ettei aina jaksa eikä tarvi kun en minäkään. Neitsyt tarvii kyllä rennomman kumppanin :)
He ovat syntyneet kai tiettyyn aikaan kuukaudesta. Muutenhan nuo horoskoopit ovat pelkkää paskaa. Todellako joku uskoo, että ihmisen persoonallisuus liittyy jotenkin siihen, milloin hän on äitinsä kohdusta tullut ulos. Naurettavaa.
Nämät jotka ei usko horoskooppeihin niin lähtee lukemaan vaan jonkun läheisen horoskoopista niin kyllähän ne vaan passaaa.
Ei kaikki tietenkään mitä siellä on mutta silti tietyntyylistä.
Se on outoa se miten syntymäkuukausi muokkaa persoonallisuutta sitä ei kukaan oo osannut selittää.
Ahkeria. Ovat nopeita työssä kuin työssä. Huonona puolena liiaallinen muiden ihmisten nuoleskelu. Jotkut ovat nipottaja.
Olen nouseva neitsyt ja olen nirppanokkainen sellainen.🤗
Jos olen nouseva neitsyt olen myös laskeva kalat mikä selittääkin Erityisherkkyyteni.Aurinkomerkkini on leijona.
Miehelläni samat astrologiset kuviot.Olemme samiksia,ehkä siksi avioliitto niin onnistunut.🤗
Aivan samanlaisia kuin kaikki muutkin ihmiset. Horoskoopit ovat täyttä humpuukia.
Apua. Ette kai te usko tällaiseen huuhaahan ja pseudotieteeseen. Ettäkö kaikki, jotka syntyvät samoihin aikoihin olisivat sen vuoksi tietynlaisia -riippuen siitä, missä asennossa kuolleet kivet olivat taivaalla syntymän hetkellä. Aivan yhtä paljon luonteeseenne vaikuttaa se, oliko kivi pihallanne paikassa a vai paikassa b, kun synnyitte. Ei m i t e n k ä ä n.
Tutustukaa tieteellisiin tutkimuksiin horoskoopeista ja niiden "vaikutuksesta".
Pitäs olla jämpti ja niuho nipottaja, mutta mä olen kyllä useamman todistajan mukaan täys huithapeli.
Olen neitsyt, mutta en todellakaan turhantarkka. Nalkutan tosiaan, jos turhaudun ja kaveri ei tajua jotain itsestään selvää asiaa.
Olen neitsyt ja nainen. Erakko luonne, uskollinen, käytännöllinen, tarkka etenkin ihmisten kanssa huomaan paljon pikku juttuja, minua ei hämätä, ahkera, kun voin huonosti en tee mitään, läheisiä ihmisiä vähän, heidän eteensä teen mitä vain, hoitaja, itse kriittinen niin että ei tunne koskaan olevansa riittävästi, pistävän rehellinen. Terveys hyvä, mutta vatsa reagoi helposti, unettomuutta johtuen stressistä, jota itse kehitän itselleni. Puhtaus on tärkeää, siisteys myös.
Ahneita ja saavat muilta lahjoja ym antamatta itse takaisin mitään. Älykkäitä ,isosuisia. Ja sitten se sukulaismies joka on hijainen työmyyrä. Aivan ihana, että on neitsyitäkin erilaisia.
Perusneitsyt on aina tyytymätön .Sairastelijoita.
Minun tuntemat neitsyt ovat aika boheemeja.
T. Neitsyt itsekkin