Neitsyt horoskooppimerkki. Minkälaisia neitsyet on?
Jaahan kokemuksesi neitsyestä ja horoskooppimerkistä. Hyvät ja huonot puolet. Oletko itse neitsyt vai tunnetko neitsyen?
Kommentit (124)
Voi jeesus mitä humbebragia. "Oon siistiä ja vaatimaton ja pedantti ja boheemi."
Horskarit osana voimafantasiaa. Antakaa armoa.
Vierailija kirjoitti:
Oon neitsyt. Analyyttinen, siivoan päivittäin, työnarkomaani, ylianalysoiva, siisti ja puhdas. On vaikea rentoutua ja oon myös pitkävihainen ja sarkastisella huumorilla varustettu.
Kuulostaa tyypilliseltä kauriilta.
Tämä on oikein tutkittua tietoa:
älykkäimpiä horoskooppimerkkejä ovat Kaksoset, Neitsyt, Vesimies ja Skorpioni.
Tämä ketju peilaa aika hyvin neitsyiden elämää. He ovat rauhallisia eivätkä hauku muita ihmisiä mutta joutuvat itse vastaanottamaan kaikenlaista vihapuhetta koska ovat siihen helppoja kohteita. Liian kilttejä eivätkä juuri osaa pitää puoliaan tai vetää turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus mitä humbebragia. "Oon siistiä ja vaatimaton ja pedantti ja boheemi."
Omia piirteitään voi pystyä sanoittamaan ja analysoimaan silleen neutraalisti, ilman että kyseessä olis keuliminen
Vierailija kirjoitti:
Ilman adjektiiveja on vähän vaikeaa kuvailla itseään.
Vierailija kirjoitti: Tämä ketju peilaa aika hyvin neitsyiden elämää. He ovat rauhallisia eivätkä hauku muita ihmisiä mutta joutuvat itse vastaanottamaan kaikenlaista vihapuhetta koska ovat siihen helppoja kohteita. Liian kilttejä eivätkä juuri osaa pitää puoliaan tai vetää turpaan.
Näköjään olet myös taitava uhriutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnollista, älykkäitä, tarkkoja. Uskollisia, hyviä puolisoita mutta eivät päästä ketä tahansa lähelleen.
Lisään tuohon vielä, että valitsevat elämänkumppaninsa tarkkaan eli kuka vaan ei kelpaa. Neitsyt haluaa siistin puolison niin ulkoisesti kuin sisäisesti.
Ei voisi vähempää kiinnostaa tuollainen.
t. neitsyt
Kommentoit neitsytmäisen kuivalla tyylillä ja olet pesunkestävä neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu helposti. Esim. "Pidän musiikista ja taiteesta. Nautin työstä, jossa saan keskittyä yksityiskohtien viilaamiseen. Viihdyn ihmisten parissa, mutta kaipaan myös omaa tilaa säännöllisesti".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon neitsyt. Analyyttinen, siivoan päivittäin, työnarkomaani, ylianalysoiva, siisti ja puhdas. On vaikea rentoutua ja oon myös pitkävihainen ja sarkastisella huumorilla varustettu.
Kuulostaa tyypilliseltä kauriilta.
Oon aurinkoneitsyt ja nousukauris eli olit jäljillä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi neitsyet ovat niin kova pala sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Humblebrag.
-neitsyt
Vierailija kirjoitti:
Kaksosten ja Neitsyen planeetta on merkurius.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksosten ja Neitsyen planeetta on merkurius.
Joskus oon lukenut vanhaa horoskooppikirjaa, jossa sanottiin että neitsyillä on kaksi planeettaa, mutta en muista mikä se toinen oli.
Miesneitsyet ovat yleensä aikamoisia mammanpoikia kuten rapumiehetkin. Äiti on heille tärkein ihminen maailmassa. Wallu Valpiolla jopa iso ÄITI-tatuointi keskellä rintakehää, neitsyt hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu helposti. Esim. "Pidän musiikista ja taiteesta. Nautin työstä, jossa saan keskittyä yksityiskohtien viilaamiseen. Viihdyn ihmisten parissa, mutta kaipaan myös omaa tilaa säännöllisesti".
No jos yhdellä sanalla saa kuitattua monta ominaisuutta, niin miksi näin ei voisi tehdä? Olen se "boheemi" neitsyt. Voisin myös kuvailla, että elän kuin pellossa ja elämäntapojani usein kyseenalaistetaan ja kauhistellaan. Taiteillessa saattaa ympäristö ja arki(ja yöunet ja syöminen) unohtua pitkiksikin ajoiksi. Boheemi kuittaa asian mielestäni hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Teräväkielisiä. Neitsytihminen voi sanoa sinulle mitä hyvänsä mutta ei itse osaa ottaa vastaan kritiikkiä. Pikkumaisia pedantteja p skiaisia kaikki. Ja olen tuntenut monta.
Täysin samanlaisia kuin oinaat siis.
Vierailija kirjoitti: Miesneitsyet ovat yleensä aikamoisia mammanpoikia kuten rapumiehetkin. Äiti on heille tärkein ihminen maailmassa. Wallu Valpiolla jopa iso ÄITI-tatuointi keskellä rintakehää, neitsyt hänkin.
Voitteko kuvitella Wallua nipottamassa mistään? Paitsi siitä, että lähiräkälä ovi (ja kaljanana) aukeaa aamulla tasan klo 09:00.
Ilkeä luonteeltaan. Loukkaa ilman mitään omantunnontuskia muita, mutta ei kestä minkäänlaista itseensä kohdistuvaa kritiikkiä.