Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neitsyt horoskooppimerkki. Minkälaisia neitsyet on?

Vierailija
21.01.2024 |

Jaahan kokemuksesi neitsyestä ja horoskooppimerkistä. Hyvät ja huonot puolet. Oletko itse neitsyt vai tunnetko neitsyen?

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi, miksi tosikoida hauska ketju? 

Hauska? Ihmisten lokerointi syntymäajan perusteella on typerää ja lapsellista, ei hauskaa. 

Ihan yhtä typerää ja lapsellista kuin lokeroida ihminen asuinkuntansa asujoiden määrällä, tai koulutuksen perusteella. Silti monet mielellään sitä harrastaa.

Suosittelen vaihtamaan kaveripiiriä, jos tuollaisia ihmisiä kohtaat. 

Vierailija
42/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen neitsyt. Luonteeltani boheemi, taiteellinen, aika suurpiirteinen, riehakas, aika laiska. Hommat hoituu asenteella huomennakin ehtii. Kämppä on ajoittain aika sekaisin, mutta onneksi neitsyt luonteeni jossain kohtaa kyllästyy epäjärjestykseen ja saatan pistää paikat kuntoon. Siinä kohtaa olen kyllä aika pikkutarkka. Saatan unohtua järjestämään kyniä pituusjärjestykseen ja muu jää.  Inhoan nipottamista.  Saatan innostua jostain terveys jututsta, mutta innostus lakkaa aika nopeasti. 

Hahhaa, viimeksi eilen järjestin kylppärissä shampoot ja hoitoaineet niin pituusjärjestyksen kuin hoitavuuden mukaan XD

-neitsyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Profiloidaan ap

Koulutus korkeintaan lukio. Asuu max. 200 000 asunnossa. Ei ison kaupungin keskustassa. Tekee suorittavaa työtä, jos tekee. 

Väärin x 4 ja perään huutista. Muista puhdistaa kynnenaluset ja etenkin suusi, kun jauhat liikaa sontaa.

Vierailija
44/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnollista, älykkäitä, tarkkoja. Uskollisia, hyviä puolisoita mutta eivät päästä ketä tahansa lähelleen.

Lisään tuohon vielä, että valitsevat elämänkumppaninsa tarkkaan eli kuka vaan ei kelpaa. Neitsyt haluaa siistin puolison niin ulkoisesti kuin sisäisesti.

Vierailija
45/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnollista, älykkäitä, tarkkoja. Uskollisia, hyviä puolisoita mutta eivät päästä ketä tahansa lähelleen.

Lisään tuohon vielä, että valitsevat elämänkumppaninsa tarkkaan eli kuka vaan ei kelpaa. Neitsyt haluaa siistin puolison niin ulkoisesti kuin sisäisesti.

Ei voisi vähempää kiinnostaa tuollainen.

t. neitsyt

Vierailija
46/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestelmällisiä tosiaan. Helposti niuhottavia.

Vierailija
47/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt ei pysty myöntämään olevansa väärässä. Inttää omaa näkemystään ja pitää sitä ainoana oikeana, vaikka laittaisi eteen lakitekstiä.

Vierailija
48/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömän siistejä ja tarkkoja. Mukavia ja sydämellisiä kyllä, mutta itse suurpiirteisenä en jaksa montaa päivää samassa tilassa. 

Vierailija
49/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Profiloidaan ap

Koulutus korkeintaan lukio. Asuu max. 200 000 asunnossa. Ei ison kaupungin keskustassa. Tekee suorittavaa työtä, jos tekee. 

Väärin x 4 ja perään huutista. Muista puhdistaa kynnenaluset ja etenkin suusi, kun jauhat liikaa sontaa.

Okei. Eli olet peruskoulupudokas, joka asuu Porvoossa eikä ole tehnyt päivääkään työtä. Tämä selvä. 

Väärin taas, mutta selvän teki että olet typerä ja kapeakatseinen ääliö.

Vierailija
50/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyttömän siistejä ja tarkkoja. Mukavia ja sydämellisiä kyllä, mutta itse suurpiirteisenä en jaksa montaa päivää samassa tilassa. 

Naurattaa tuo kuvaus, kun katselee tässä samalla omaa kotia, jossa muun muassa koko viikon vaatteet hujan hajan sohvalla, tiskipöytä täynnä astioita ja remonttia odottava eteinen ollut kesken toista vuotta :D

t. neitsyt

Vierailija
51/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neitsyt. Olen tarkka, huolellinen ja hyvin herkästi stressaantuva ja huolestuva. Pikkutarkkuuteni ja tietynlainen vaativuuteni ärsyttää varmasti monia. Toisaalta minulla on kauhea hinku auttaa kaikkia ja unohdan helposti omat tarpeeni ja koen usein turhautumista ja tyytymättömyyttä.

Olen myös ujo ja hillitty, vaikka sisällä kiehuisi. Olen hyvin harkitsevainen ja usein tuntuu, että elämä menee ohi kun aina vaan pohtii ja punnitsee kaikkea eikä uskalla tehdä mitään aloitetta mihinkään suuntaan. Olen käytännöllinen, suunnitelmallinen ja usein liian vaatimaton ja jään elämässäni ikään kuin taustahahmoksi. Yllätykset saavat minut pois tolaltani, koska minun pitää aina olla tilanteen tasalla kaikessa. En ole spontaani heittäytyjä enkä riskinottaja. En osaa pitää puoliani ja muistan kaikki minuun kohdistuneet loukkaukset ja vääryydet ikuisesti. Luottamustani ei saa koskaan takaisin jos sen kerran rikkoo. Minulla on huono itsetunto ja minun on vaikea kestää itseeni kohdistuvaa kritiikkiä.

Positiivisina puolina olen äärimmäisen luotettava ja oikeudenmukainen. Olen käytännöllinen ja turvallinen realisti. Vihaan ja pelkään konflikteja ja olen hyvä neuvottelemaan ja ratkaisemaan ongelmia.

Vierailija
52/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitse on panematon ja /tai heinä-elokuusa syntynyt

Vierailija
53/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyn lapset ovat hieman terveempiä, koska äidit saavat odottaessan vitamiineja auringosta ja marjoista ja vihanneksissta. Nykyisinhän tuo ravitsemus ei ole enää niin tärkeässä roolissa, kun ruokaa on liikaakin.

Vierailija
54/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen neitsyt. Olen tarkka, huolellinen ja hyvin herkästi stressaantuva ja huolestuva. Pikkutarkkuuteni ja tietynlainen vaativuuteni ärsyttää varmasti monia. Toisaalta minulla on kauhea hinku auttaa kaikkia ja unohdan helposti omat tarpeeni ja koen usein turhautumista ja tyytymättömyyttä.

Olen myös ujo ja hillitty, vaikka sisällä kiehuisi. Olen hyvin harkitsevainen ja usein tuntuu, että elämä menee ohi kun aina vaan pohtii ja punnitsee kaikkea eikä uskalla tehdä mitään aloitetta mihinkään suuntaan. Olen käytännöllinen, suunnitelmallinen ja usein liian vaatimaton ja jään elämässäni ikään kuin taustahahmoksi. Yllätykset saavat minut pois tolaltani, koska minun pitää aina olla tilanteen tasalla kaikessa. En ole spontaani heittäytyjä enkä riskinottaja. En osaa pitää puoliani ja muistan kaikki minuun kohdistuneet loukkaukset ja vääryydet ikuisesti. Luottamustani ei saa koskaan takaisin jos sen kerran rikkoo. Minulla on huono itsetunto ja mi

Aivan kuin minä, ihan sanasta sanaan 💕

Vierailija
55/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neitsyt, ja kyllä mua ärsyttää, jos joku taulu on vinossa. Miksi ihmeessä sitä ei voi saman tien laittaa suoraan, jos  kerran sen laittaa seinälle.

Vierailija
56/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopit ovat huuhaata.

Vierailija
57/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Profiloidaan ap

Okei. Eli olet peruskoulupudokas, joka asuu Porvoossa eikä ole tehnyt päivääkään työtä. Tämä selvä. 

Komenttisi vahvistaa, että osuin oikeaan. Muutenhan sinun ei tarvitsisi kiukutella minulle tuolla tavalla :)

Olen kaikesta nipottava neitsyt. :)

Vierailija
58/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen neitsyt, ja kyllä mua ärsyttää, jos joku taulu on vinossa. Miksi ihmeessä sitä ei voi saman tien laittaa suoraan, jos  kerran sen laittaa seinälle.

Se minkä teet tee kerralla kunnolla. -neitsyt

Vierailija
59/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitse on panematon ja /tai heinä-elokuusa syntynyt

Neitsyt on syntynyt aikavälillä 23.8.-22.9. Heinä-elokuu on rapujen ja leijonien aikaa. 

Vierailija
60/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Profiloidaan ap

Komenttisi vahvistaa, että osuin oikeaan. Muutenhan sinun ei tarvitsisi kiukutella minulle tuolla tavall

Ei. Olet provoava Veeti, jolla ei ole mitään kunnollista sanottavaa. Sori siitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi