Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neitsyt horoskooppimerkki. Minkälaisia neitsyet on?

Vierailija
21.01.2024 |

Jaahan kokemuksesi neitsyestä ja horoskooppimerkistä. Hyvät ja huonot puolet. Oletko itse neitsyt vai tunnetko neitsyen?

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat yksilöitä. Ei syntymäaika määrittele sitä, millainen joku on. Itse olen horoskooppien mukaan kauris, mutta en ole pätkääkään kunnianhimoinen tai työorientoitunut, kuten kauriin väitetään olevan. 

Joo ei tosiaankaan määritä. Tunnen monia neitsyitä itseni mukaanlukien eikä kukaan ole tätällainen.

Moni on yllättävän sokea omille käytöstavoilleen. Tuskin kukaan pitää itseään kriittisenä, aina "oikeassa" olevana, ylitarkkana nillittäjänä, hänelle vaan sattuu yhä uudelleen todellista työkavereita.

Vierailija
122/124 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaako sideerinen astrologia paremmin ihmisen luonnetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat yksilöitä. Ei syntymäaika määrittele sitä, millainen joku on. Itse olen horoskooppien mukaan kauris, mutta en ole pätkääkään kunnianhimoinen tai työorientoitunut, kuten kauriin väitetään olevan. 

Joo ei tosiaankaan määritä. Tunnen monia neitsyitä itseni mukaanlukien eikä kukaan ole tätällainen.

Moni on yllättävän sokea omille käytöstavoilleen. Tuskin kukaan pitää itseään kriittisenä, aina "oikeassa" olevana, ylitarkkana nillittäjänä, hänelle vaan sattuu yhä uudelleen todellista työkavereita.

"toheloita työkavereita" 

Vierailija
124/124 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beyonce on neitsyt. Ja Jacksonin Maikkeli. Että lahjakkaita ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan