Neitsyt horoskooppimerkki. Minkälaisia neitsyet on?
Jaahan kokemuksesi neitsyestä ja horoskooppimerkistä. Hyvät ja huonot puolet. Oletko itse neitsyt vai tunnetko neitsyen?
Kommentit (127)
Vastaako sideerinen astrologia paremmin ihmisen luonnetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat yksilöitä. Ei syntymäaika määrittele sitä, millainen joku on. Itse olen horoskooppien mukaan kauris, mutta en ole pätkääkään kunnianhimoinen tai työorientoitunut, kuten kauriin väitetään olevan.
Joo ei tosiaankaan määritä. Tunnen monia neitsyitä itseni mukaanlukien eikä kukaan ole tätällainen.
Moni on yllättävän sokea omille käytöstavoilleen. Tuskin kukaan pitää itseään kriittisenä, aina "oikeassa" olevana, ylitarkkana nillittäjänä, hänelle vaan sattuu yhä uudelleen todellista työkavereita.
"toheloita työkavereita"
Beyonce on neitsyt. Ja Jacksonin Maikkeli. Että lahjakkaita ovat.
Tekevät paljon, eivät seisoskele tumput suorina. Vastapuolena ihan hirveitä muiden tekemisten arvostelijoita, eivätkä ikinä nöyrry myöntämään olevansa väärässä. Kahden kanssa seurustellut, ja se taipumattomuus on jotain kamalaa. Hassua että molemmat päätyivät sitten suhteeseen ihmisen kanssa joka alistaa surutta, vaikuttavat olevan onnellisia näin. Kummankin kanssa olen siis edelleen ystävä ja tunnen heidän puolisonsa.
Ystävänä neitsyt on kyllä helmi, mutta parisuhteeseen lähtemistä miettisin ainakin kymmenen kertaa.
"No eipä ole sitten tyypillinen neitsyt. Neitsyt horoskooppiin yhdistetään juurikin tarkkuus ja siisteys. "
No stereotypioitahan nämä ovat. Oikeasti neitsyissä on hyvin erilaisia ihmisiä. Minä ja mieheni olemme molemmat neitsyitä ja silti aika erilaisia. Kumpikaan ei ole mitenkään ylisiisti tai varsinkaan ylitarkka, mies vielä paljon vähemmän kuin minä.
"Kahden kanssa seurustellut, ja se taipumattomuus on jotain kamalaa."!
Minun tuntemani neitsyet taas ovat kyllä suurin osa aika sovinnollisia ja sellaisia joiden kanssa on helppo sopia asioista. Yksi näistä vielä nykyinen puoliso ja varmaan helpoin kumppani joka minulla on koskaan ollut. Ei mitään turhaa vääntämistä vaan asioista voi aina keskustella.
Moni on yllättävän sokea omille käytöstavoilleen. Tuskin kukaan pitää itseään kriittisenä, aina "oikeassa" olevana, ylitarkkana nillittäjänä, hänelle vaan sattuu yhä uudelleen todellista työkavereita.