Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neitsyt horoskooppimerkki. Minkälaisia neitsyet on?

Vierailija
21.01.2024 |

Jaahan kokemuksesi neitsyestä ja horoskooppimerkistä. Hyvät ja huonot puolet. Oletko itse neitsyt vai tunnetko neitsyen?

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen neitsyt. Luonteeltani boheemi, taiteellinen, aika suurpiirteinen, riehakas, aika laiska. Hommat hoituu asenteella huomennakin ehtii. Kämppä on ajoittain aika sekaisin, mutta onneksi neitsyt luonteeni jossain kohtaa kyllästyy epäjärjestykseen ja saatan pistää paikat kuntoon. Siinä kohtaa olen kyllä aika pikkutarkka. Saatan unohtua järjestämään kyniä pituusjärjestykseen ja muu jää.  Inhoan nipottamista.  Saatan innostua jostain terveys jututsta, mutta innostus lakkaa aika nopeasti. 

Hahhaa, viimeksi eilen järjestin kylppärissä shampoot ja hoitoaineet niin pituusjärjestyksen kuin hoitavuuden mukaan XD

-neitsyt

Mulla on liinavaatteet särmästi viikattuina, vaatteet väreittäin ja materiaalien järjestettynä. Siivouspyyhkeet samoin. Astiat ja ruokailuvälineet itse optimoimassani järjestyksessä. Laitan jopa tiskikoneeseen astiat ja välineet tiettyyn järjestykseen. Lajittelen roskat säntillisesti. Tiedän tasan tarkkaan, missä mikäkin asia on, paljonko on.  Tämä näin aluksi. Tosin, tuskin tämä siitä johtuu, että olen syntynyt syyskuussa. 

Vierailija
82/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oikeassa olevia, kaikesta narisevia, pikkutarkkoja kaikkien alojen asiantuntijoita. Keksivät aiheen valittaa joka asiasta. Jopa kuivumaan ripustettu pyykki on kuivunut liian nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina oikeassa olevia, kaikesta narisevia, pikkutarkkoja kaikkien alojen asiantuntijoita. Keksivät aiheen valittaa joka asiasta. Jopa kuivumaan ripustettu pyykki on kuivunut liian nopeasti.

Todennäköisesti pyykki oli väärin ja väärässä järjestyksessä ripustettu, siihen varmasti kiinnittäisin huomiota, mutta nopeaa kuivumista kiittäisin.

Vierailija
84/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neitsysmiehet usein akkamaisia taudeistaan valittajia. Naiset pikkumaisia nilittäjiä 

Tiedän neitsytmiehen, joka on tarkka, terveys tärkeää ja mies käy kosmetologilla. Ei nillitä, mutta terveys, hyvinvointi ja kauneus on tärkeitä elementtejä.

Tästä kyllä helposti tunnistaa neitsytmiehen. PItävän terveydestään huolta, vaatteet ovat yleensä silitetty ja hiukset ovat suorassa. Töissä aina arvuuttelen itsekseni mikä jonkun horoskooppi on ja neitsytmiehet ovat omanlaisensa rotu. Osaavat antaa itsestään hurmaavan kuvan, jos tuntee paremmin niin osaavat olla kylmääviä. 

Olen ihastunut neitsytmieheen, millä tavoin osaavat olla kylmääviä?

Hän pitää itseään sinua ylempiarvoisena. Kaipaa jatkuvaa ihailua. Omasra mielestään älykkyyden hupentuma. Todellisuudessa kapeakatseinen. Kilpailee muiden arvostuksesta jopa omien lastensa kanssa.

Vierailija
85/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastaa riitaa mistä tahansa. Tulkitsee yksinkertaisimmankin neutraalin lauseen niin, että sen sisään olisi piilotettu jotain häntä vastaan. Kaapit ovat millilleen sotilaallisessa järjestyksessä. Varmaan vatupassilla tarkistetaan vaatepinojen linjat. Maailma kaatuu, jos joku sekoittaa pinon.

Vierailija
86/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini on Neitsyt horoskoopissa ja hänen myötään opin, että jopa rosollia varten keitetyt tulikuumat porkkanat voi kuoria väärin. Ainaista valitusta vähän kaikesta, 9:n numero olisi voinut olla 10, kun noin vähällä lukemisella se 9 tuli. 

Kävi lukion kansliassa katsomassa yo arvosanat ja otti selville kuinka monta pistettä jäivät seuraavasta arvosanasta. Tämä siis paaaaaaljon ennen Wilmaa.

Itse ei toki ollut käynyt lukiota ollenkaan.  

Vierailija
87/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on oikein tutkittua tietoa:

älykkäimpiä horoskooppimerkkejä ovat Kaksoset, Neitsyt, Vesimies ja Skorpioni.

🤣

Tarkoitatko sutkeimmat oman edun tavoittelijat? 

Vierailija
88/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neitsysmiehet usein akkamaisia taudeistaan valittajia. Naiset pikkumaisia nilittäjiä 

Tiedän neitsytmiehen, joka on tarkka, terveys tärkeää ja mies käy kosmetologilla. Ei nillitä, mutta terveys, hyvinvointi ja kauneus on tärkeitä elementtejä.

Tästä kyllä helposti tunnistaa neitsytmiehen. PItävän terveydestään huolta, vaatteet ovat yleensä silitetty ja hiukset ovat suorassa. Töissä aina arvuuttelen itsekseni mikä jonkun horoskooppi on ja neitsytmiehet ovat omanlaisensa rotu. Osaavat antaa itsestään hurmaavan kuvan, jos tuntee paremmin niin osaavat olla kylmääviä. 

Hän pitä

Kuulostaa leijonalta.

Vierailija
89/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Tämä ketju peilaa aika hyvin neitsyiden elämää. He ovat rauhallisia eivätkä hauku muita ihmisiä mutta joutuvat itse vastaanottamaan kaikenlaista vihapuhetta koska ovat siihen helppoja kohteita. Liian kilttejä eivätkä juuri osaa pitää puoliaan tai vetää turpaan.

Kiltteys loistaa poissaolollaan. Oikeasti manipuloidaan ja haukutaan muita seläntakana minkä ehditään, vedetään roolia niiden kanssa joista on hyötyä. 

Vierailija
90/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän pitä

Siis huh huh, mutta tuokin on täysin yhtenevää oinaan kanssa!

Vierailija
91/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen neitsyt. Luonteeltani boheemi, taiteellinen, aika suurpiirteinen, riehakas, aika laiska. Hommat hoituu asenteella huomennakin ehtii. Kämppä on ajoittain aika sekaisin, mutta onneksi neitsyt luonteeni jossain kohtaa kyllästyy epäjärjestykseen ja saatan pistää paikat kuntoon. Siinä kohtaa olen kyllä aika pikkutarkka. Saatan unohtua järjestämään kyniä pituusjärjestykseen ja muu jää.  Inhoan nipottamista.  Saatan innostua jostain terveys jututsta, mutta innostus lakkaa aika nopeasti. 

Hahhaa, viimeksi eilen järjestin kylppärissä shampoot ja hoitoaineet niin pituusjärjestyksen kuin hoitavuuden mukaan XD

-neitsyt

Mulla on liinavaatteet särmästi viikattuina, vaatteet väreittäin ja materiaalien järjestettynä. Siivouspyyhkeet samoin. Astiat ja ruokailuvälineet itse optimoimassani jä

Kaupan kassahihnalla tavarat laitan järjestykseen enkä siedä jos edellä tai takana olevalla asiakkaalla tavarat ovat sikin sokin. Kyllä, olen pikkutarkka.

Vierailija
92/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älyttömän siistejä ja tarkkoja. Mukavia ja sydämellisiä kyllä, mutta itse suurpiirteisenä en jaksa montaa päivää samassa tilassa. 

Naurattaa tuo kuvaus, kun katselee tässä samalla omaa kotia, jossa muun muassa koko viikon vaatteet hujan hajan sohvalla, tiskipöytä täynnä astioita ja remonttia odottava eteinen ollut kesken toista vuotta :D

t. neitsyt

Nouseva merkkisi on joku "sottapytty" tai sitten sinulla on ADHD.

Vierailija
93/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Tämä ketju peilaa aika hyvin neitsyiden elämää. He ovat rauhallisia eivätkä hauku muita ihmisiä mutta joutuvat itse vastaanottamaan kaikenlaista vihapuhetta koska ovat siihen helppoja kohteita. Liian kilttejä eivätkä juuri osaa pitää puoliaan tai vetää turpaan.

Kiltteys loistaa poissaolollaan. Oikeasti manipuloidaan ja haukutaan muita seläntakana minkä ehditään, vedetään roolia niiden kanssa joista on hyötyä. 

Meinaatko oikeasti, että kaikki elo-syyskuussa syntyneet ovat mulkvisteja? En ole pistänyt merkille syntymäajan olevan koskaan yhdistävä tekijä inhottavien ihmisten keskuudessa. Yhtäläisiä elämänkokemuksia olen huomannut heillä olevan ja jostain syystä tietyiltä aloilta tuntuu löytyvän vähemmän kilttejä tapauksia. 

Vierailija
94/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku loukkaa heitä niin antavat kyllä samalla mitalla tai pahemmin takaisin. Kylmäävällä tarkoitin, että voivat tarvittaessa loukata pahastikin ihmistä, joka on heitä loukannut. PItävät kyllä aina omiensa puolia ja jos päästävät sisäpiiriinsä ja hyväksyvät sinut niin ovat ihania. 

Vierailija
95/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies oli huono sängyssä ja ihme nysvääjä. Pikkutarkka valittaja. Kaikki piti olla viivottimen tarkasti suorassa. Vääristynyt omanarvontunto ja ehkä siksi impotentti... En tiedä mutta epäilen. Jos mies haluaa olla kova jätkä mutta on ihan nynny, niin se voi heijastua seksielämään.

Vierailija
96/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen neitsyt. Olen tarkka, huolellinen ja hyvin herkästi stressaantuva ja huolestuva. Pikkutarkkuuteni ja tietynlainen vaativuuteni ärsyttää varmasti monia. Toisaalta minulla on kauhea hinku auttaa kaikkia ja unohdan helposti omat tarpeeni ja koen usein turhautumista ja tyytymättömyyttä.

Olen myös ujo ja hillitty, vaikka sisällä kiehuisi. Olen hyvin harkitsevainen ja usein tuntuu, että elämä menee ohi kun aina vaan pohtii ja punnitsee kaikkea eikä uskalla tehdä mitään aloitetta mihinkään suuntaan. Olen käytännöllinen, suunnitelmallinen ja usein liian vaatimaton ja jään elämässäni ikään kuin taustahahmoksi. Yllätykset saavat minut pois tolaltani, koska minun pitää aina olla tilanteen tasalla kaikessa. En ole spontaani heittäytyjä enkä riskinottaja. En osaa pitää puoliani ja muistan kaikki minuun kohdistuneet loukkaukset ja vääryydet ikuisesti. Luottamustani ei saa koskaan takaisin jos sen kerran rikkoo. Minulla on huono itsetunto ja minun on vaikea kestää itseeni kohdistuvaa kritiikkiä.

Positiivisina puolina olen äärimmäisen luotettava ja oikeudenmukainen. Olen käytännöllinen ja turvallinen realisti. Vihaan ja pelkään konflikteja ja olen hyvä neuvottelemaan ja ratkaisemaan ongelmia."

Olen melko samanlainen, en ehkä ihan yhtä käytännöllinen eivätkä yllätykset ole läheskään aina pahasta. Mutta ujo ja hillitty olen enkä osaa aina pitää puoliani ja moni muukin asia osuu kohdalle, oikeudenmukaisuus on mielestäni tärkeää. Olen vesimies ja nousumerkiltäni neitsyt.

Vierailija
97/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko oikeasti, että kaikki elo-syyskuussa syntyneet ovat mulkvisteja? En ole pistänyt merkille syntymäajan olevan koskaan yhdistävä tekijä inhottavien ihmisten keskuudessa. Yhtäläisiä elämänkokemuksia olen huomannut heillä olevan ja jostain syystä tietyiltä aloilta tuntuu löytyvän vähemmän kilttejä tapauksia. 

Elokuussa on syntynyt lähinnä leijonia ja heidän kanssaan tulen ihan toimeen. Neitsyt ihmisten kanssa en useinkaan tule. 

Vierailija
98/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haastaa riitaa mistä tahansa. Tulkitsee yksinkertaisimmankin neutraalin lauseen niin, että sen sisään olisi piilotettu jotain häntä vastaan. Kaapit ovat millilleen sotilaallisessa järjestyksessä. Varmaan vatupassilla tarkistetaan vaatepinojen linjat. Maailma kaatuu, jos joku sekoittaa pinon.

Mä olisikin halunnut inttiin, olisi tullut hyvä vääpeli. Nykyisin joskus on tilaisuus huutaa niin että käytävä raikuu. Kuulostaa hienolta. Ei muutes tarvitse vatupassia, tarkka näkee linjat ihan silmällä. 

Vierailija
99/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini on Neitsyt horoskoopissa ja hänen myötään opin, että jopa rosollia varten keitetyt tulikuumat porkkanat voi kuoria väärin. Ainaista valitusta vähän kaikesta, 9:n numero olisi voinut olla 10, kun noin vähällä lukemisella se 9 tuli. 

Kävi lukion kansliassa katsomassa yo arvosanat ja otti selville kuinka monta pistettä jäivät seuraavasta arvosanasta. Tämä siis paaaaaaljon ennen Wilmaa.

Itse ei toki ollut käynyt lukiota ollenkaan.  

Lumityötkin voi tehdä väärin. Liikaa lunta yhdessä kasassa. Mutta silloin kun neitsyt itse tekee lumityöt niin lumet on ihan yhtä lailla siinä yhdessä kasassa mutta se on eri asia koska se kasa on tehty oikein. 

Vierailija
100/124 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olisikin halunnut inttiin, olisi tullut hyvä vääpeli. Nykyisin joskus on tilaisuus huutaa niin että käytävä raikuu. Kuulostaa hienolta. Ei muutes tarvitse vatupassia, tarkka näkee linjat ihan silmällä. 

Moni pelastuu mt diagnoosilla, kun Neitsyt pysyttelee pois esihenkilöasemasta ja sinkkuna tai ainakin lapsettomana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi