Neitsyt horoskooppimerkki. Minkälaisia neitsyet on?
Jaahan kokemuksesi neitsyestä ja horoskooppimerkistä. Hyvät ja huonot puolet. Oletko itse neitsyt vai tunnetko neitsyen?
Kommentit (124)
Olet itse neitsyt ja oppinut, että tarkkuuteni ottaa aivoon monia ihmisiä.
Olen tarkka lähes kaikessa, nyt vanhempana ymmärrän, ettei kahvinkeittimen tarvitse olla viivasuorassa työpöydällä. Ehkei kukaan ole vielä huomannut, itse havahduin tähän viime viikolla . N74
Niin, ja ajoissa on oltava aina.
Vierailija kirjoitti:
Olen tarkka lähes kaikessa, nyt vanhempana ymmärrän, ettei kahvinkeittimen tarvitse olla viivasuorassa työpöydällä. Ehkei kukaan ole vielä huomannut, itse havahduin tähän viime viikolla . N74
Siis olen..., teksti niin pientä, etten nähnyt virhettä.
Täydellisyyden tavoittelijoita, muissa aina syy, ei koskaan itsessä. Harhaluuloisia.
Neitsysmiehet usein akkamaisia taudeistaan valittajia. Naiset pikkumaisia nilittäjiä
Mun mies on neitsyt. Ärsyttävän suurpiirteinen henkilö. Varsinkin siivouksen ja tavaroiden paikoilleen laiton kanssa. Jokaikinen kaapin ovi jää auki hänen jäljiltään ja mitään lasten asioita on vaikea muistaa hoitaa. Töissä hän on sellainen suurten linjojen mies, tykkää jättää yksityiskohdat muiden hoidettavaksi.
En ole koskaan kohdannut Neitsyttä tai tiennyt että onko henkilö se. Neitsyt on siis naishahmo.
Teräväkielisiä. Neitsytihminen voi sanoa sinulle mitä hyvänsä mutta ei itse osaa ottaa vastaan kritiikkiä. Pikkumaisia pedantteja p skiaisia kaikki. Ja olen tuntenut monta.
Nouseva neitsyt. Voin joissain asioissa olla niin pikkutarkka että raivostutan niin itseni kuin muut. Joissain asioissa ei voisi vähempää kiinnostaa.
Koti on aina järjestyksessä. Ajoissa aina paikalla ja myöhästelijät suututtaa. Huomauttelen kirjoitusvirheistä.
Olen pidättyväinen, arvosteleva (hiljaa mielessäni), kohtelias ja hiljainen.
Työkaverini on aurinkoneitsyt ja hänessä huomaan selkeästi enemmän neitsyen piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on neitsyt. Ärsyttävän suurpiirteinen henkilö. Varsinkin siivouksen ja tavaroiden paikoilleen laiton kanssa. Jokaikinen kaapin ovi jää auki hänen jäljiltään ja mitään lasten asioita on vaikea muistaa hoitaa. Töissä hän on sellainen suurten linjojen mies, tykkää jättää yksityiskohdat muiden hoidettavaksi.
No eipä ole sitten tyypillinen neitsyt. Neitsyt horoskooppiin yhdistetään juurikin tarkkuus ja siisteys. Tuntemani neitsyet ovat kaikki todella siistejä, ulkonäöstään ja terveydestään huolta tarkasti pitäviä ihmisiä elämässä fiksuudella ja ahkeruudella hyvin menestyviä ihmisiä. Ovat myös tuntemilleen kilttejä ja avuliaita, muille voivat olla ilkeitä ja sanoa asiat suoraan. Vihamiehille ovat kyllä ilkeitä ja tarkkailevat ihmisiä tarkkaan, eli tarpeen tullen tietävät mistä loukkannut eniten.
Pikkutarkka siivoushullu. Yleensä aika rauhallinen ja järkevä kuten presidentti Sauli Niinistö.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään neitsyeistä ja arvostan teikäläisten tarkkuutta. :)
Pikkutarkka nipottaja ja lumihiutale on minun tuntemani neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Neitsysmiehet usein akkamaisia taudeistaan valittajia. Naiset pikkumaisia nilittäjiä
Tiedän neitsytmiehen, joka on tarkka, terveys tärkeää ja mies käy kosmetologilla. Ei nillitä, mutta terveys, hyvinvointi ja kauneus on tärkeitä elementtejä.
Neitsyt= ei kertaakaan seksiä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän neitsytmiehen, joka on tarkka, terveys tärkeää ja mies käy kosmetologilla. Ei nillitä, mutta terveys, hyvinvointi ja kauneus on tärkeitä elementtejä.
Tämä on muuten totta, kun aloin oikein miettimään. Puhtaus on puoli ruokaa, vaatteet aina siistejä ja terveys sekä kauneus on todella tärkeitä. Vaikka joskus syön roskaruokaa, niin pääpaino on hyvin terveellisessä ruokavaliossa. Kauneus on myös erittäin tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä kyllä helposti tunnistaa neitsytmiehen. PItävän terveydestään huolta, vaatteet ovat yleensä silitetty ja hiukset ovat suorassa. Töissä aina arvuuttelen itsekseni mikä jonkun horoskooppi on ja neitsytmiehet ovat omanlaisensa rotu. Osaavat antaa itsestään hurmaavan kuvan, jos tuntee paremmin niin osaavat olla kylmääviä.
Ihmiset ovat yksilöitä. Ei syntymäaika määrittele sitä, millainen joku on. Itse olen horoskooppien mukaan kauris, mutta en ole pätkääkään kunnianhimoinen tai työorientoitunut, kuten kauriin väitetään olevan.
energisiä, mutta kamalia nalkuttamaan. eroan.