Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettomuus sattuu h*lvetisti

Vierailija
13.01.2024 |

Teinkö kaiken turhaan elämässä? Opiskelin, valmistuin ja työskentelin. Kaikelta putoaa pohja, kun ei voi saada omaa lasta. En jaksa enää, haluan pois täältä.

Kommentit (248)

Vierailija
201/248 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla  aika sama homma,  asun pohjoisessa,työn puolesta,    haluaisin moottoripyörän, vaan ei sitä tänne kannata hankkia.

Vierailija
202/248 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko kuitenkin täti? Voitko löytää sukulaisten lasten kautta merkitystä? Varmasti sukusi jatkuu kuitenkin jotain kautta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/248 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko kuitenkin täti? Voitko löytää sukulaisten lasten kautta merkitystä? Varmasti sukusi jatkuu kuitenkin jotain kautta? 

Ihan älytön kommentti. Ei muiden lapset koskaan korvaa omia.

Vierailija
204/248 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista se on. Ois kannattanut tehdä lapset nuorena, jolloin hedelmällisyys on hyvä. Nyt asetit työt ja opiskelut lasten edelle. Näin ollen lapsia et saa. Samoin et miestä, jos työt ja opiskelut menee edelle.

Nyt turpa tukkoon siellä saatana. Meidän suvussa esiintyy nuorilla naisilla endometrioosia, ja se aiheuttaa lapsettomuutta. Siinä ei paljon auta vaikka olisi mies löytynyt.

Vierailija
205/248 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää sun mielestä oikeuttaa tehdä perättömiä lastensuojeluilmoituksia entisistä kavereista?

Vierailija
206/248 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa puoliso, kellä on lapsia ja ole heidän kanssaan. Esim. minä olen eronnut kummastakin lasteni isästä, mutta seurustellut lapsettoman miehen kanssa. Lapseni arvostavat tätä miestä kovasti ja sanovat, että hän on heidän tärkein aikuidystävänsä. Minun myös. <3

Vierailija
207/248 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan voi adoptoida, ei se sen kummempi ole. Itsellä meni kyky saada lapsia jo nuorena, ja tuntuu ihan normaalilta tuo ajatus. Ja jos ei adoptoi, onpahan varaa elää leveästi - kun katsoo adoption hintoja, ei sekään pahalta tunnu.

"Ainahan voi adoptoida, ei se sen kummempi ole." Tämä typerä lause pitäisi lailla kieltää ja sen sanojat kepittää julkisesti. Adoptio ei ole mikään helppo tuosta noin vain prosessi eikä suinkaan edes mahdollinen kaikille. 

Vierailija
208/248 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptio

Vierailija
209/248 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa puoliso, kellä on lapsia ja ole heidän kanssaan. Esim. minä olen eronnut kummastakin lasteni isästä, mutta seurustellut lapsettoman miehen kanssa. Lapseni arvostavat tätä miestä kovasti ja sanovat, että hän on heidän tärkein aikuidystävänsä. Minun myös. <3

Itse en edes lapsellisena haluaisi seurustella miehen kanssa, jolla on lapsia. Muiden lapset evvk.

Vierailija
210/248 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät todellakaan korvaa, muiden pienet lapset voivat jopa korostaa tuskaa.

Vierailija
211/248 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tätä paljon. Saan olla todella kiitollinen lapsistani. 

Vierailija
212/248 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymä on kuolemantuomio :(

Vierailija
213/248 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta muusta on maailmassa pulaa paitsi ihmisistä.

Vierailija
214/248 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntymä on kuolemantuomio :(

Emme me sille mitään voi, että meidät on tänne joku törkimys heikkouttaan pakottanut kuolemaan. Ikinä ei olisi sydäntä pakottaa omaa lasta kuolemaan. Siksi en ole häntä hankkinut <3

Vierailija
215/248 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ap tiedät, ettet voi saada omaa lasta? Onko ikää jo liikaa? 

Ikää on 28 vuotta. Onko se liikaa, en tiedä. Minulla on niin vaikea endometrioosi, että hedelmöittyminen ei onnistu.

Ap

Itsellä myös vaikea endometrioosi ja vuosien hoidoista ja jopa lahjoitetuista munasoluista huolimatta jäimme vaille lasta,se on vaan hyväksyttävä ja jatkettava elämää,helppoa se ei ole mutta kun aikaa on kulunut alat löytää elämästä myös paljon hyvää ilman lasta..voimia

Vierailija
216/248 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ap tiedät, ettet voi saada omaa lasta? Onko ikää jo liikaa? 

Ikää on 28 vuotta. Onko se liikaa, en tiedä. Minulla on niin vaikea endometrioosi, että hedelmöittyminen ei onnistu.

Ap

No voi hyvä ihminen jos tuo on syy ja ikää vielä noin vähän niin hakeudu hoitoihin ja heti! Ihan turhaan jäät märisemään asiaa luomuyritysten varaan kun on noin tärkeästä asiasta kyse!

Terv. 8 IVF-hoitokierrosta läpi käynyt ja 3 lasta saanut.

Vierailija
217/248 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kommentteja odotat tähän?

Vertaistukea kai, että miten tästä pääsee muka elämässä eteenpäin. Kun tuntuu niin toivottomalta ja ajattelee vain kuolemaa. Ja halusin kertoa, että miltä lapsettomuus voi tuntua. Kun täälläkin päivitellään lapsettomuutta.

Ap

Oletko tehnyt kaiken mainitsemasi vain potentiaalisen lapsen vuoksi? Entäs oma elämäsi?

Vierailija
218/248 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedänhän minä nyt sen. Mutta jos ei kerta omia saa, niin kai siitä jotain lohtua on jos suvussa on kuitenkin lapsia. 

Vierailija
219/248 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät todellakaan korvaa, muiden pienet lapset voivat jopa korostaa tuskaa.

Jos omat lapseni kuolisivat, niin kyllä minä olisin onnellinen, että veljilläni on kuitenkin lapsia. 

Vierailija
220/248 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kommentteja odotat tähän?

Vertaistukea kai, että miten tästä pääsee muka elämässä eteenpäin. Kun tuntuu niin toivottomalta ja ajattelee vain kuolemaa. Ja halusin kertoa, että miltä lapsettomuus voi tuntua. Kun täälläkin päivitellään lapsettomuutta.

Ap

hyppää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän