Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumiehellä niin nolo kävelytyyli että mua hävettää. Tiedän, olen nolo itse. Auttakaa!

Vierailija
12.01.2024 |

Mä en ymmärrä miten 30v. kovin urheilullisella miehellä voi olla tuollainen kävelytyyli 😵💫 Hän ei nosta jalkoja kävellessään juuri ollenkaan, silleen ikäänkuin hiihtää. Ja hartiatkin on tosi kumarat, kaupungilla kävellessä tuntuu että vieressä köpöttelee joku ikämies 🤥 Siis sillä tasolla kummallinen tyyli että mua oikeesti nolottaa! Olen maailman pikkusieluisin olio, tiedän 😞 Tää häiritsee niin paljon että vaikuttaa siihen miten miehen "näen", se vie ns miehekkyyttä jotenkin pois. Jos jollain olis vaikka jalkavamma toisessa jalassa ja linkuttaisi, sekään ei haittais mut tää! Tarkoittaako tää vaan yksinkertaisesti sitä, että en oikeesti tykkää miehestä kun tällainen häiritsee näin paljon? Oon luullut että oon jopa rakastumassa

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle tullut mieleen, että hän raahustaa eteenpäin vain siksi, että jos hän askeltaisi normaalisti, niin hän kävelisi puolta nopeammin kuin sinä joka lyllerrät paksuilla töpöjaloillasi eteenpäin?

Vierailija
42/108 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vetelä paskahousu 🤮

Erittäin jäntevä. Siksipä en voi ymmärtää miten tää on edes fyysisesti mahdollista.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhosin exän tapaa istua. Istui jotenkin neitimäisesti. Sitä on tosi vaikea kuvailla mutta se söi joka tapauksessa tosi paljon sitä olemusta. Olin hänen kanssaan vuosia ja inhosin sitä alusta loppuun. Onneksi ei tarvitse enää katsella. 

Mutta mä jäin miettimään sitä että tämä mies on ollut elämässäsi jo kuukausia ja herättää sinussa tosi paljon ihaniakin tunteita, mutta silti hän on vain tapailumies? Kuulostaa kuitenkin siltä että ei se mikään elämän rakkaus ole. 

Vierailija
44/108 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo mun oman miehen homomainen kävelytyyli ole yhtään sen parempi. Nolottaa ja hävettää myös

Melkein uskallan väittää että on parempi..

Ap

Vierailija
45/108 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait sillä mitään neurologista vaivaa ole? Aivovammaa, MS-tautia tms? Voi aiheuttaa sellaista laahustavaa kävelyä, vaikkei muuten päällepäin näkyisikään.

Vierailija
46/108 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies on mies jonka kanssa varattu Nainen kulkee miehensä seläntakana. Miksi teet tuollaista? Eikö sinulla ole omatuntoa lainkaan? Vain naisilla voi olla tuollainen käärmeensydän!

Vierailija
47/108 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse inhosin exän tapaa istua. Istui jotenkin neitimäisesti. Sitä on tosi vaikea kuvailla mutta se söi joka tapauksessa tosi paljon sitä olemusta. Olin hänen kanssaan vuosia ja inhosin sitä alusta loppuun. Onneksi ei tarvitse enää katsella. 

Mutta mä jäin miettimään sitä että tämä mies on ollut elämässäsi jo kuukausia ja herättää sinussa tosi paljon ihaniakin tunteita, mutta silti hän on vain tapailumies? Kuulostaa kuitenkin siltä että ei se mikään elämän rakkaus ole. 

No, erittäin hyvä kysymys! Ilmeisesti tää on niin iso asia, että en ole kaikesta ihanasta huolimatta ihan uskaltautunut ajattelemaan meitä vakavissaan olevana parina. Alun perin lähdettiin mukamas rauhassa liikenteeseen, kun mun erosta ei niin hirveän kauan ollut. Mutta hän ns tipahti syliin ilman ennakkovaroitusta ja pois ei ole tehnyt mieli päästää. Se oli menoa heti. Mutta sit tää.. Ihan älyttömän typerä yhtälö! En mä tuota mieti juuri muulloin ku ulkona kävellessä, mut silloin se todella häiritsee. Äh!

Ap

Vierailija
48/108 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, miehen pitäisi olla ryhdikäs! Eihän tommoseen tunne mitään vetoa... Mun eksällä oli ihan vino kävelytyyli, toinen hartia koko ajan toista ylempänä ja hän jotenkin omituisesti keinahteli eteenpäin. Ei ehkä niin huomiota herättävää kuin tuommoinen hiihtäminen, mutta mieleen on jäänyt! 

Vierailija
49/108 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kait sillä mitään neurologista vaivaa ole? Aivovammaa, MS-tautia tms? Voi aiheuttaa sellaista laahustavaa kävelyä, vaikkei muuten päällepäin näkyisikään.

Ei ole kertonut ainakaan, luulisi että olisi kertonut, todella avoimesti ollaan kaikesta puhuttu. Mutta mistäpä tietää.

Ap

Vierailija
50/108 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika 

Vierailija
51/108 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot pallit ?

Vierailija
52/108 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko perillä siitä, että itämaisissa lajeissa vartalon asento ja liikkumistapa ovat tietynlaisia? Tuo mitä kerrot miehen kävelystä sopii siihen. Asia voisi tuosta liikuntaharrastuksesta puhumisen kautta tulla luontevasti puheeksi.

Vierailija
53/108 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko perillä siitä, että itämaisissa lajeissa vartalon asento ja liikkumistapa ovat tietynlaisia? Tuo mitä kerrot miehen kävelystä sopii siihen. Asia voisi tuosta liikuntaharrastuksesta puhumisen kautta tulla luontevasti puheeksi.

Ihanko totta? En tiennyt, ja niinpä kyllä voisi!

Ap

Vierailija
54/108 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kerro mitään siitä onko sun tunteesi häntä kohtaa "oikeita". 

Miettikää nyt vähän. Oletteko muka loppuun asti super ylpeitä kumppanistanne aina ja joka tilanteessa? Ihan inhimillistä hävetä joskus jotain. Älkää asettako noita naurettavia kriteerejä sallituille tunteille. 

Olin itse ihan hirveän ihastunut yhteen mieheen ja hän alkoi jossain kohtaa kävellä oudosti. Siis oikeasti, en tiedä mitä tapahtui mutta tyyppi kai oletti näyttävänsä coolilta haarat auki lompsien mielikuvitus-appelsiinit kainaloissa. Hävetti, mutta en lopettanut tapailua. Toivoin että ymmärtää itse alkaa taas kävellä normaalisti ja loppujen lopuksi taisi ymmärtääkin. Homma loppui myöhemmin hänen lapsellisuuteensa. 

Vierailija
55/108 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut urheilulliset ihmiset on tosi kankeita, myös kamppailulajeissa kuten kuulemma tämä mies, etenkin sellaiset jotka käy myös salilla paljon (liikaa) eikä venyttele ja harrasta treeniä missä ketteryys kasvaa. Tosi moniin kamppailulajeihin kuuluu myös nyrkkeily, missä monille voi tulla huono ryhti, koska päätä suojataan tuomalla se eteen. Toki monet, etenkin kevyemmän sarjan nyrkkelijät/ kamppailulajien harrastajat voi olla tosi nopeita, ketteriä ja hyvä ryhtisiä, mutta sitten on myös niitä jotka ei liiku juuri yhtään vaan tekee kilpikonnamaista puolustusta eli niska minimiin, pää eteen, olkapäät ylös ja kädet vaan suojaa ja tästä tulee huono ryhti.  

Ryhti ja kävelytyyli on kyllä sellaisia asioita, että niihin ihminen pystyy vaikuttamaan jos vaan haluaa. Treenata toki sitäkin pitää. Ryhti ja kävelytyyli kertoo ihmisestä loppujen lopuksi aika paljon. Itsekin kiinnitän siihen paljon huomiota.

Vierailija
56/108 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota puheeksi miehen kanssa. Pakkohan tuo on selvittää, jos noin ärsyttää. Ei tuo nyt ihan pelkästään hylsy ole.

Jestas ei kai siitä nyt hänelle voi sanoa? Järkyttyy iäksi ja saa traumat 😮

Ap

Kyllä voi ja sinun myös pitää. Sinä nimittäin et ole ainoa joka ajattelee hänen kävelystään noin, muita se ei vaan häiritse koska eivät seurustele miehen kanssa. Ensinnäkin aloitat alustamalla ja valmistamalla sitä, että mitä olet sanomassa ei ehkä tunnu hyvältä. Sitten sanot, että hänen kävelytyyli on tavallisesta poikkeava. Kysyt kuluvatko hänen kenkänsä tavallista nopeammin. Ehkä kysyt sattuuko hänen ja onko hänellä jotkut lihakset jumissa. Sitten kysyt tiedostaako hän itse millainen hänen kävelynsä on ja mainitset, että toisinaan ongelmat kävelyssä on merkki jostain sairaudesta ja kysyt onko hän aina kävellyt noin. Tämän jälkeen kysyt haluaisiko hän itse nähdä miltä hänen kävelynsä näyttää. Kokoajaan tietysti tuot esille, kuinka pidät hänestä ja kuinka tärkeä hän on sinulle ja kuinka koet, että sinun on tuotava tämä asia esille koska pidät ja välität hänestä niin paljon. 

Ja lopulta kysyt haluaako hän sinua apuasi parantamaan hänen kävelyään ja ryhtiään ja sen jälkeen sanot, ettet enää koskaan puhu asiasta, jos hän toivoo niin, mutta että et halua olla tilanteessa, että hänelle tulee joku kuluma tms. koska hän ei itse tajunnut asiaa ja sinä pelkäsit liikaa hänen reaktiotaan, etkä koskaan sanonut mitään.

Vierailija
57/108 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsi miehen kävelytyyli aikoinaan (edelleenkin se on minusta vähän hassu). Ajattelin että haluaisin tykätä kaikesta miehessä. Joskus mietin tätä isossa kauppakeskuksessa häntä odotellessani, ja sitten aloin katsella ympäri. Siitä meni varmaan pari sataa miestä, eikä yhtään täydellistä! Ja kuinka monen kanssa olisi sitten muilta osin synkannut? 

Ja onpa minussakin vikoja ja omituisuuksia, jos rehellisiä ollaan.

Siihen en usko enkä ole koskaan uskonut, että miestä kannattaa valmentaa oman mielensä mukaiseksi. 

Vierailija
58/108 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä oli huono itsetunto ja hänellä myös todella outo kävelytyyli, ei laahaava vaan päin vastoin jokaisella askeleella jotenkin oudosti pompahti kunnolla ylöspäin, niin että kantapäät ilmassa! Suhde kaatui hänen mustasukkaisuuteensa..

Vierailija
59/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kaveri, jonka kanssa voit puhua tämän? Soita ja jutelkaa. Tee suunnitelma vaan ja ota asia puheeksi. On vaikea puuttua koska kyse on niin henkilökohtaisesta asiasta. Mutta tämä voi olla hänelle hyvin tärkeä vaikka ihan työhaastatteluja kannalta. Ja muutenkin. Jos se on kehon vamma, jos opittu tapa. Hyvä ryhti pitää selän ja tutkielmien kunnossa.

Vierailija
60/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kaveri, jonka kanssa voit puhua tämän? Soita ja jutelkaa. Tee suunnitelma vaan ja ota asia puheeksi. On vaikea puuttua koska kyse on niin henkilökohtaisesta asiasta. Mutta tämä voi olla hänelle hyvin tärkeä vaikka ihan työhaastatteluja kannalta. Ja muutenkin. Jos se on kehon vamma, jos opittu tapa. Hyvä ryhti pitää selän ja tutkielmien kunnossa.

Oon jutellut ystävien kanssa ja samoja asioita hekin ovat tuoneet esiin mitä tässä keskustelussa on noussut. Paitsi tuota kamppailulajien osuutta ei oo kukaan keksinyt miettiä. Nyt yön yli sitä pohdiskeltuani tuntuu, että vähän kaukaa haettua se ehkä on. Tai sitten ei, vaikea sanoa..

Mä en ymmärrä, tuo ryhtiasiakin on niin kummallinen. Joskus kun oikaisee itsensä kunnolla niin aivan valtava vahva rintakehä sieltä paljastuu, normitilassa on aika lailla supussa eikä tuu kyllä mieleen että Oho ompas vahva ja leveä rinta! 

Tuntuu hirveältä että pitäisi ottaa asia puheeksi. Siis siitä näkökulmasta, että eihän siitä voi hänelle kovin hyvä mieli tulla, ja mielipahaa en kyllä haluaisi hänelle aiheuttaa 😔 Toi terveydellinen näkökulma oli kyllä ihan järkevä ja hyvin perusteltu, kiitos siitä! 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi