Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumiehellä niin nolo kävelytyyli että mua hävettää. Tiedän, olen nolo itse. Auttakaa!

Vierailija
12.01.2024 |

Mä en ymmärrä miten 30v. kovin urheilullisella miehellä voi olla tuollainen kävelytyyli 😵💫 Hän ei nosta jalkoja kävellessään juuri ollenkaan, silleen ikäänkuin hiihtää. Ja hartiatkin on tosi kumarat, kaupungilla kävellessä tuntuu että vieressä köpöttelee joku ikämies 🤥 Siis sillä tasolla kummallinen tyyli että mua oikeesti nolottaa! Olen maailman pikkusieluisin olio, tiedän 😞 Tää häiritsee niin paljon että vaikuttaa siihen miten miehen "näen", se vie ns miehekkyyttä jotenkin pois. Jos jollain olis vaikka jalkavamma toisessa jalassa ja linkuttaisi, sekään ei haittais mut tää! Tarkoittaako tää vaan yksinkertaisesti sitä, että en oikeesti tykkää miehestä kun tällainen häiritsee näin paljon? Oon luullut että oon jopa rakastumassa

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo haittaisi. Eksällä oli todella huono ryhti. Siis nuorella miehellä hartiat kääntyivät lysyyn eteen ja sellainen vanhan naisen kyttyrä selässä. Kävellessä ja istuessa ja töitä tehdessä aina sama kumara, vanhan ihmisen asento. Monta kertaa hänelle sanoin, että kannattaisi kiinnittää siihen huomiota ja treenata lapatukea, ettei tule iän myötä selkäongelmia. Toki se myös ulkoisesti näyttää sellaiselta veltolta, kun maha pullotti pallona edessä. Siitä en maininnut.

Hyväksyin nämä sitten hänen huonona puolenaan. Vuosia meni ja hän paljastui myös luonteeltaan selkärangattomaksi. Ero tuli. Myöhemmin olen huojentunut, kun ei tarvi enää kärsiä toisen veltosta presenssistä.

Vierailija
82/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ap matkia miehesi kävelytyyliä ja samalla laulat mun täytyy kävellä näin, mun täytyy kävellä näin....

Kyllä se sillä paranee tai kela korvaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt talvella? 

Jospa miekkonen on joskus kaatunut ja oppinut siitä hiihtämisen.

Nastakengät jalkaan tai Timberlaket, joissa on pitävä pohja! 

Mä voisin jopa kysyä hartia-asennosta, et mistä johtuu.

Vierailija
84/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nyt talvella. Tuota ryhtiasiaa mä voisin kyl ihan joo ottaa puheeksi. Musta tuntuu että oon tämän päivän aikana jotenkin rakastunut häneen nyt entistä enemmän. En tiedä miten mahdollista kun nyt ole edes hänen luonaan.

Ap

Vierailija
85/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska aihe, tai siis harmillinen, mutta mielikuvitusta kutkuttava toi kuvailemasi tyyli. Oletko tavannut hänen sukulaisiaan? Joskushan tällaset on perinnöllisiä. Jos ne hiihtelee kumarassa koko suku? Täältä tulevat anoppi ja appi - hiihtäen kädet roikkuen - sua tapaamaan. Ja lapset!! Periyttää omituisia hiihtäjiä? 

Onko hän kenties puuttuva linkki?

Vierailija
86/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tuon tyylin koulun käytäviltä. Laahustetaan eteenpäin katse maassa ja kädet edessä liikkumattomina. Sellanen möllöttelijän tyyli. Ei ole kyllä viehettävää ei! 

Onko ollut nuorena manboobsit, joita on opetellut piilottelemaan liikkumalla tolleen ja jäänyt tavaksi?

Tai saanut harrastuksessaan sen verran pataan, että liikkuminen on taantunut hiihtelyksi.

Entinen alkoholisti?

Vierailija
87/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan tuon tyylin koulun käytäviltä. Laahustetaan eteenpäin katse maassa ja kädet edessä liikkumattomina. Sellanen möllöttelijän tyyli. Ei ole kyllä viehettävää ei! 

Onko ollut nuorena manboobsit, joita on opetellut piilottelemaan liikkumalla tolleen ja jäänyt tavaksi?

Tai saanut harrastuksessaan sen verran pataan, että liikkuminen on taantunut hiihtelyksi.

Entinen alkoholisti?

Apua, kyllä!! On juonut nuoruudessaan aivan valtavasti! 😳 Voiko oikeesti olla siitä?? Kuinka rapajuoppo on pitänyt olla että tuollainen jää!? Siis voi taivas.......! Kymmenen vuotta ollut ilman päihteitä. Kuulemma 🤥

Ap

Vierailija
88/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle outo kävelytyyli tai huono ryhti on todellakin turn off, eikä mitenkään pikkumaista ajatella niin. Kertoohan sen myös terveydestä yhtä ja toista, joten siitä näkökulmasta myös ihan luonnollista kiinnittää olemukseen huomiota. 

Tottakai, koska kennelläkään sairaalla ei ole hyvää parisuhdetta 🙈

Vierailija
89/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita se seuraaviin talviolympialaisiin, ainakin viidenkympin voisi hiihtää.

Vierailija
90/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sait tämän selville vasta nyt? Saat tyhmyydestä syyttää ihan itseäsi. Jos yhtään lohduttaa niin sinullakin näyttäisi olevan jotain normaalista poikkeavaa.

91/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Vaikuttaako kelit asiaan?

Itselläni ainakin tulee tuollaista kävelytyyliä, etten liukastu ja kaadu.

Vierailija
92/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sait tämän selville vasta nyt? Saat tyhmyydestä syyttää ihan itseäsi. Jos yhtään lohduttaa niin sinullakin näyttäisi olevan jotain normaalista poikkeavaa.

Ai minkä sain selville? Oon mä tuosta juomisesta tiennyt alusta saakka jos sitä meinasit. Ei ole käynyt mielessäkään että kävelytyyli siitä johtuisi.

Hei sinä joka siitä alkoholismista kyselit, kertoisitko lisää? 

Ap

Vierailija
93/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rupes kiinnostamaan että minkä tason alkoholisti pitää olla, että kävely menee tuollaiseksi? Jos toi nyt johtuu siitä, niin olen kyllä vähän hämmentynyt. Yhtäkkiä hävisi ongelma ottaa asia miehen kanssa puheeksi.

Ap

Vierailija
94/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle outo kävelytyyli tai huono ryhti on todellakin turn off, eikä mitenkään pikkumaista ajatella niin. Kertoohan sen myös terveydestä yhtä ja toista, joten siitä näkökulmasta myös ihan luonnollista kiinnittää olemukseen huomiota. 

Kyllä, jos ei osaa itseään kantaa miehekkäästi/naisellisesti niin ei toivoa, ennemmin läski ja ruma kunhan kantaa itsensä ylpeydellä!

Vierailija
95/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen joka tulee suht usein vastaan kävelee kuin vetäisi pulkkaa tai jotain. Ei sillä ole yleensä mitään joskus kauppakassi. Aika hyvä etunoja kuitenkin. Sillain suorana ei ole selkä kumarassa.

Vierailija
96/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies pitkä, siis keskivertoa pidempi? Jos on nuorempana ollut pidempi kun muut ja hävennyt ja siksi kävellyt "lysyssä" ja se on jäänyt?

Ja sitten toki toi, että jos ei venyttele ym. ja on jumissa. Onko siis muuten notkea vai liikuuko jäykästi?

Vierailija
97/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuaivojen atrofia? Liittyy alkoholin liikakäyttöön ja vaikuttaa liikkumiseen.

Vierailija
98/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tuskasi. Itseäni häiritsi myös erään treffimiehen kävelytyyli. Jotenkin se ylävartalo ja lantio oli liian liikkumattomana pökkylänä, jalat vaan liikkui. Lisäksi se kävelytyyli oli jotenkin uneliaan oloista. Vaikea selittää, mutta näytti erilaiselta kuin keskivertoihmisen kävelytyyli. Juttu ei kaatunut pelkästään tuohon, mutta kyllä tuo häiritsi. Kyllä siitä ihmisestä pitäisi tulla kokonaisuutena sellainen fiilis, että mikään tuollainen todella näkyvä asia ei ärsytä. Kertooko siitä, että kehonkielet jotenkin liian erilaisia, ettei vaan sovi toisilleen.

Anteeksi, en voi sille mitään, mutta mua naurattaa tää kuvailu ihan hirveästi. Repesin ihan totaalisesti, kun kuvittelin mielessäni tuon kävelytyylin. 

Vierailija
99/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo nyt talvella. Tuota ryhtiasiaa mä voisin kyl ihan joo ottaa puheeksi. Musta tuntuu että oon tämän päivän aikana jotenkin rakastunut häneen nyt entistä enemmän. En tiedä miten mahdollista kun nyt ole edes hänen luonaan.

Ap

Moni mies tarttee vähän ohjausta. Silleen nätisti kun ohjailee, niin hyvä tulee. 

Vierailija
100/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen tätä miestä olin naimisissa monta vuotta, kaatuneita suhteita joo mut ei mitenkään kummallisen paljon.

Ap

Ja mitä sä olet, 30v? Olet ehtinyt olla vuosia kestäneessä, jo päättyneessä avioliitossa ja sitten muut suhteet ja tapailut päälle? Kiirettä on pitänyt. Ehkä se terapia olisi sulle oikea osoite. Kuulostaa siltä ettet oikein osaa olla yksin mutta et sitten myöskään toisten kanssa, kun ilmenee vikoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi