Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan muu ei vissiin voi käyttää Finnkinon lippuja kun ne ostettu työpaikan kulttuurisetelillä?

Vierailija
12.01.2024 |

Eli joka lipussa lukee nimi. Ja nekö tarkistaa sen sitten teatterissa?

Kävi moka ostamisessa ja nuo jää käyttämättä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Vierailija
2/33 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, se on sun henkilökohtanen työsuhde-etu. Voithan tietysti yrittää antaa muille mutta se tekee susta rikollisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä nimiä kukaan tarkasta. Ihan hyvin voi joku muu käyttää.

Vierailija
4/33 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus tarkastettu, mutta ei joka kerta.

Vierailija
5/33 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat niillä netissä etukäteen? 

Vierailija
6/33 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksat niillä netissä etukäteen? 

Niin tai siis lippujen mahdollinen käyttäjä maksaa? Eli mitä tarkoittaa, maksaa netissä etukäteen? Liput on lompakossa jo.

Vierailija
7/33 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meneekö noiden käyttö siis siten että netistä katsotaan joku näytös ja varataan siihen paikka ja sitten maksetaan jollain numerosarjalla? Ja kun mennään teatteriin niin mitä siellä? Jos nuo saisikin jollekin käyttöön eikä menisi lippunivaska hukkaan.

Vierailija
8/33 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ikinä tarkistaneet.

Vierailija
9/33 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sellaisesta teatterista lippuja, joihin ei mitään nimiä tullu. 

Vierailija
10/33 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut kaverillekin. 

Vierailija
11/33 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis tietty ne on maksettu etukäteen, mutta elokuviin mennessä varaat ja maksat liput niissä lipuilla olevilla koodeilla. Ei niissä enää siinä vaiheessa näy mitään nimeä.

Vierailija
12/33 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis tietty ne on maksettu etukäteen, mutta elokuviin mennessä varaat ja maksat liput niissä lipuilla olevilla koodeilla. Ei niissä enää siinä vaiheessa näy mitään nimeä.

Siis rautalankaa kiitos. Annan liput jollekin joka netistä varaa paikat. Käyttää siinä jo jonkun koodin vai siis? Vai menee paikan päälle ja tekee mitä? 

Olen itse mennyt vaan aina leffaan ja maksanut tiskillä lippuni ja valinnut paikan. En tällaisilla sarjalipuilla koskaan.

Vierailija
13/33 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin, kun tuttavalta sain. Eipä kukaan kiinnittänyt nimeen huomiota. Ehkä jos mä Liisana jonku Erkin nimellä yritän, niin vois ihmetellä. Mutta jos Liisana Katrin nimellä niin sinne vaan.

Vierailija
14/33 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi kokeilla? Jos nimen todentamiseksi kysytään henkkarit, niin aina voi sanoa, ettei ole nyt mukana ja jos ei sitten pääse, niin ei pääse ja sillä selvä.

Vierailija
15/33 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne edes katso niitä lippuja.

t. väärään näytökseen päässyt

Vierailija
16/33 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis rautalankaa kiitos. Annan liput jollekin joka netistä varaa paikat. Käyttää siinä jo jonkun koodin vai siis? Vai menee paikan päälle ja tekee mitä? 

Olen itse mennyt vaan aina leffaan ja maksanut tiskillä lippuni ja valinnut paikan. En tällaisilla sarjalipuilla koskaan.

Lipussa olevalla sarjanumerolla voi maksaa verkkokaupassa - sitä en osaa sanoa, voiko samalla varauksella / ostokerralla maksaa enemmän kuin yhden lipun kulttuurisarjalipulla, mutta voihan sitä siinä tapauksessa varata vierekkäiset paikat erillisillä varauksilla.

17/33 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kertaakaan tsekattu henkkareita. Jos olisi kysytty, niin  olisin sanonut, että ei tullut leffan mieleen ottaa henkkareita mukaan.

Ja mulla siis sarjalippu missä oli nimi.

Vierailija
18/33 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös maksaa niillä finnkinon automaatilla , näin minä olen maksanut myös muiden liput . Kassalla maksaessani on aina tarkistettu henkkarit .

Vierailija
19/33 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä silloin, kun on oikein paljon katsojia. Ei ne silloin tarkkaan katso eikä varsinkaan kysy papereita. Ei tietenkään kannata kolmea Maija Meikäläistä mennä peräkkäin samaan näytökseen.

Vierailija
20/33 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa myös Finnkinon näytösten karkit ostetaan finnkinosta ei muualta. He tarkistaa kun menet saliin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi