Tapailumiehellä niin nolo kävelytyyli että mua hävettää. Tiedän, olen nolo itse. Auttakaa!
Mä en ymmärrä miten 30v. kovin urheilullisella miehellä voi olla tuollainen kävelytyyli 😵💫 Hän ei nosta jalkoja kävellessään juuri ollenkaan, silleen ikäänkuin hiihtää. Ja hartiatkin on tosi kumarat, kaupungilla kävellessä tuntuu että vieressä köpöttelee joku ikämies 🤥 Siis sillä tasolla kummallinen tyyli että mua oikeesti nolottaa! Olen maailman pikkusieluisin olio, tiedän 😞 Tää häiritsee niin paljon että vaikuttaa siihen miten miehen "näen", se vie ns miehekkyyttä jotenkin pois. Jos jollain olis vaikka jalkavamma toisessa jalassa ja linkuttaisi, sekään ei haittais mut tää! Tarkoittaako tää vaan yksinkertaisesti sitä, että en oikeesti tykkää miehestä kun tällainen häiritsee näin paljon? Oon luullut että oon jopa rakastumassa
Kommentit (108)
Kyllä tuo voi olla merkki siitä, että et ainakaan tällä hetkellä näe mistä niin hyvänä saaliina kuin toivoit...
No ihan ymmärrettävää että tunnet noin. Kyllä tuollainen poikkeaa sen verran sosiaalisista normeista.
En ihmettele jos nolottaa. Ei lupaa kyllä hyvää suhteelle. Itseäni nolotti aikoinaan poikaystävän pukeutumistyyli ja jtkn neitimäinen tyyli elehtiä käsillään vaikka tyyppi oli muuten hyvää seuraa. Suhde päättyi aikanaan ja em seikat eivät ainakaan puoltaneet suhteen jatkumista.
Mulle outo kävelytyyli tai huono ryhti on todellakin turn off, eikä mitenkään pikkumaista ajatella niin. Kertoohan sen myös terveydestä yhtä ja toista, joten siitä näkökulmasta myös ihan luonnollista kiinnittää olemukseen huomiota.
Mitä hittoa :D Kuullostaa tosi oudolta.
Onko tämä se paljon puhuttu omituinen hiihtäjä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa :D Kuullostaa tosi oudolta.
Siis, sitä se on!! Mä en ala, niin ihana mies.. 🤥
Eikä. Ehkä jotakin neurokirjon häiriötä tai mt-ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Huono itsetunto, siis miehellä.
Ei edes ole 😮 Tai ei kyllä missään käänteessä ole tullut esiin että olisi.
Sun täytyy miettiä, tunnetkohäntä kohtaan riittävästi vetoa. Voisitko vaan ajatella, että tuollainen nolostelu on aika lapsellista. Ajattele, että hänen pitäisi olla sun elämän ihanin ihminen. Onko?
Jos ihminen on oikea, se ei tuohon kaadu.
No et ole nolo. Kyllä muakin tuo häiritsisi. Tuollainen tyyli antaa auttamattomasti löysän kuvan ihmisestä. Jos kerran urheilullinen on niin missä ryhti ja reipas askel?
Mitä v...n väliä sillä on minkään tärkeän asian kanssa miten ukkosi kävelee..
Eli kyllä, olet AP nolo.
Ymmärrän tuskasi. Itseäni häiritsi myös erään treffimiehen kävelytyyli. Jotenkin se ylävartalo ja lantio oli liian liikkumattomana pökkylänä, jalat vaan liikkui. Lisäksi se kävelytyyli oli jotenkin uneliaan oloista. Vaikea selittää, mutta näytti erilaiselta kuin keskivertoihmisen kävelytyyli. Juttu ei kaatunut pelkästään tuohon, mutta kyllä tuo häiritsi. Kyllä siitä ihmisestä pitäisi tulla kokonaisuutena sellainen fiilis, että mikään tuollainen todella näkyvä asia ei ärsytä. Kertooko siitä, että kehonkielet jotenkin liian erilaisia, ettei vaan sovi toisilleen.
Tuli paha mieli miehen puolesta. :(
Miksi sua hävettää? Ethän sinä ole se, joka kävelee nolosti.
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy miettiä, tunnetkohäntä kohtaan riittävästi vetoa. Voisitko vaan ajatella, että tuollainen nolostelu on aika lapsellista. Ajattele, että hänen pitäisi olla sun elämän ihanin ihminen. Onko?
Tätä olen kuule miettinytkin, siis itseäni suominut näin typeristä ajatuksista! Ei oo toistaiseksi auttanut 😔 Kyllä hän on mun elämäni ihanin ihminen, en oo tällaisia, siis niitä hyviä tunteita tuntenut ikinä koskaan kenenkään kanssa..!
No onhan nyt kehonkielellä ihan valtava merkitys ihastumiseen, eli ikävämpi juttu
Pyöritkö siis itse eteenpäin ja suo nolotti, kun toinen hiihti eikä pyörinyt kanssasi?