Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumiehellä niin nolo kävelytyyli että mua hävettää. Tiedän, olen nolo itse. Auttakaa!

Vierailija
12.01.2024 |

Mä en ymmärrä miten 30v. kovin urheilullisella miehellä voi olla tuollainen kävelytyyli 😵💫 Hän ei nosta jalkoja kävellessään juuri ollenkaan, silleen ikäänkuin hiihtää. Ja hartiatkin on tosi kumarat, kaupungilla kävellessä tuntuu että vieressä köpöttelee joku ikämies 🤥 Siis sillä tasolla kummallinen tyyli että mua oikeesti nolottaa! Olen maailman pikkusieluisin olio, tiedän 😞 Tää häiritsee niin paljon että vaikuttaa siihen miten miehen "näen", se vie ns miehekkyyttä jotenkin pois. Jos jollain olis vaikka jalkavamma toisessa jalassa ja linkuttaisi, sekään ei haittais mut tää! Tarkoittaako tää vaan yksinkertaisesti sitä, että en oikeesti tykkää miehestä kun tällainen häiritsee näin paljon? Oon luullut että oon jopa rakastumassa

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsi miehen kävelytyyli aikoinaan (edelleenkin se on minusta vähän hassu). Ajattelin että haluaisin tykätä kaikesta miehessä. Joskus mietin tätä isossa kauppakeskuksessa häntä odotellessani, ja sitten aloin katsella ympäri. Siitä meni varmaan pari sataa miestä, eikä yhtään täydellistä! Ja kuinka monen kanssa olisi sitten muilta osin synkannut? 

Ja onpa minussakin vikoja ja omituisuuksia, jos rehellisiä ollaan.

Siihen en usko enkä ole koskaan uskonut, että miestä kannattaa valmentaa oman mielensä mukaiseksi. 

Niin on,  omituisuuksia varmasti meissä kaikissa! Olen kovasti yrittänyt pohtia mitä itse toivoisin jos kumppani ajattelisi musta samoin, jos mulla olisi noi ominaisuudet. En ole päässyt puuta pidemmälle.

Ap

Vierailija
62/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tarkoittaako tää vaan yksinkertaisesti sitä, että en oikeesti tykkää miehestä kun tällainen häiritsee näin paljon?"

Mielestäni tarkoittaa. En vaan ymmärrä miten olet antanut asian mennä niin pitkälle että olette tapailuun saakka edenneet. Itse annan aina välittömästi pakit jos jokin asia selkeästi häiritsee, ja toivon että minullekin annetaan vastaavassa tilanteessa. En halua kenenkään olevan kanssani säälistä.

Itsehän olen torjunut miehen esim. siksi, koska hänen jalkateränsä osoittivat liikaa ulospäin. Saa ihan vapaasti sanoa pinnalliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tarkoittaako tää vaan yksinkertaisesti sitä, että en oikeesti tykkää miehestä kun tällainen häiritsee näin paljon?"

Mielestäni tarkoittaa. En vaan ymmärrä miten olet antanut asian mennä niin pitkälle että olette tapailuun saakka edenneet. Itse annan aina välittömästi pakit jos jokin asia selkeästi häiritsee, ja toivon että minullekin annetaan vastaavassa tilanteessa. En halua kenenkään olevan kanssani säälistä.

Itsehän olen torjunut miehen esim. siksi, koska hänen jalkateränsä osoittivat liikaa ulospäin. Saa ihan vapaasti sanoa pinnalliseksi.

Totta puhuen, en alussa huomannut. Varmaan siksi kun ei käyty oikein missään, eka kuukausi lähinnä lakanoiden välissä. Säälistä en kyllä hänen kanssaan ole ollut, se on varma 😄

Ap

Vierailija
64/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta puhuen, en alussa huomannut. Varmaan siksi kun ei käyty oikein missään, eka kuukausi lähinnä lakanoiden välissä. Säälistä en kyllä hänen kanssaan ole ollut, se on varma 😄

Ap

Ryhdin kyllä huomasin heti mut ei haitannut menoa.

Ap

Vierailija
65/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse inhosin exän tapaa istua. Istui jotenkin neitimäisesti. Sitä on tosi vaikea kuvailla mutta se söi joka tapauksessa tosi paljon sitä olemusta. Olin hänen kanssaan vuosia ja inhosin sitä alusta loppuun. Onneksi ei tarvitse enää katsella. 

Mutta mä jäin miettimään sitä että tämä mies on ollut elämässäsi jo kuukausia ja herättää sinussa tosi paljon ihaniakin tunteita, mutta silti hän on vain tapailumies? Kuulostaa kuitenkin siltä että ei se mikään elämän rakkaus ole. 

No, erittäin hyvä kysymys! Ilmeisesti tää on niin iso asia, että en ole kaikesta ihanasta huolimatta ihan uskaltautunut ajattelemaan meitä vakavissaan olevana parina. Alun perin lähdettiin mukamas rauhassa liikenteeseen, kun mun erosta ei niin hirveän kauan ollut. Mutta hän ns tipahti syliin ilman ennakkovaroitusta ja pois ei ole tehnyt mieli päästää. Se oli menoa heti. Mutta sit

Oletko miettinyt että onko tämä ns laastarisuhde? Erostasi oli vähän aikaa kun tapasitte, haluatko olla rakastunut vai oletko todella? 

Vierailija
66/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä se paljon puhuttu omituinen hiihtäjä?

;)

Vierailija
67/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvästä kysymyksestä. Olen miettinyt. Avioliitto oli ollut jo pitkään kuivalla kaveripohjalla, ja ero tapahtui ilman draamaa ja särkyneitä sydämiä. Niin paljon on kuitenkin puhetta siitä (ja hyvästä syystä) että ei pitäisi heti lähteä uuteen suhteeseen. Olin ajatellut että tässä elelen elämääni ihan itsekseni, mutta sitten hän tuli vastaan ja tässä ollaan. En eksää miettinyt eron jälkeen oikeastaan yhtään, lähinnä sitä huojennusta että hyvä että tuli päätökseen se saaga. Reilun kuukauden olin ollut sinkkuna kun tavattiin. 

En tiedä onko sitten laastarisuhde. Ihanalta on tuntunut.

Ap

Vierailija
68/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmän näköinen kävelytyyli on ihan yhtä hyvä syy lopettaa tapailu, kuin mikä tahansa muukin.

Mä jätin kerran naisen, koska hän ei suostunut anaaliseksiin. Meillä kaikilla on omat "dealbreakerimme".

Vierailija
69/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyl ihan surettaa nyt 😓

Ap

Vierailija
70/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs se tärkein, eli kulli? Onko kunnon parru?

Vierailija
71/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hyvästä kysymyksestä. Olen miettinyt. Avioliitto oli ollut jo pitkään kuivalla kaveripohjalla, ja ero tapahtui ilman draamaa ja särkyneitä sydämiä. Niin paljon on kuitenkin puhetta siitä (ja hyvästä syystä) että ei pitäisi heti lähteä uuteen suhteeseen. Olin ajatellut että tässä elelen elämääni ihan itsekseni, mutta sitten hän tuli vastaan ja tässä ollaan. En eksää miettinyt eron jälkeen oikeastaan yhtään, lähinnä sitä huojennusta että hyvä että tuli päätökseen se saaga. Reilun kuukauden olin ollut sinkkuna kun tavattiin. 

En tiedä onko sitten laastarisuhde. Ihanalta on tuntunut.

Ap

Tämän takia moni kai kirjoittaa sinne seuranhakusovellukseen "ei vasta eronneita".

Vierailija
72/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin siinä käy kun skippaa koko normaalin tutustumisvaiheen ja alkaa samantein paneskella. Sitten kun tutustuu paremmin, huomaa että ei helvetti enhän minä tällaisen kanssa pysty eikä tyyppi ollutkaan niin mahtava.

Vierailija
73/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla lego takapuolessa tms.?

Vierailija
74/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin siinä käy kun skippaa koko normaalin tutustumisvaiheen ja alkaa samantein paneskella. Sitten kun tutustuu paremmin, huomaa että ei helvetti enhän minä tällaisen kanssa pysty eikä tyyppi ollutkaan niin mahtava.

Varmaan totta. Mä en vaan ole ikinä onnistunut suitsimaan ihastusta kun niin on tapahtunut, vaikka kuinka olen yrittänyt 🤥

Ap

Vierailija
75/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas pinnallinen ja pikkumainen! Kaikkea se leipä elättää. Lisäksi taustalla voi olla myös jokin sairaus. Empatian puute ainakin iso "turn-off".

Toki tässäkin viestiketjussa kirjoitetut kommentit ovat täysin ymmärrettäviä ja hyväksyttyjä. Onhan asianosainen sentään mies. Naisista kun tekisi samanlaisen aloituksen oltaisiin jo kuohitsemassa kuumalla voiveitsellä.

Vierailija
76/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin sanon näin mutta nyt olet kyllä oikeasti ihan vaan tosi nirso miesten suhteen, jos se on muuten niin hyvä. Olisi hauska nähdä joku video miltä tuo kävelytyyli sitten edes näyttää.

Vierailija
77/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin sanon näin mutta nyt olet kyllä oikeasti ihan vaan tosi nirso miesten suhteen, jos se on muuten niin hyvä. Olisi hauska nähdä joku video miltä tuo kävelytyyli sitten edes näyttää.

Ehkä mä sitten olen 😥 Sellaista puolelta toiselle vaappuvaa suorin jaloin hiihtämistä se on..

Ap

Vierailija
78/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se tekee liikaa penkkipunnerrusta ja sillä on rintalihakset kroonisesti jumissa, jos kerta venytellessä siltä paljastuu voimakas rintakehä. Ja jos se tekee joka päivä jalkapäivän ja sillä on paikat jumissa. Urheilija ei tervettä päivää näe... 

Vierailija
79/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin huomautan aina miehelle huonosta ryhdistä. Huono ryhti on oikeasti myös terveydelle haitallinen, kuluttaa selkärankaa. Ei se tarkoita että häpeäisi toista mutta eihän nyt ihmisen kuulu seistä lytyssä. Tuo on tavallinen ongelma etenkin näyttöpäätetyötä tekevillä. 

Vierailija
80/108 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yhdellä treffikumppanilla oli sellainen kävelytyyli, että ihan kuin sillä olisi ollut kakat housussa, jopa siihen pisteeseen asti, että ajattelin jo itsekseni, että ei kai se nyt oikeasti ole tehnyt pöksyynsä. Ei kai ollut. Jotenkin huvittavan näköistä. Ei nähty kuin sen kerran. Ei kävelytyylin takia, vaan muutenkaan ei natsannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä