Tapailumiehellä niin nolo kävelytyyli että mua hävettää. Tiedän, olen nolo itse. Auttakaa!
Mä en ymmärrä miten 30v. kovin urheilullisella miehellä voi olla tuollainen kävelytyyli 😵💫 Hän ei nosta jalkoja kävellessään juuri ollenkaan, silleen ikäänkuin hiihtää. Ja hartiatkin on tosi kumarat, kaupungilla kävellessä tuntuu että vieressä köpöttelee joku ikämies 🤥 Siis sillä tasolla kummallinen tyyli että mua oikeesti nolottaa! Olen maailman pikkusieluisin olio, tiedän 😞 Tää häiritsee niin paljon että vaikuttaa siihen miten miehen "näen", se vie ns miehekkyyttä jotenkin pois. Jos jollain olis vaikka jalkavamma toisessa jalassa ja linkuttaisi, sekään ei haittais mut tää! Tarkoittaako tää vaan yksinkertaisesti sitä, että en oikeesti tykkää miehestä kun tällainen häiritsee näin paljon? Oon luullut että oon jopa rakastumassa
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Tuli paha mieli miehen puolesta. :(
Niin mulla itsellänikin ja häpeän ajatuksiani 😓
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tuskasi. Itseäni häiritsi myös erään treffimiehen kävelytyyli. Jotenkin se ylävartalo ja lantio oli liian liikkumattomana pökkylänä, jalat vaan liikkui. Lisäksi se kävelytyyli oli jotenkin uneliaan oloista. Vaikea selittää, mutta näytti erilaiselta kuin keskivertoihmisen kävelytyyli. Juttu ei kaatunut pelkästään tuohon, mutta kyllä tuo häiritsi. Kyllä siitä ihmisestä pitäisi tulla kokonaisuutena sellainen fiilis, että mikään tuollainen todella näkyvä asia ei ärsytä. Kertooko siitä, että kehonkielet jotenkin liian erilaisia, ettei vaan sovi toisilleen.
Seksuaalisesti ollaan kyllä enemmän kuin erinomaisesti yhteensopivia 🤥
Mä olen niin monta kertaa todennut omissa suhteissa ja ystävien suhteissa, että jos jokin tuollainen ulkoinen seikka häiritsee näin paljon, niin silloin on väärä kumppani. Esim yleensä kovasti sporttisista miehistä tykkäävänä kerran rakastuin todella tulisesti mieheen, jolla oli mahaa ja ihan kunnolla. Ei ollut tuon taivaallista merkitystä, ihana pullea pötsi jonka päällä köllötellä ihanan seksin jälkeen 😄 Se suhde kaatui ihan muihin ongelmiin.
Mut tää on kumma juttu tämän miehen kohdalla!
Ap
Ota puheeksi miehen kanssa. Pakkohan tuo on selvittää, jos noin ärsyttää. Ei tuo nyt ihan pelkästään hylsy ole.
Vierailija kirjoitti:
Ota puheeksi miehen kanssa. Pakkohan tuo on selvittää, jos noin ärsyttää. Ei tuo nyt ihan pelkästään hylsy ole.
Jestas ei kai siitä nyt hänelle voi sanoa? Järkyttyy iäksi ja saa traumat 😮
Ap
Siis miksi ihmeessä hän kävelee noin?
jos on joku fyysinen vamma? Olisi ehkä helpompi rakastaa jos ajattelet että hänellä on tollanen vamma.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen on oikea, se ei tuohon kaadu.
Ja jos vastaavasti on se väärä, niin kävelytyylin kaltaiset pikkuseikat voivat kasvaa suhteettoman häiritseviksi.
Intuitio ei aina varoita nostamalla niskavilloja pystyyn tai lykkäämällä etovaa tunnetta vatsanpohjaan. Se voi olla myös aivan arkisista jutuista ja tavoista ärsyyntymistä, häiriintymistä, levottomuutta. Tunnetta siitä, että kaikki ei nyt täsmää. Sitä ei kannata jättää huomiotta. Toinen ei välttämättä - tai todennäköisesti - ole mikään luonnehäiriöinen, vaan yksinkertaisesti sinulle väärä ihminen kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
jos on joku fyysinen vamma? Olisi ehkä helpompi rakastaa jos ajattelet että hänellä on tollanen vamma.
Mä en ymmärrä. Hän harrastaa kamppailulajeja aika tosissaan. En voisi kuvitella häntä ikinä juoksemassa vaikka jalkapallon perässä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos vastaavasti on se väärä, niin kävelytyylin kaltaiset pikkuseikat voivat kasvaa suhteettoman häiritseviksi.
Intuitio ei aina varoita nostamalla niskavilloja pystyyn tai lykkäämällä etovaa tunnetta vatsanpohjaan. Se voi olla myös aivan arkisista jutuista ja tavoista ärsyyntymistä, häiriintymistä, levottomuutta. Tunnetta siitä, että kaikki ei nyt täsmää. Sitä ei kannata jättää huomiotta. Toinen ei välttämättä - tai todennäköisesti - ole mikään luonnehäiriöinen, vaan yksinkertaisesti sinulle väärä ihminen kumppaniksi.
Tämä oli minusta hyvä kommentti. Et vain ole rakastunut. Rakastuneena kohde on täydellinen, sokaistut kaikille virheille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun täytyy miettiä, tunnetkohäntä kohtaan riittävästi vetoa. Voisitko vaan ajatella, että tuollainen nolostelu on aika lapsellista. Ajattele, että hänen pitäisi olla sun elämän ihanin ihminen. Onko?
Tätä olen kuule miettinytkin, siis itseäni suominut näin typeristä ajatuksista! Ei oo toistaiseksi auttanut 😔 Kyllä hän on mun elämäni ihanin ihminen, en oo tällaisia, siis niitä hyviä tunteita tuntenut ikinä koskaan kenenkään kanssa..!
Siinä tapauksessa todellakin lopetat tuollaisten asioiden vatkaamisen! Ja annat olla hänensellainen kuin on. Keskity ajattelemaan hänen positiivisia puoliaan. Otat vaan rennosti ja vaikka huumorilla tuon kävelytyylijutun.
Ootko kysynyt syytä mieheltä niihin asioihin. Miten sen muotoilisi ettei toinen loukkaannu. Onko jokin syy taustalla. Vai tottunut siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä. Hän harrastaa kamppailulajeja aika tosissaan. En voisi kuvitella häntä ikinä juoksemassa vaikka jalkapallon perässä!
Ap
No mutta älä turhaan häpeä nyt sun tunteita vaan selvitä asia. Voisiko alkaa puhua terveyden näkökulmasta? Onko selkäkipuja tai muita oireita hänellä? Jos on niin voisit hieroa ja sanoa että täällä on joku jumi.oikaisehan selkää niin katsotaan kun seisot.onko nää lavat kipeät sulla? Koitas laittaa lavat selässä yhteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tätä mäkin tuossa ylempänä meinasin, että aiemmin pikkuseikkojen häiritseminen on paljastanut että ei oltu sopivia toisillemme. Mutta se on kyllä sitten itselle melko äkkiä ollut selvää että ei. Mut hänen kanssaan olen ollut jo useamman kuukauden, enkä halua millään uskoa että olisi kyse tuosta 😕
Ap
Jos saisin tietää jostain, että minua kutsutaan tapailumieheksi, niin se olisi moido samantien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sopikaa juoksutreffit. Sun täytyy nähdä miten hän juoksee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tuskasi. Itseäni häiritsi myös erään treffimiehen kävelytyyli. Jotenkin se ylävartalo ja lantio oli liian liikkumattomana pökkylänä, jalat vaan liikkui. Lisäksi se kävelytyyli oli jotenkin uneliaan oloista. Vaikea selittää, mutta näytti erilaiselta kuin keskivertoihmisen kävelytyyli. Juttu ei kaatunut pelkästään tuohon, mutta kyllä tuo häiritsi. Kyllä siitä ihmisestä pitäisi tulla kokonaisuutena sellainen fiilis, että mikään tuollainen todella näkyvä asia ei ärsytä. Kertooko siitä, että kehonkielet jotenkin liian erilaisia, ettei vaan sovi toisilleen.
Seksuaalisesti ollaan kyllä enemmän kuin erinomaisesti yhteensopivia 🤥
Mä olen niin monta kertaa todennut omissa suhteissa ja ystävien suhteissa, että jos jokin tuollainen ulkoinen seikka häiritsee näin paljon, niin silloin on väärä kumppani. Esim yleensä kovasti sporttisista miehistä tykkä
Sun suhteet siis tuppaa kaatumaan aina johonkin. Ehkä se on se ongelma, ei tapailumiehen kävelytyyli. Olet vielä nuori, eli on aikaa löytää kumppani, niin että nyt voisit vaikka unohtaa tapailut ja suhteilut ja käyttää tämän vuoden itsetutkisteluun vaikka terapeutin kanssa.
Mulla sama murhe tapailunaiseni kanssa kun aina seuraavana päivänä rakastelun jälkeen hän ei koskaan kävele suoraan vaan vaappuu jalat hieman harallaan eteenpäin kuin ankka.
M42
Ennen tätä miestä olin naimisissa monta vuotta, kaatuneita suhteita joo mut ei mitenkään kummallisen paljon.
Ap
No ei tuo mun oman miehen homomainen kävelytyyli ole yhtään sen parempi. Nolottaa ja hävettää myös
Naurattaa tuo, että kävellessä jalat liikkui :D Mutta onhan tuo totta. Mietitäänpä esim. golfia. Ei siinäkään kuulu huitoa vaan käsiä, vaan liike lähtee koko vartalosta. Sama asia esim. melonnassa. Ja varmaan muissakin lajeissa.