Tapailumiehellä niin nolo kävelytyyli että mua hävettää. Tiedän, olen nolo itse. Auttakaa!
Mä en ymmärrä miten 30v. kovin urheilullisella miehellä voi olla tuollainen kävelytyyli 😵💫 Hän ei nosta jalkoja kävellessään juuri ollenkaan, silleen ikäänkuin hiihtää. Ja hartiatkin on tosi kumarat, kaupungilla kävellessä tuntuu että vieressä köpöttelee joku ikämies 🤥 Siis sillä tasolla kummallinen tyyli että mua oikeesti nolottaa! Olen maailman pikkusieluisin olio, tiedän 😞 Tää häiritsee niin paljon että vaikuttaa siihen miten miehen "näen", se vie ns miehekkyyttä jotenkin pois. Jos jollain olis vaikka jalkavamma toisessa jalassa ja linkuttaisi, sekään ei haittais mut tää! Tarkoittaako tää vaan yksinkertaisesti sitä, että en oikeesti tykkää miehestä kun tällainen häiritsee näin paljon? Oon luullut että oon jopa rakastumassa
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Pikkuaivojen atrofia? Liittyy alkoholin liikakäyttöön ja vaikuttaa liikkumiseen.
Neurologiset haitat ovat murheellista nähtävää. Kävely on leveää kuin potkukelkan jalaksilla, mutta askel lyhyt ja laahaava. Siihen tilaan päätyminen on toki vaatinut alkoholin suurkulutusta vuosien ajan.
Tapailin kerran miestä, joka ihmeellisesti ketkutti lannettaan kävellessään. No ajattelin , että muuten vaikutti mukavalle, että yritän päästä yli tästä kävelytyyliasiasta, mutta ei se onnistunut. Se kävelytyyli oli jotenkin "naisellinen", ja vei sitten sitä miehisyyttä ja laski seksikkyyttä. Noloa myöntää, että pikkuisen hävetti kävellä hänen kanssaan, kun keikutti peppua kävellessään. Naisella seksikästä, mutta miehellä😬. Kun ei tuollekaan ollut selityksenä mitään lonkkavikaa tms., se oli vaan sen miehen tyyli kävellä. Kyllä siihen ihastumiseen vaikuttaa niin moni asia, rakastumisesta puhumattakaan. Ehkä tuo kävely loppupeleissä oli vaan yksi pinnallinen asia, ja suhde ei olisi toiminut muillakaan tasoilla.
Etkö voisi ehdottaa hänelle juoksuharrastuksen aloittamista? Ja samalla ilmoittautua juoksukouluun. Siellä oppisi oikean juoksuasennon, ryhdin, joka toivottavasti vaikuttaa myös kävelyyn.
Kannattaisi varmaan mainita hänelle asiasta? Ei voi olla liian vaikeaa nostaa niitä jalkoja kävellessään.
onko miehellä muitakin ataxian merkkejä? Yhdistettynä alkoholin suurkulutus ja omituinen liikkuminen/asento kuulostavat kyllä linkittyvän toisiinsa.
https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/ataxia/symptoms-causes/s…
Siirry seuraavaan, jos jokin toisessa vaivaa.
Silmissä syvyysnäössä vikaa tai muuten todella huono näkö? Noh, miten sujuisivat kamppailulajit...
Hah hah, ymmärrän. Katsoin Frasierin uusia jaksoja ja kauhistuin aina Frasierin kävelytyyliä, kanootin kokoiset lenkkarit sivuille sojottaen. En muista huomanneeni asiaa vanhoissa jaksoissa, pitäisi kai katsoa uudestaan :D