Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitin uudessa työpaikassa ja työkavereita ärsyttää kun mua ei löydy somesta ja kun en kerro itsestäni paljoa.

Vierailija
07.01.2024 |

Olen hiljainen mutta hyvä työntekijä joten sain työpaikan.

Muut työntekijät yrittävät saada musta selville asioita, mutta olen salamyhkäinen ja sulkeutunut. 3 päivää sitten eräs nainen kysyi: "Ai eikö sulla ole facebookkia tai instaakaan?" Sanoin,e ttä ei, minä en sellaista harrasta.

Kommentit (340)

Vierailija
181/340 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele. Narsistit, psykopaatit ja sosiopaatti ovat hiljaisia, tuijottavat eivätkä ole somessa.

Arvioni on että savustavat sinut pihalle niin pian kuin mahdollista. Pienikin virhe tai väärä liike = toimisto kutsuu.

Eikös narsistit juuri erityisesti loista somessa.

Vierailija
182/340 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä!! Ei itselläkään ole mitään some juttuja..En halua sitä paskaa mitä sieltä vyöryy.. Vanhalla sms viesteillä ja puheluilla on pärjännyt aivan hyvin. Töissä ei kannat kertoa mitään itsestään..Ainakaan heti. Vasta sitten kun tunteen ihmiset,ketkä ovat juorukelloja ja suht normaaleja. Itse on kertonut ihan huuhaata työkavereille.. Hauska kuulla jälkikäteen muilta niitä juttuja!!Ei minua kiinnosta kenenkään elämä,saati siten kersoista,lapsenlapsista yms. kuuleminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/340 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kerro, mitä työtä teet, mutta tietyissä työtehtävissä puhumattomuus häiritsee. Olin kerran eräässä työssä, jossa työtehtäviä suoritettiin eri työntekopaikoissa ja näiden välillä siirryttiin pareittain firman autolla. Matka oli pisimmillään yli 100 km. Sellainen työkaveri, joka ei puhunut eikä pukahtanut matkan aikan oli todella rasittava. Oli piinaavaa ajaa toista tuntia täydessä hiljaisuudessa.

Puhumattomuus on eri asia kuin se, ettei halua puhua henkilökohtaisesta elämästään työpaikalla.

Kyllä minä puhun niitä näitä, mutta ei vieraille ihmisille kuulu ne asiat mitä en halua itsestäni jakaa. 

Olen tuon alkuperäisen lainauksen kirjoittaja. Tuo minun työkaverini ei puhunut yhtään mistään. Yritti sitten jutella viikonlopusta, säästä, politiikasta, urheilusta, taiteesta tai ihan mistä hyvänsä. Minä en ainakaan kyennyt koko parin vuoden aikana keksimään yhtään aihetta, josta olisi puhunut. Kaikki yli 3 sanaa pitkät lauseet, joita kuulin hänen koskaan puhuvan, liittyivät jonkun työtehtävän hoitamiseen.

Vierailija
184/340 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille että ei ole fb:tä ym, koska me venäjämieliset käytämme telegrammia. Saa somen hiplaajat kunnolla kauhisteltavaa.

Vierailija
185/340 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta mua huvittaa nämä jotka oikein kehuvat sillä ettei ole mitään sometilejä kun ei haluta jakaa koko elämää muille mutta sitten ollaan niin tietäviä mitä kaikki muut sinne jakavat. 

Toki sieltå kannattaakin pysyä poissa jos luulee että sinne täytyy koko elämänsä jakaa mutta normaalit ihmiset taas osaa sitä käyttää järkevästi.

Se että ei ole somessa ei ole millään tavalla uniikkia vaikka niin tuntuu jotkut uskovan. 

Vierailija
186/340 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele. Narsistit, psykopaatit ja sosiopaatti ovat hiljaisia, tuijottavat eivätkä ole somessa.

Arvioni on että savustavat sinut pihalle niin pian kuin mahdollista. Pienikin virhe tai väärä liike = toimisto kutsuu.

Narsistithan nimenomaan ovat somessa ja hehkuttavat siellä elämäänsä.

Vierailija
187/340 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano niille, että hankkikaa elämät .... minua no myös aina ottanut päähän se, että tarvitsee kaikki tietää ja jakaa työpaikalla ...  no ei tarvi s@@t@n@ ... minua ei ainakaan kiinnosta muuten kuin jos on ystävystytty työn ulkopuolella

Vierailija
188/340 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata somettaa ja altistua mielisairaitten kiusattavaksi. Netissä liikkuu paljon sekopäitä jotka saalistavat ja törkeilevät sen kun ehtivät ilman rajaa. Vasta oli ruotsalainen ohjelma telkkarissa jossa naispuoliset striimaajat saivat kesken lähetyksen krvän kuvia näytölleen. Tuollaisia lähettäviltä sioilta pitäisi pili katkaista ihan opin takia.

Vierailija
189/340 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista asioista ei kannata työpaikalla puhua noin keskimäärin. Oikeasti aika harva niistä on edes kiinnostunut.

Vierailija
190/340 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan minun uusi työkaverini? Se hiljaisuutesi ja tuijottaminen on pelottavaa.

Tuijottiko kuin Maaret Kallio? 

Vierailija
191/340 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko työkaverisi lapsia vai ainoastaan henkisesti lapsen tasolla?

Vierailija
192/340 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot fiksu.

Some on roskaväelle!

Vierailija
193/340 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ns. privaattiperiaate. Se tarkoittaa, että kerron itsestäni mahdollisimman vähän muille. Jos udellaan, niin saatan valehdella ihan mitä tahansa, koska yksityisasiani eivät kuulu muille eikä niitä koskeviin kysymyksiin tarvitse vastata rehellisesti.

En ole koskaan ollut missään somessa.

Vierailija
194/340 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiston asiakkaana on mukavaa. Tuo voisi ollakin hyvä taktiikka kerryttämiseen.

Vierailija
195/340 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistit ovat harvinaisia.

Tunnen 2. Molemmat sosiaalisia, toinen lisäksi puhuu taukoamatta. Suunvuoron saattaa saada, jos on samaa mieltä.

Vierailija
196/340 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun työkavereille sanoo ettei ole hetero niin yökkäilevät, että hyi hmo ja seuraavana aamuna onkin sitten kutsu toimistolle ja siellä sitten välittömät potkut ja takaisin ei tartte tulla.

Vierailija
197/340 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistit ovat harvinaisia.

Tunnen 2. Molemmat sosiaalisia, toinen lisäksi puhuu taukoamatta. Suunvuoron saattaa saada, jos on samaa mieltä.

Eikö se vedä ollenkaan henkeä vai puhuuko sisäänhengittäessäkin?

Vierailija
198/340 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian vanha tiktokkiin, liian nuori faceen ja liian tylsä instaan, joten en ole missään somessa.

Vierailija
199/340 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestänikin on pelottavaa, jos joku tekee työpaikalla töitä, eikä roiku somessa.

Vierailija
200/340 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oikea elämä on somen ulkopuolella ja nimenomaan ja vain siellä.