Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako muutoksen jälkeen ulkomailta tilata nyt jopa 80 prosenttista alkoholia täysin laillisesti ilman Tullin kiusaa ja alv-verojen maksua..

Vierailija
23.06.2026 |

..Suomeen? Jos, niin en tän jälkeen osta pulloakaan tai tetraa Suomesta. Manner-Euroopasta viinat saa pilkkahintaan kuljetuskulujen jälkeenkin. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistevero ja ALV tulee luonnollisesti maksaa

Vierailija
2/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verot kuuluu maksaa, aivan kuten vaikka tilatessa ebaystä jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmistevero ja ALV tulee luonnollisesti maksaa

Eikö sen voi maksaa ostomaahan, EU:stahan ne ostetaan. 

Vierailija
4/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä on jo maksettu vero lähtömaassa. Ainoat kulut kuljetuksesta.

Vierailija
5/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmistevero ja ALV tulee luonnollisesti maksaa

Eikö sen voi maksaa ostomaahan, EU:stahan ne ostetaan. 

Tätä on vatvottu jo kymmeniä vuosia enkä osaa sanoa miten se lopulta menee.

Vierailija
6/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetuskustannukset. Ei muuta maksua. Näin sanoo eu lainsäädäntä. Tulli voi väittää vaikka mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäilen, että kohta tätä taas vatvotaan EU:n tuomioistuimessa. Alkoholista kun on kyse, niin Suomessa katoaa järki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän