Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitin uudessa työpaikassa ja työkavereita ärsyttää kun mua ei löydy somesta ja kun en kerro itsestäni paljoa.

Vierailija
07.01.2024 |

Olen hiljainen mutta hyvä työntekijä joten sain työpaikan.

Muut työntekijät yrittävät saada musta selville asioita, mutta olen salamyhkäinen ja sulkeutunut. 3 päivää sitten eräs nainen kysyi: "Ai eikö sulla ole facebookkia tai instaakaan?" Sanoin,e ttä ei, minä en sellaista harrasta.

Kommentit (339)

Vierailija
321/339 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se kirjoittaa tänne? Sillä on mt-ongelmia?

No tuota itse ainakin  näkisin jonkinlaisen maalittamisen ja seuraamisen kovin häiriintyneenä käytöksenä. Ihan sairasta. Miten jotkut jaksaa? 

Paljon sairaampaa olla mukana esim. Gang stalking toiminnassa kun kirjoitella tänne joistain asioista, myös vaikka asiasta nimeltä gang stalking! Ehkä paljon muustakin on kirjoitellut? 

Googlas ihmeessä mitä tarkoittaa! 

Vierailija
322/339 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun työkaverit peruskouluikäisiä, vai miksi niille on jotenkin merkityksellistä tuo sometus ja muiden ihmisten yksityiselämä?

Suurin osa ihmisistä pitää facebookia  ihmisen olemassaolon merkkinä.

Kaikki viestintä tapahtuu naamakirjan kautta. 

Me Naamakirjan vihaajat olemma heille olemattomia.

Joopa. Meil on sisarusryhmää, serkkukaartia yms, mihin en kuulu. Jää sit jotain kutsuja saamatta, kuulumisia tietämättä. Voi voi. En vaan jaksa tommosia yhteisjuttuja. Mulla on usein kerrottavaa yhdelle, harvoin koko porukalle. Tekstiviesti, pitempiin sähköposti. Kirjeitä, kortteja. Saatan jopa soittaa. Töissä en juurikaan asioistani puhu, jotain kevyttä vaan. Enkä tahdo kuulla työkaverin ex-miehen kummin kaiman koiran kuulumisia. En taho.

Tämäpä siinä on. 

Eroat naamakirjasta tai et edesliity käyttäjäksi, koska et halua koira- ja kissakuulumisten tulvaa, matkaposeerauksia, etkä levittää omaa elämääsi aivan kaikille.

Sitten kukaan ei huomaa kertoa sinulle serkun kuolemasta, ennen kuin joku kysyy, miksi et ollut hautajaisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/339 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti: Ystävälleni ei kerrrottu, että hänelle on syntynyt lapsenlapsi.

Kukaan ei tullut vuorotyötä ja ylitöitä painavalle mummolle kertoneeksi, että hänellä on lapsenlapsi, koska muu perhe eli somekuplassa.

Vierailija
324/339 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ne tekee feikki profiilin susta?

Noin toimii kuvottavat ja oksettavat  katkerat ja kaunaiset sairast ihmiset. Jopa koulutettuja ja itseään sivistyneenä pitäviä mukana, Hehheh. Siinä se sivistys punnitaan! 

Samoin älykkyys. Kukaan älykäs ei tee pahaa toisille, koska älykkyyteen kuuluu myös sellainen sivistyneisyys, että ei tehdä pahaa tai jopa rikoksia kenellekään. Onneks on laki sitä varten, että jotkut eivät tajua, mikä on haittaa aiheuttavaa pahantekoa,  eikä kuvaile sitä: Ihan hyvällä vaan. Normiälykäs kyllä tajuaa ilman lakiakin toki mikä on häirintää ja haittaa aiheuttavaa. 

Itse en edes valita niistä, misdä ei ole rikottu lakia mutta katsos kun on paljon tehty sellaista missä  on tehty tökyrikoksia. Niin, hsrvoin ne on mukavia tekoja ne. 

Ja ne pikkusabotoinnitkin, itseasiassa moni niistäkin on rikoksia jos pysyttäisiin todistamaan ssioiden  kulku ja tahallisuus. 

Ei mitään tekemistä sattuman kanssa. 

Vierailija
325/339 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sun työkaverit peruskouluikäisiä, vai miksi niille on jotenkin merkityksellistä tuo sometus ja muiden ihmisten yksityiselämä?

Suurin osa ihmisistä pitää facebookia  ihmisen olemassaolon merkkinä.

Kaikki viestintä tapahtuu naamakirjan kautta. 

Me Naamakirjan vihaajat olemma heille olemattomia.

Joopa. Meil on sisarusryhmää, serkkukaartia yms, mihin en kuulu. Jää sit jotain kutsuja saamatta, kuulumisia tietämättä. Voi voi. En vaan jaksa tommosia yhteisjuttuja. Mulla on usein kerrottavaa yhdelle, harvoin koko porukalle. Tekstiviesti, pitempiin sähköposti. Kirjeitä, kortteja. Saatan jopa soittaa. Töissä en juurikaan asioistani puhu, jotain kevyttä vaan. Enkä tahdo kuulla työkaverin ex-miehen kummin kaiman koiran kuulumisia. E

Just näin meinas käydä tädin hautajaisten kanssa. Oltiin toisissa hautajaisissa ja ohimennen joku kysyi tädin hautajaisista. En tiennyt edes hänen kuolleen.

Vierailija
326/339 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa jos pimppi olis täynnä punkkeja. 

Sano niille tollee yhtäkkiä niin jättävät sut rauhaan. 

Vierailija
327/339 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu eräässä harrastuksessa.

Pitäis liittyä johonkin watsapp - ryhmään.

Kauhea haloo kun olen vaan harrastamassa, en juoruilemassa.

Olen teflonia asian suhteen.

Välttelen painostajia, ja vastaan kysymyksiin yhdellä sanalla kyllästyneen näköisenä.

Vierailija
328/339 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on niin, että jos et someta kiimassa niin sinua ei ole olemassa, vaikka olisit läsnä.

Vierailija
329/339 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

a.p kirjoitus  hyvä!

Ei sun tarvi kertoa yhtään mitään! 

Vierailija
330/339 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mahtaa olla hauskaa olla siellä...

Vierailija
331/339 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä työpaikassa kuuntelin kuin vanhat änkyrä -äijät haukkui työpaikan nuoremman naisen facebookissa oloa ihan jonniinjoutavaksi hölynpölyksi. No jonkinajan kuluttua suurinpaan ääneen änkyröijä oli sitten itsekin facebookissa xD

Vierailija
332/339 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä työpaikassa kuuntelin kuin vanhat änkyrä -äijät haukkui työpaikan nuoremman naisen facebookissa oloa ihan jonniinjoutavaksi hölynpölyksi. No jonkinajan kuluttua suurinpaan ääneen änkyröijä oli sitten itsekin facebookissa xD

En usko. Ettei olisi niinkuin yksi tapaus missä kuultiin että eräs oli arvostellut erään Facebook päivityksiä. 

Hänestä tehtiin feikkiprofiileja tyhmillä sepostuksilla ja ääliöihin meni täydestä. No ei ollut tuon henkilön häpeä, vaan niiden ketkä uskoivat ja lukivat niitä ja tekijöiden. Keskenäänhän ne siinä vauhkosivat. . Ei se uhri. Katsoi menoa kun halpaa makkaraa. 

Vierailija
333/339 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo yllättävää, jos henkilö jota ei löydy fasesta sun muista someista, ylipäätään pääsee enää mihinkään töihin. Varsinkin jos rekrytointi on ulkoistettu, silloin varsinainen työtaito on viimeinen asia mikä niitä kiinnostaa.

Vierailija
334/339 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksityinen ihminen. En julkinen. Siksi minua ei löydy missään eikä mistään internetin haussa.

Ah, mikä rauha. 

Vierailija
335/339 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksityinen ihminen. En julkinen. Siksi minua ei löydy missään eikä mistään internetin haussa.

Ah, mikä rauha. 

Vielä kun pitää puhelinnumeron salaisena, ei lehtimyyjät tai turvatili-huijaritkaan soittele.

Vierailija
336/339 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan jotain 50v naisia

Tää paljasti sut heti, oot trolli

Vierailija
337/339 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko asian liian vakavasti ja ylianalysoit niitä?

He kysyvät asiaa koska lisäisivät sinut kaveriksesi mikäli olisit siellä.

Vierailija
338/339 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei multakaan löydy mitään noista. Säästyn paljolta stressiltä.

N 55 vee

Vierailija
339/339 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jo yllättävää, jos henkilö jota ei löydy fasesta sun muista someista, ylipäätään pääsee enää mihinkään töihin. Varsinkin jos rekrytointi on ulkoistettu, silloin varsinainen työtaito on viimeinen asia mikä niitä kiinnostaa.

Työasioita ei jokatapauksessa saa levitellä julkisuuteen enkä halua kertoa omiakaan asioita minnekään someen tai nettiin, joten ei ole syytä miksi olla missään somessa.