Mikään ei ole niin ihana kehollinen tunne kuin treenistä kipeytyneet lihakset
En ymmärrä sohvaperunoita tai niitä, jotka käyvät vaan kävelyllä eivätkä tee lihaskuntotreeniä.
Kommentit (66)
True, just lopetin reenin ja ai että
Kehollinen tunne 🤯🤢🤮
#inhokkisanat
Vierailija kirjoitti:
Hyvä fiilis tulee myös reippaan kävelylenkin jälkeen.
Ei tule. Varsinkin talvikamppeissa kuuma ja pyörryttävä olo vaan. Eilisen kävelylenkin jälkeen menin samantien lattialle makaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin tulee.
Ilmeisesti ap. treenaa ns. veren maku suussa, ja ihmettelee sit seuraavina päivinä, kun on paikat paskana.
Tiedätkö miltä tuntuu raskaasta ruumiillisesta työstä kipeytynyt keho? Se ei ole niin nautinnollista.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Erityisesti semmoiset pitkät kestävyystreenit, tai vaihtoehtoisesti intensiiviset kyykky/rinnalleveto/tempaus tyyliset voimaharjoitukset antaa aika taivaallisen olon jälkikäteen.
Ikään kuin keho kiittäisi siitä, että sitä on käytetty tavalla johon se on alunperin suunniteltukin.
Ap tarkoittanee niitä lihaskipuja, jotka tuntuvat vasta treenistä seuraavana päivänä ja siitä pari päivää eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Erityisesti semmoiset pitkät kestävyystreenit, tai vaihtoehtoisesti intensiiviset kyykky/rinnalleveto/tempaus tyyliset voimaharjoitukset antaa aika taivaallisen olon jälkikäteen.
Ikään kuin keho kiittäisi siitä, että sitä on käytetty tavalla johon se on alunperin suunniteltukin.
Ap tarkoittanee niitä lihaskipuja, jotka tuntuvat vasta treenistä seuraavana päivänä ja siitä pari päivää eteenpäin.
Jep tämähän se on, jos lihakset ovat kipeät heti treenin jälkeen, niin silloin on tullut jokin haaveri.
hullu kesätuuli hyväilee ihoa ihanaa
Totta, ap! Ja tämähän on keskimääräiselle pyylevälle vauva.fi-mammalle vieras tunne.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on parempi, liikunnan jälkeinen euforia ja kipeät lihakset vai seksi ja orgasmi?
Toi eka.
Nautin jotenkin myös nälän tunteesta. Siis hetkellisesti, ennen kuin syön.
Vierailija kirjoitti:
Kehollinen tunne 🤯🤢🤮
#inhokkisanat
Kryptoniittia lihaville mammoille!
Teet jotain perustuvanlaatuisesti väärin, mikäli saat paikat aina kipeiksi. Itse harrastan kesäisin rullaluistelua, ja muutaman ensimmäisen lenkin jälkeen paikat on kipeänä. Yleensä tiukinta tekee se, kun ensimmäistä kertaa teet sen 25 km:n lenkin. Tuon jälkeen noita lenkkejä voit tehdä helposti 4 krt. viikossa. Tuosta lukemasta on jo helppoa nostaa lenkin pituutta 30 kilometriin, seuraavaksi se 40 km jne. Parhaana kesänä tullut 2100 km luistimilla vedettyä, ja lenkit teen ilman sauvoja.
Mun mielestä ei kyllä ole kiva jo on seuraavana päivänä lihakset kipeät. Paras tunne on sopivan raskaan treenin jälkeen, kun on yhtä aikaa hivenen väsynyt ja energinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Kipeytyneet? Teet jotain väärin
Ei siin tee kukaan mitään väärin. Kipu on nimenomaan se tunne mikä laittaa kropan kasvattamaan itseään. Kun ihminen treenaa, siitä syntyy pieni "tulehdus"tila lihaksistoon mitä lihaksisto sitten alkaa korjaamaan itse. Tästä se lihaskasvu myös tulee, kun lihaksisto teee itse itsestään vahvemman.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on parempi, liikunnan jälkeinen euforia ja kipeät lihakset vai seksi ja orgasmi?
Eivät sulje toisiaan pois, päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule. Varsinkin talvikamppeissa kuuma ja pyörryttävä olo vaan. Eilisen kävelylenkin jälkeen menin samantien lattialle makaamaan.
Eihän reippaalle (sauva)kävelylenkille mennä toppavaatteissa. Eilen olin pitkällä lenkillä ja sen jälkeen uimassa järvessä 50 m ja sen jälkeen hyvä lounas. Voi että oli hyvä olo.