Tunnetko pariskuntia joissa toinen pysynyt nuorekkaana ja toinen mummoutunut / pappaistunut? Suosittelisitko eroa?
Kommentit (18)
Kysehän ei ole pelkästään ulkonäöstä vaan olemuksesta ja tavoista. Jos ne paljon eroaa pariskunnalla niin ero tulee helpommin.679
Jos pariskunta on suurinpiirtein saman ikäinen, niin nainen vanhenee aikaisemmin, miehillä on paksumpi ihokin, joten rypytkään ei siinä niin kovin vanhenna.
Mutta rakkautta se ei poista. Siihen vaikuttavat ihan eri asiat kuin ulkoinen habitus.
En suosittele. He ihan itse päättävät miltä tuntuu ja mitä haluavat, tuntevat. Jos haluaa erota, niin eri teille.
Eihän tuosta ole kyse rakkaudesta jos se perustuu vain ulkonäköön.
En suosittele mitään, koska asia ei kuulu minulle. Se on ihan pariskunnan keskinäinen asia haluaako jatkaa vai erota.
Onhan se ulkopuolisesta hassun näköistä, kun nuorikko taluttaa vanhusta. Mutta elämässä tilanteet vaihtelee, kohta voi olla taas toistepäin. Ja monesti kun juttelet niiden "parien" kanssa, niin oikeasti saattaa olla poika äitinsä kanssa kaupassa tai isä tyttärensä kanssa asioilla tms.
Nelikymppiset voi olla jo melko ikääntyneennäköisiä.
Jos ovat olleet pidempään yhdessä niin en usko että eroavat ulkonäön takia. Toisen persoonaan on kiinnytty.
Tietysti voi tulla tekijöitä, jotka ajavat eroon. Jokaisen omia asioita. Ei ihan hirveästi kiinnosta, ihmettelen ylipäätään voivatko toisten ihmisten parisuhteet olla joillekin sivustakatsojille elämänsisältö.
Meillä ei merkkaa mitään ulkonäkö kun viihdytään toistemme seurassa ja on viihdytty jo kauan. Epäilen että elettäisiin kumpikin yksin jos ei oltaisi toisiamme kohdattu. Onneksi tuli poikettua yhdelle ilta oluselle työpäivän jälkeen.🥰
Oliko kysymys ihan vitsi. 😆
Jos sen vuoksi ei pidä enää toista viehättävänä ja puoleensavetävänä niin kyllä kannattaa erota. Ikävää se sille toisellekin on olla puolisonsa silmissä epäseksikäs.
Ulkonäön merkitystä vähätellään. Sen ihanankin tyypin niitä ihania ominaisuuksia on enää vaikea nähdä ja arvostaa jos lakkaa huolehtimasta ulkonäöstään, terveydestään ja hygieniastaan.
Tunnen, mutta antaa pariskuntien itse hoitaa omat asiansa.
Tämäkin on asia mikä nyt sitten näyttää miltäkin ja mistä suunnasta katsottuna.
Jos ikäeroa meinaat yli 40v ja 30 ja allev niin voi siinä olla haasteita. Riippuu ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Lihominen on sama.
Lihominen olisi itselleni pahempi. Toinen ei esim. matkoilla pystyisi tekemään samoja juttuja kuin aiemmin ollaan tehty. Rypyt tai naaman valahtaminen ei haittaa yhtään.
Aika älytöntä ajatella heti eroa. Minulla ja miehelläni on jonkin verran ikäeroa mutta ulkoisesti kuulemma näytän nykyään jopa 20v nuoremmalta. Ei tulisi mieleenkään että haluaisin erota. Miten pinnallisia ihmiset voi olla?