Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olit ja mitä teit tasan 25 vuotta sitten?

Vierailija
11.09.2026 |

Mitä tunsit?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin häppää

Vierailija
2/40 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviitko tätä joka vuosi kysyä? Tiibetin/Nepalin tulvissa kuoli enemmän. Se tapahtui pari viikkoa sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin töistä. Kaveri soitti, että avaa heti televisio. Ehdin nähdä toisen osuman suorana. Oli kyllä hurjaa. Onneksi minulla näkyivät ulkomaiset uutiskanavat. Suomessa tiedotusvölineet olivat todella jälkijunassa.

Vierailija
4/40 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bänditreeneissä olin olutta juomassa.

Vierailija
5/40 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä

Vierailija
6/40 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa hemmetisti... 

Vierailija
7/40 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin yliopistolta bussilla kotiin, ja avasin telkkarin. Siitä se selvisi.

Vierailija
8/40 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 2-vuotiaan lapsen äiti. Työelämässä. 

Vierailija
9/40 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan elävästi, että iltapäivällä naureskelin netissä jollekin lääkäreiden saneluille ja tarkoitus oli avata tv taustaääneksi.

Siellähän olikin sitten erikoislähetys menossa. Siinä vaiheessa tietenkin molemmat koneet olivat jo törmänneet ja oli selvää, että kyseessä oli terrori-isku. Loppuilta menikin sitten tv:tä katsoessa. Tuntui jotenkin epätodelliselta katsella niitä kuvia. Ja olihan siellä vielä isku Pentagoniin ja se pellolle pudonnut kone, joka oli matkalla ties minne.

Vierailija
10/40 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa eduskuntatalon liepeillä, ihmeteltiin muiden matkustajien kanssa, miksi poliiseja alkoi kerääntyä paikalle.

Vierailija
11/40 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen helmikuussa syntyneen keskospojan kans sairaalassa

Vierailija
12/40 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotona pelaamassa PC peliä nimeltään Starcraft 1 netissä.

Joku toinen pelaaja kertoi että lentokone on laskeutunut pilvenpiirtäjän päälle ja en ymmärtänyt mitä hän tarkoitti. Miten lentokone voi laskeutua pilvenpiirtäjän päälle?

Vierailija
13/40 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vanhainkodissa töissä, katselin uutisia iskuista ja hetken ihmettelin että on iso juttu, sitten jatkoin töitä. Ei herättänyt sen suurempia tunteita.

Vierailija
14/40 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olin tähän aikaan päivästä. Mutta ensimmäisten WTC-iskujen aikaan olin kotimatkalla ja kuuntelin radiota bussissa (sellainen mini-korvanappiradio), mistä kuulin ensimäisen koneen törmäyksestä.

Vierailija
15/40 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kotona vanhempainvapaalla.

Kun puolisoni tuli töistä, hän alkoi katsomaan netistä uutisia. Hesarin nettisivuilla, kotimaan uutisten etusivulla oli otsikko: "Pentagonissa palaa, Valkoista taloa evakuoidaan."

Sanoin, että joku on hakkeroinut Hesarin sivut.

Kun selvisi, että juttu oli vain laitettu väärään paikkaan siellä Hesarissa, totesin, että nyt siellä on sota alkanut.

Vauva.fi on suomenkielisistä sivustoista se, mihin uusi tieto tapahtumista tuli nopeimmalla aikataululla. Joku palstamamma jenkeissä seurasi tapahtumia sikäläisestä mediasta ja raportoi tänne reaaliaikaisesti. Toki täällä Suomessa pystyi netin kautta seuraamaan USA:n medioita, joissa oli reaaliaikaista kuvaa näkyvissä.

Vierailija
16/40 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan tarkkaan muista jos arki oli niin töissä varmaankin.

Vierailija
17/40 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolla olin.

Vierailija
18/40 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolla tohtoriohjelman seminaarissa, kun työkaveri laittoi tekstarin: nyt televisio auki.

Menin kotiin, sattumalta jehovat ovella käännyttämässä. Sanoin, että miten kehtaatte tällaisella hetkellä, älkää enää ikinä tulko uudestaan.

Vaimon kanssa katsottiin BBC:n englanninkielisiä uutisia, ettei nelivuotias lapsemme ymmärtäisi kauheutta.

Vierailija
19/40 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin töistä. Kaveri soitti, että avaa heti televisio. Ehdin nähdä toisen osuman suorana. Oli kyllä hurjaa. Onneksi minulla näkyivät ulkomaiset uutiskanavat. Suomessa tiedotusvölineet olivat todella jälkijunassa.

En sanoisi, että jälkijunassa. Ensimmäinen kone osui WTC-torniin klo 15.46 Suomen aikaa. Ensimmäiset arviot olivat, että kyseessä on pienkone, joka oli vahingossa osunut torniin eikä sellaisesta aloiteta mitään uutisten erikoislähetystä. Vasta toisen koneen osuma klo 16.03 varmisti, että kyseessä oli tahallinen terrori-isku. Erikoislähetys alkoi ehkä noin kello 16.15 - 16.30.

Vierailija
20/40 |
11.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin. Olin lopettanut yritykseni ja myynyt taloni avioeron takia. Aloittelin uudessa työpaikassani ja suhteessa ulkomaalaisen naisen kanssa. Olin onnellinen pitkästä aikaa, oli uusi elämä edessä.

Töissä valvomosta nähtiin uutiset. Uskomaton juttu alkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi