Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina siis ihan aina kun kysyn tuttavalta

Vierailija
16.08.2023 |

Mistä on ostanut jonkun vaatteen tai mikä on hajuvesi jota käyttää. Vastaus on, en muista.
Mikä siinä on ettei voi kertoa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua matkiapinaa

Vierailija
2/26 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sinun kysyä asiaa tältä ihmiseltä itseltään.

Meidän on vaikea sanoa, eikö halua kertoa, eikö todella muista, vai mikä on syynä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä on oikeasti huono muisti.

Mitä sinä sillä tiedolla tekisit, jos et aio hankkia itsellesi samanlaista? Siksi ei kerro, kun ei halua sinun matkivan.

Vierailija
4/26 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt häneltä? Outoa.

Vierailija
5/26 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on dementia.

Vierailija
6/26 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos on varastetut tavarat tai lainatut

Vierailija
7/26 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy joskus kylässä ja tutki kosmetiikkakaapista hajuvedet.

Vierailija
8/26 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi tietää?

Vierailija
9/26 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei oikeasti muista, kaikille meille ei ole niin olennaista näin pinnalliset asiat.

Tai sitten tosiaan ei halua että matkit häntä ja miksi haluaisitkaan, eikö se olisi vähän noloa?

Vierailija
10/26 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan vaatteita usein jostain nettikaupoista, enkä todellakaan muista enää jälkikäteen mikä niistä oli milloinkin kyseessä. Enkä edes osta vaatteita kovin usein, ei sillä ostopaikalla ole mulle mitään väliä niin en minä niitä muista.

Vierailija
11/26 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä siis kyselet tollasia koko ajan ihmisiltä? Eikö sulla ole omaa makua tai tyylitajua ollenkaan?

Vierailija
12/26 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni kun oli aivan pikkuinen, kävimme muskarissa. Mulla oli kerran päällä neule, jota joku meni kehumaan ääneen. Toinen mamma kysyi mistä se on, ja kerroin. Seuraavalla viikolla muskarissa tällä kysyjällä oli tuo samanlainen neule päällä. Ei sillä, ei sitä laki kiellä samanlaista ostamasta, mutta jotenkin vähän ehkä creepyäkin tuollainen matkiminen.

Vierailija
13/26 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä teet sillä tiedolla, juokset kieli vyön alla matkimaan ja ostamaan samanlaisen?

Vierailija
14/26 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä noitakin pahempi kysymys on "Paljo makso?" Mulla on joitain kavereita, jotka aina ekana kysyy hintaa, oli kyse sitten vaatteesta tai lomamatkasta. Mitä se kenellekään kuuluu mitä minä maksan tuotteista tai palveluista?

Vierailija
15/26 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne ei vaan oikeasti muista?

Vierailija
16/26 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä noitakin pahempi kysymys on "Paljo makso?" Mulla on joitain kavereita, jotka aina ekana kysyy hintaa, oli kyse sitten vaatteesta tai lomamatkasta. Mitä se kenellekään kuuluu mitä minä maksan tuotteista tai palveluista?

Joo, toi on kyllä todella junttia.

Vierailija
17/26 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla ton ymmärtää että halutaan matkia ja samistella. Aikuisella menee jo melko noloksi.

Vierailija
18/26 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä voi olla monia. Itse tilaan kaikki vaatteet, kosmetiikan yms. netistä enkä oikeasti muista mistä olen milloinkin minkäkin ostanut. Joskus en myöskään halua kertoa, koska olen ostanut jonkun kalliin vaatteen, enkä kaipaa sitä, että kaveri alkaa päivittelemään miten voin maksaa jostain niin ja niin paljon. Näinkin on käynyt, joten helpompi sanoa etten muista. Se mihin rahani käytän ei kuulu kenellekään. Yleensä näihin uteluihin on juurikin syynä se uteliaisuus tai matkiminen. 

Vierailija
19/26 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan myös aina "en muista tai en oo ihan varma". Yksi kaverini nimittäin meni aina ostamaan samanlaisen paidan/housut/takin tms. Ja se meininki kävi jo melko pelottavaksi. 😬

Vierailija
20/26 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko kysyy aina kaikesta että mistä ostit, paljon maksoi? Raivostuttavaa. Ihan kuin kumpaakaan tarvitsisi edes vastata. Jos kertoisi niin seuraavaksi saisi kuunnella sitä saarnaa että miksi maksoit niin paljon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi