Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko toisen ihmisen energian aistia ja siten tunnistaa, ettei kyseinen ihminen ole hyväksi itselle?

Vierailija
01.01.2024 |

Kysymys otsikossa. Olen tuntenut muutaman kk:n miehen, jonka kanssa olen seukkaillut. Ei ole tapahtunut mitään epäilyttävää tms., mutta jostain syystä vieläkään en tunne pystyväni olemaan miehen kanssa ihan luonteva eikä tule sellaista hyvää levollista oloa hänen kanssaan. Kainalossa nukkuminen ei tunnu luontevalta, eikä siihen käpertyminen rauhoita oloa uneen, kuten joissakin muissa suhteissa on ollut kaikkineen. 

Voiko olla, että mies ei vaan jotenkin sovi minulle ja sen tuntee jotenkin nahoissaan? Kyse ei ole myöskään mistään niin palavasta rakkaudesta, että voisi johtua siitäkään vaan ihan semihyvästä jutusta.

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran elämässäni on käynyt näin.

kyseessä oli eräs vanhempi mies, asiakas. Perhe mukana , ihan normaaleilta kaikki vaikutti. Mutta minulle tuli miehestä todella vahvat vibat että hän on todella paha ihminen. Vieläkin muistan sen tunteen. Tästä aikaa 15 vuotta 

Vierailija
62/132 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tekemisissä jonkin sortin luonnehäiriöisen kanssa. Sen vaan aistii. Joko epämiellyttävänä olona, fyysisinä oireina, tai minun tapauksessani, pystyn haistamaan narsistit. Kirjaimellisesti he siis haisevat nenääni tietynlaiselta ummehtuneelta. 

Hauskasti kerrottu 😄

Mutta olen ihan tosissani. Olen aina ollut tarkkanenäinen ja jouduttuani tekemisiin muutaman narsistin kanssa, huomasin että heillä on keskenään identtinen ominaistuoksu. Epämiellyttävä ja ummehtunut. Uskon, että ihmisellä on paljon enemmän luontaisia aistinvaraisia kykyjä, kuin meidän annetaan ymmärtää. Kun puhutaan, että vain eläimet aistivat tiettyjä asioita, niin kyllä näköjään ihmisetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta varmaan lähtee huonoja energioita, koska olen niin ihastunut etten saa edes sanaa suustani ja pelottaa, että tämäkin juttu osoittautuu sellaiseksi ettei sitä kannata jatkaa.

Ei. Silloin on väärän ihmisen kanssa. Muista nämä sanat myöhemmin, jos jäät suhteeseen. 

Minä kuvittelin samoin. Vastapuoli oli mieleltään sairas huijari ja hyväksikäyttäjä.

Tajusin, että teinimäisen ihastuksen tunteminen on itseasiassa traumasidekemiaa ja addiktioa hyville hormoneille, joista on puutteessa.

Oikea, aikuinen rakkaus on sitä, että toisen kanssa on turvallinen ja hyvä olo ja voi olla vapaasti oma itsensä ja kommunikaatio sujuu.

Eihän se ole sen uuden syy, jos traumaa on syntynyt jossakin aiemmassa suhteessa. Minun täytyy vain kertoa tästä uudelle ja se miten hän tiedon vasta

Ei se mene noin. Vaaralliset ihmiset herättävät ne vanhat traumatunteet, turvalliset eivät.

Vierailija
64/132 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
65/132 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tekemisissä jonkin sortin luonnehäiriöisen kanssa. Sen vaan aistii. Joko epämiellyttävänä olona, fyysisinä oireina, tai minun tapauksessani, pystyn haistamaan narsistit. Kirjaimellisesti he siis haisevat nenääni tietynlaiselta ummehtuneelta. 

Hauskasti kerrottu 😄

Mutta olen ihan tosissani. Olen aina ollut tarkkanenäinen ja jouduttuani tekemisiin muutaman narsistin kanssa, huomasin että heillä on keskenään identtinen ominaistuoksu. Epämiellyttävä ja ummehtunut. Uskon, että ihmisellä on paljon enemmän luontaisia aistinvaraisia kykyjä, kuin meidän annetaan ymmärtää. Kun puhutaan, että vain eläimet aistivat tiettyjä asioita, niin kyllä näköjään ihmisetkin.

Kyllä. Tuosta aiheesta on videoitakin Youtubessa. Tosin he kaikki eivät haise. Olen myös huomannut, että narsistien kodeissa on usein vahva ominaistuoksu, jonka tuntee nenässään.

Eri

Vierailija
66/132 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskasti kerrottu 😄

Kyllä. Tuosta aiheesta on videoitakin Yo

Mielenkiintoinen aihe. Pitääkin tutustua tähän syvemmin. Mikähän sen tuoksun aiheuttaa? 

Vierailija
67/132 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta varmaan lähtee huonoja energioita, koska olen niin ihastunut etten saa edes sanaa suustani ja pelottaa, että tämäkin juttu osoittautuu sellaiseksi ettei sitä kannata jatkaa.

Ei. Silloin on väärän ihmisen kanssa. Muista nämä sanat myöhemmin, jos jäät suhteeseen. 

Minä kuvittelin samoin. Vastapuoli oli mieleltään sairas huijari ja hyväksikäyttäjä.

Tajusin, että teinimäisen ihastuksen tunteminen on itseasiassa traumasidekemiaa ja addiktioa hyville hormoneille, joista on puutteessa.

Oikea, aikuinen rakkaus on sitä, että toisen kanssa on turvallinen ja hyvä olo ja voi olla vapaasti oma itsensä ja kommunikaatio sujuu.

Eihän se ole sen uuden syy, jos traumaa on syntynyt jossakin aiemmassa suhteessa. Minun täytyy vain kertoa tästä uudelle ja se miten hän tiedon vasta

Näinpä minäkin luulin. Painoin alas kaikki hälytystunteet syyttäen itseäni. Tulin sitten altistaneeni itseni seksuaaliväkivallalle ja muullekin. Ei ikinä enää. Vastedes juoksen todella lujaa.

Vierailija
68/132 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
69/132 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et nukahda hänen viereensä helposti, niin sulla ei ole turvallinen olo. Nämä tällaiset merkit tulee ottaa vakavasti. Älä tuhlaa elämääsi siihen suhteeseen. Ei ne ole mitään pieniä ohitettavia asioita, vaan sisimmässäsi tiedät, että se henkilö ei ole sua varten. 

Tämä on ihan totta. Elämää on jo sen verran takana, että tiedostan kyllä näin olevan. Olen kokenut joskus aiemmin elämässäni samanlaista, eikä tunne pettänyt. 

Vierailija
70/132 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki energia ja kipinä skeida on naisten kuvitelmia. Samoin horoskoopit ja astrologia ja muut typeryydet.

Vierailija
71/132 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voi. Eikä kyse ole mistään höpöhöpöenergiasta, vaan useinkin ristiriidasta sanojen ja eleiden välillä, joita intuitiivisesti rekisteröi. Eli ihminen sanoo jotain, mutta koko keho viestii päinvastaista. Tämä on eri asia kuin valehtelu, sillä tekijä ei välttämättä itsekään tajua toimivansa niin, hän on vaan lähtökohtaisesti epäluotettava.

Täyttä höpöhöpöä. Esimerkiksi lievästi aspergerit ihmiset ovat lähes tavanomaisia ihmisiä, mutta he eivät silti kommunikoi eleillä ja kehonkielellä ainakaan kovin voimakkaasti tai luontevasti. Tämä ihmistyyppi on kuitenkin yleensä paljon luotettavampi kuin neurotyypilliset ihmiset. Tämä ei oleedes mikään pieni ihmisryhmä, vaan todennäköisesti jokainen on tällaiseen ihmiseen törmännyt. 

Ihmisen pitäisi ymmärtää, että intuitio voi johtaa usein myös harhaan. Jos aina seuraa intuitiota, niin silloin sulkee erilaisia ihmisiä ja mahdollisuuksia ulkopuolelle kyseenalaistamatta omia mielikuvia. Intuitio ei loppujen lopuksi ole muuta, kuin korusana ennakkoluulolle.

Terveisin aspergermiehen vaimo. Parempaa ja luotettavampaa miestä saa hakea.

Vierailija
72/132 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voi. Eikä kyse ole mistään höpöhöpöenergiasta, vaan useinkin ristiriidasta sanojen ja eleiden välillä, joita intuitiivisesti rekisteröi. Eli ihminen sanoo jotain, mutta koko keho viestii päinvastaista. Tämä on eri asia kuin valehtelu, sillä tekijä ei välttämättä itsekään tajua toimivansa niin, hän on vaan lähtökohtaisesti epäluotettava.

Täyttä höpöhöpöä. Esimerkiksi lievästi aspergerit ihmiset ovat lähes tavanomaisia ihmisiä, mutta he eivät silti kommunikoi eleillä ja kehonkielellä ainakaan kovin voimakkaasti tai luontevasti. Tämä ihmistyyppi on kuitenkin yleensä paljon luotettavampi kuin neurotyypilliset ihmiset. Tämä ei oleedes mikään pieni ihmisryhmä, vaan todennäköisesti jokainen on tällaiseen ihmiseen törmännyt. 

Ihmisen pitäisi ymmärtää, että intuitio voi johtaa usein myös harhaan. Jos aina seuraa intuitiota, niin silloi

Mutta jos kaipaat suhteessa esim. tunneyhteyttä ja sitä et saa, tai tunnet toisen seurassa selittämättömästä syystä esim. ettet voi rentoutua, tai olla oma itsesi, niin eikö sitä ole syytä kuunnella ja omaan tunteeseen luottaa? Väitän, ettei loputtomasti kannata ainakaan omia tuntemuksiaan vastaan toimia.

Vierailija
73/132 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mutta tosiasia on että tunteet ja vaisto voi olla väärässä.

Mun yks työkaveri suhtautui minuun omituisesti jo ekasta päivästä. Kerran se tuli käytävällä vastaan yllättäen ja minut huomatessaan sai ihan hirveän sätkyn. Jouduin pomon puheille. Pomo katseli silmät pyöreinä. No, vaihdoin osastoa myöhemmin.

Vuosia myöhemmin kuulin että työkaveri oli viety hoitoon. Oli seonnut totaalisesti vastaanottotilassa.

Vierailija
74/132 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no luulis kyl huomaavan

Vierailija
75/132 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes vietät aikaa ihmisen kanssa, jonka seurassa sinulla ei ole rentoa, hauskaa ja lämmintä tunnetta? 

Sano muuta, ehkä tässä ollaan muutoksen äärellä. Tunne vahvistuu koko ajan pitkittyessään, etten ole sen ihmisen kanssa, jonka kanssa pitäisi.

Vierailija
76/132 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä, joka oli tosi hyvä keskustelija ja empaattisen oloinen - kirjallisesti. Kasvotusten sen sijaan jotenkin kylmäkiskoinen alusta asti, ikään kuin vihainen ilman syytä, vähäpuheinen ja ilmeetön.

Hänestä paljastui henkisesti ja fyysisesti väkivaltainen sadisti. Vain vaivoin oli ilmeisesti saanut tuon puolen pidettyä piilossa aikaisemmilla tapaamiskerroilla.

Vierailija
77/132 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
78/132 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa unta yhden miehen vieressä, mutta haluan häntä koko ajan seksuaalisesti. Onko hyvä merkki? 

Vierailija
79/132 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin miestä, joka oli tosi hyvä keskustelija ja empaattisen oloinen - kirjallisesti. Kasvotusten sen sijaan jotenkin kylmäkiskoinen alusta asti, ikään kuin vihainen ilman syytä, vähäpuheinen ja ilmeetön.

Hänestä paljastui henkisesti ja fyysisesti väkivaltainen sadisti. Vain vaivoin oli ilmeisesti saanut tuon puolen pidettyä piilossa aikaisemmilla tapaamiskerroilla.

Mitä tapahtui? Ehdittekö olla kauan yhdessä?

Vierailija
80/132 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtui? Ehdittekö olla kauan yhdessä?

Ehdimme tapailla reilu puoli vuotta. Tapahtui fyysistä väkivaltaa täysin yllättäen. Ennen sitä oli henkisen väkivallan merkkejä, kuten kontrollointia, pettämistä, valehtelua, katoamista, vaatimuksia (mikään ei vain riittänyt).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan