Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko toisen ihmisen energian aistia ja siten tunnistaa, ettei kyseinen ihminen ole hyväksi itselle?

Vierailija
01.01.2024 |

Kysymys otsikossa. Olen tuntenut muutaman kk:n miehen, jonka kanssa olen seukkaillut. Ei ole tapahtunut mitään epäilyttävää tms., mutta jostain syystä vieläkään en tunne pystyväni olemaan miehen kanssa ihan luonteva eikä tule sellaista hyvää levollista oloa hänen kanssaan. Kainalossa nukkuminen ei tunnu luontevalta, eikä siihen käpertyminen rauhoita oloa uneen, kuten joissakin muissa suhteissa on ollut kaikkineen. 

Voiko olla, että mies ei vaan jotenkin sovi minulle ja sen tuntee jotenkin nahoissaan? Kyse ei ole myöskään mistään niin palavasta rakkaudesta, että voisi johtua siitäkään vaan ihan semihyvästä jutusta.

Kommentit (132)

Vierailija
101/132 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun joka asiassa puhutaan energioista. Ei toisesta ihmisestä kykene havaitsemaan oikeastaan muuta kuin liike-energiaa ja lämpöenergiaa. Jos niiden perusteella kykenet päättelemään että toinen ei sovi sinulle kumppaniksi henkisellä tasolla, onneksi olkoon.

Ehkä energia voi olla väärä sana kuvaamaan asiaa. Jonkinlainen intuitiivinen tunne se kuitenkin on.

Vierailija
102/132 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat hyviä tulkitsemaan alitajuisesti mikroilmeitä ja eleitä. Tästä on paljon tutkimustakin. Luultavasti alitajuisesti olet huomannut, että jokin ei täsmää. On jokin ristiriita puheiden ja eleiden välillä tms. Jokatapauksessa luota siihen tunteeseen. Oma perstuntuma ei ole vielä kertaakaan osunut väärään. Esim erään läheisen miehestä tiesin heti ensitapaamisella, että on täyshullu ja yritin vaan pysyä mahdollisimman kaukana koko vastenmielisestä tyypistä. Eikä edes montaa sanaa vaihdettu. Ei ollut tarvis. Muidenkin oli pakko uskoa parin vuoden tajuttoman sekoilun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/132 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun joka asiassa puhutaan energioista. Ei toisesta ihmisestä kykene havaitsemaan oikeastaan muuta kuin liike-energiaa ja lämpöenergiaa. Jos niiden perusteella kykenet päättelemään että toinen ei sovi sinulle kumppaniksi henkisellä tasolla, onneksi olkoon.

Ehkä energia voi olla väärä sana kuvaamaan asiaa. Jonkinlainen intuitiivinen tunne se kuitenkin on.

No mitäs se sitten olisi? Kaikki ainehan on energiaa, eikö? Ihminen on lisäksi sähköinen olento. Esim aivot toimivat sähköisillä impulsseilla, joka tietääkseni on energiaa kyllä. Olisiko värähtely sitten parempi? Koska kaikki elollinen myös värähtelee tietyillä taajuuksilla.

Vierailija
104/132 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat hyviä tulkitsemaan alitajuisesti mikroilmeitä ja eleitä. Tästä on paljon tutkimustakin. Luultavasti alitajuisesti olet huomannut, että jokin ei täsmää. On jokin ristiriita puheiden ja eleiden välillä tms. Jokatapauksessa luota siihen tunteeseen. Oma perstuntuma ei ole vielä kertaakaan osunut väärään. Esim erään läheisen miehestä tiesin heti ensitapaamisella, että on täyshullu ja yritin vaan pysyä mahdollisimman kaukana koko vastenmielisestä tyypistä. Eikä edes montaa sanaa vaihdettu. Ei ollut tarvis. Muidenkin oli pakko uskoa parin vuoden tajuttoman sekoilun jälkeen.

Sepä se. Omakin intuitio on yleensä aina ollut oikeassa. Mutta miksi sitä ei ensin haluaisi uskoa todeksi. Vaikka tietääkin, että kehon tunne on oikeassa.

Vierailija
105/132 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella kehno intuitio, tai se voi sinänsä olla tarkkakin, mutta tulkitsen sitä jotenkin nurinkurisesti. Pidän ja hakeudun yleensä ihmisten seuraan, jotka lopulta ovat ongelmaisia, arvaamattomia ja epätasapainoisia. Eivätkä siis edes "lopulta", vaan moni ystäväni aistii heistä heti, ettei heidän kanssaan kannattaisi olla tekemisissä. En ole myöskään ihan pelkästään sinisilmäisen hyväuskoinen, koska saatan herkästi olla leimaamassa epämiellyttäväksi ja epäluotettavaksi ihmisiä, joista taas ystäväni saavat heti hyvät vibat. Kaipa näitä voisi opetella myös tulkitsemaan oikein.

Vierailija
106/132 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sen nyt s****na huomaa jos ei skulaa

Vierailija
107/132 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni vuosikausia tajuta että hyvä ystävä olikin myrkyllinen energiasyöppö. Olin aina tapaamisten jälkeen totaalisen uupunut mutta eihän sitä tärkeästä ihmistä olisi halunnut uskoa moista!

Vierailija
108/132 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
109/132 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä rupea suhteeseen. Minä aloin vaikka oli huono vaibi ja huonosti kävi. Mies oli myrkyllinen tapaus.

Vierailija
110/132 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Voi aistia. Kaikesta voi aistia ja ajatella, myös maalaisjärjen käyttö. Myös rakennus, yritys, ihminen, esine, ruoka, mikä vaan. Ihmiset ovat silti erilaisia, ei samanlaisia, ei ole samaa muottia kaikilla.

Vierailija
111/132 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen pystyy haistamaan toisesta myös feromonien lisäksi muitakin välittäjäaineita. Ja tosiaan nuo alitajuiset ilmeiden tulkinnat. Lisäksi ihmisten aivoaallot hakeutuvat kohti toisiaan -> hakeutuvat kohti yhteistä taajuutta, joten vastapuoli voi ahdistaa sitäkin kautta. Onhan ihan perinteinen sanontakin, ettei olla samalla aallonpituudella. 

Vierailija
112/132 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on todella kehno intuitio, tai se voi sinänsä olla tarkkakin, mutta tulkitsen sitä jotenkin nurinkurisesti. Pidän ja hakeudun yleensä ihmisten seuraan, jotka lopulta ovat ongelmaisia, arvaamattomia ja epätasapainoisia. Eivätkä siis edes "lopulta", vaan moni ystäväni aistii heistä heti, ettei heidän kanssaan kannattaisi olla tekemisissä. En ole myöskään ihan pelkästään sinisilmäisen hyväuskoinen, koska saatan herkästi olla leimaamassa epämiellyttäväksi ja epäluotettavaksi ihmisiä, joista taas ystäväni saavat heti hyvät vibat. Kaipa näitä voisi opetella myös tulkitsemaan oikein.

Väittäisin, että sinullakin on intuitio, mutta se sama mikä vetää sinua kohti niin työntää toisia pois. 

Vierailija
113/132 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tekemisissä jonkin sortin luonnehäiriöisen kanssa. Sen vaan aistii. Joko epämiellyttävänä olona, fyysisinä oireina, tai minun tapauksessani, pystyn haistamaan narsistit. Kirjaimellisesti he siis haisevat nenääni tietynlaiselta ummehtuneelta. 

Hauskasti kerrottu 😄

Mutta olen ihan tosissani. Olen aina ollut tarkkanenäinen ja jouduttuani tekemisiin muutaman narsistin kanssa, huomasin että heillä on keskenään identtinen ominaistuoksu. Epämiellyttävä ja ummehtunut. Uskon, että ihmisellä on paljon enemmän luontaisia aistinvaraisia kykyjä, kuin meidän annetaan ymmärtää. Kun puhutaan, että vain eläimet aistivat tiettyjä asioita, niin kyllä näköjään ihmisetkin.

Kyllä. Tuosta aiheesta on videoitakin Yo

Ei mun narsistieksä ainakaan ikinä haissut pahalle.

Vierailija
114/132 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienistä eleistä huomaan, jos joku ei ole hyvää seuraa minulle. Ei siinä mitään maagista aistimista tarvita. Toisaalta kaikki eivät ole yhtä tarkkailijoita luonteeltaan ja ehkä silloin tulee vain "fiilis". 

Vierailija
115/132 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla voi olla jonkinlainen kuori suojakerros rakennettuna yllesi

Takaisitko mulle vekselin?

Vierailija
116/132 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo naisten parempi intuitio aivn samoin kuin parempi empaattisuuskin taitavat olla vain yksipuolisia julistuksia.

Todistetta kummastakaan ei ole missään, vastakkaisesta taas- ei tarvi mennä tätä palstaa pidemmälle!

Vierailija
117/132 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs se sitten olisi? Kaikki ainehan on energiaa, eikö? Ihminen on lisäksi sähköinen olento. Esim aivot toimivat sähköisillä impulsseilla, joka tietääkseni on energiaa kyllä. Olisiko värähtely sitten parempi? Koska kaikki elollinen myös värähtelee tietyillä taajuuksilla.

Mistä näitä värähtelymittausten tuloksia voi lukea?

Vierailija
118/132 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyttekö aistimaan että joku tuijottaa teitä, vaikka olette selin kyseiseen henkilöön. Tässä hieman sama juttu. Jos suhteessa alunperinkin tuntuu ettei kaikki asiat ole kohdillaan, niin usein se pitää paikkansa. 

Muistat vain ne kerrat, kun olet sattunut päätäsi kääntämään juuri oikealla hetkellä. Et voi tietää kuinka monta salatuijotusta sinulta on mennyt ohi. 

Yleensä nämäkin pystyy päättelemään. Jos kävelet uudessa minihameessa työpaikan äijäköörin ohitse, voit päätellä että perääsi ehkä katsotaan. Ja tietenkin tarkistat asian. Pera jää heti itseteossa kiinni. Hyvin maagista.  

Vierailija
119/132 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja montako suuremman luokan pahantekijää on saatu kiinni intuitiolla tai "vaistolla" tai naamasta/silmistä/korvien asennosta/pään muodosta päättelemällä?

Oishan tuo kiva fantasia, että naisilla on joku supervoima, mutta älkää nyt todesta menkö moista ottamaan. 

Vierailija
120/132 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän sosiaalisia tilanteita aika kehnosti menisi, jos luottaisin johonkin energioihin. Etenkin rakastuneena jännitän ihan kaikkea. Mutta alkujännitys ja ujostelu on vain vaihe, joka täytyy elää. 

Oikeastaan eniten jännitän mukavia ihmisiä ja vähiten mulkkuja ihmisiä. Jotain psykologista ehkä. Olen ajautunut useasti suhteisiin kamalien ihmisten kanssa, joten minun kohdallani tämä kemiateoria heittää kyllä aivan häränpyllyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme