Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko toisen ihmisen energian aistia ja siten tunnistaa, ettei kyseinen ihminen ole hyväksi itselle?

Vierailija
01.01.2024 |

Kysymys otsikossa. Olen tuntenut muutaman kk:n miehen, jonka kanssa olen seukkaillut. Ei ole tapahtunut mitään epäilyttävää tms., mutta jostain syystä vieläkään en tunne pystyväni olemaan miehen kanssa ihan luonteva eikä tule sellaista hyvää levollista oloa hänen kanssaan. Kainalossa nukkuminen ei tunnu luontevalta, eikä siihen käpertyminen rauhoita oloa uneen, kuten joissakin muissa suhteissa on ollut kaikkineen. 

Voiko olla, että mies ei vaan jotenkin sovi minulle ja sen tuntee jotenkin nahoissaan? Kyse ei ole myöskään mistään niin palavasta rakkaudesta, että voisi johtua siitäkään vaan ihan semihyvästä jutusta.

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei kemiat kohtaa. Ei kannata jäädä odottamaan, että tilanne pidemmän yhdessäolon ja tutustumisen myötä muuttuu. Ei se muutu.

Vierailija
82/132 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet yrittänyt väkisin rakastua ihmiseen joka on "paperilla hyvä". Kasvunpaikka sinulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi sivua mielenterveysongelmaisten muijien ulinaa. 

Vierailija
84/132 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa unta yhden miehen vieressä, mutta haluan häntä koko ajan seksuaalisesti. Onko hyvä merkki? 

No ei. Kuulostaa että se mies on kuin jotain huumetta sulle, etkä osaa suhtautua häneen normaalisti. 

Vierailija
85/132 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi sivua mielenterveysongelmaisten muijien ulinaa. 

Mistä lähtien hyvät vaistot ja älli on olleet mielenterveysongelmia? Te miehet kyllä saatte ongelman tehtyä vaikka mistä. Kannattaa selvittää mistä toi sun pohjaton negatiivisuus kumpuaa. Mitä vaille jäit lapsena? 

Vierailija
86/132 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mä nään jo kaukaa empaatikkona että jollain ihmisellä ei ole hyvät jauhot pussissa. 

Vierailija
87/132 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollaista edellisessä suhteessa. Ihan jännittävimmän alkuhuuman jälkeen huomasin, että minun piti joka kerta tavatessa ikään kuin tutustua häneen uudelleen, että kehoni luottaisi ja rentoutuisi hänen seurassaan. Mies luonnollisesti oli ihmeissään ja loukkaantunutkin, kun jossakin vaiheessa aloin sanoa, että voitaisiinko aina tavatessa ottaa alkuun varovaisesti, eikä heti esim. halailtaisi vaan oleskeltaisiin vain samassa tilassa, kunnes rentoudun. Koskaan aiemmin minulla ei ollut tuollaista tuntemusta kenenkään kanssa.

Mies ei ollut paha, mutta emme sopineet lainkaan yhteen. Ehkä feromonimme eivät kohdanneet, se voi olla. Joka tapauksessa tuo omituinen jäykkä jännitys ja uudelleen tutustumisen tarve joka ikinen kerta muuttui hiljalleen inhoksi miestä ja hänen tapojaan, tuoksuaan, kaikkea kohtaan. Suhteen jatkuttua jo pidemmän aikaa siitä oli aina vain hankalampi lähteä. Lähde sinä ajoissa.

Vierailija
88/132 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään energioista puhuisi, mutta kyllä ihminen aistii asioita. Suosittelen kaikille kirjaa Gift of Fear, joka löytyy netistä ilmaiseksi. Siinä on erinomaisia kertomuksia tilanteista, joissa vaistoon luottaminen järkeilyn sijaan on pelastanut hengen.

Vierailija
89/132 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tuollaista edellisessä suhteessa. Ihan jännittävimmän alkuhuuman jälkeen huomasin, että minun piti joka kerta tavatessa ikään kuin tutustua häneen uudelleen, että kehoni luottaisi ja rentoutuisi hänen seurassaan. Mies luonnollisesti oli ihmeissään ja loukkaantunutkin, kun jossakin vaiheessa aloin sanoa, että voitaisiinko aina tavatessa ottaa alkuun varovaisesti, eikä heti esim. halailtaisi vaan oleskeltaisiin vain samassa tilassa, kunnes rentoudun. Koskaan aiemmin minulla ei ollut tuollaista tuntemusta kenenkään kanssa.

Mies ei ollut paha, mutta emme sopineet lainkaan yhteen. Ehkä feromonimme eivät kohdanneet, se voi olla. Joka tapauksessa tuo omituinen jäykkä jännitys ja uudelleen tutustumisen tarve joka ikinen kerta muuttui hiljalleen inhoksi miestä ja hänen tapojaan, tuoksuaan, kaikkea kohtaan. Suhteen jatkuttua jo pidemmän aikaa siitä oli aina vain hankalampi lähteä. Lähde sinä ajoissa.

Me olemme hyvin erilaisia ja meillä on erilaiset kiinnostuksenkohteet. Aluksi ajattelin, että se on hyväkin asia. Mutta ei tämä lopulta toimi. Ehkä alkuun huumaannuimme toistemme erilaisuudesta. Ehkä tässä on jotakin muutakin, mikä aiheuttaa tämän tunteen, ettei "juttu ole hyväksi". Ja pidemmäksi venytettynä lähteminen hankaloituu, se on totta. 

Vierailija
90/132 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen voi aistia ettei joku ihminen ole hyväksi itselle. Kun tulee tunne, että joku mättää ja ei ole hyvä olla, niin sitä tunnetta kannattaa kuunnella.

Vierailija
91/132 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella ihastunut mieheen, jonka kanssa seurustelimmekin usean vuoden. En luottanut omiin vaistoihini, vaikka "tiesin" alusta asti, että emme sovi yhteen. Suhteen dynamiikka oli alusta asti pielessä, mies ei pitänyt minulle tärkeitä asioita minään, vaan jouduin mukautumaan liikaa ja oli olo että yritin vain koko ajan miellyttää häntä. En missään vaiheessa saanut samanlaista tukea ja hellyyttä takaisin. Satutin itseni tuossa suhteessa pahasti, en osannut enkä saanut olla täysin oma itseni. Hukkasin turhaan aikaa väärään ihmiseen.

Kannattaa kuunnella niitä vaistoja, varsinkin alussa kun ei ole se pahin rakastumisvaihe päällä. Sen jälkeen niitä ruusunpunaisia laseja on vaikea itse enää riisua.

Vierailija
92/132 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyy aistimaan jos sulla on ihmisenergiamittari, mää voisin myydä sulle(vain sulle) 684e+alv. kaupan päälle saat vielä pihviveitset, eikä tässä vielä kaikki, saat vielä nopean tilaajan etuna foliohatun. T. Teppo Yli-koijari (kauko parantaja ja kätten päälle panija) Ps, mites noi liittymäasiat. 

Vierailija
93/132 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin todella ihastunut mieheen, jonka kanssa seurustelimmekin usean vuoden. En luottanut omiin vaistoihini, vaikka "tiesin" alusta asti, että emme sovi yhteen. Suhteen dynamiikka oli alusta asti pielessä, mies ei pitänyt minulle tärkeitä asioita minään, vaan jouduin mukautumaan liikaa ja oli olo että yritin vain koko ajan miellyttää häntä. En missään vaiheessa saanut samanlaista tukea ja hellyyttä takaisin. Satutin itseni tuossa suhteessa pahasti, en osannut enkä saanut olla täysin oma itseni. Hukkasin turhaan aikaa väärään ihmiseen.

Kannattaa kuunnella niitä vaistoja, varsinkin alussa kun ei ole se pahin rakastumisvaihe päällä. Sen jälkeen niitä ruusunpunaisia laseja on vaikea itse enää riisua.

Minunkin eksä puhui kyllä monin sanoin, miten tärkeä olen hänelle, miten onnellinen hän on että olemme löytäneet toisimme ja että saan aina tulla hänen kotiinsa kun siltä tuntuu, vaikka ilmoittamatta keskellä yötä. Kuitenkin hänen käyttäytymisensä antoi ymmärtää toista ja kun vaikkapa sovitusti vapaapäivänä vierailin hänen kotonaan, hän vaikutti ärtyneeltä ja siltä, että olisi mieluummin ollut yksin. Mutta minä vain selitin tätä ristiriitaista oloa itselleni sillä, että hän on ehkä jotenkin vuorovaikutustaidoiltaan epätyypillinen.

Vierailija
94/132 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädelliset laumaihmiset ovat hyviä tulkitsemaan toistensa mikroilmeitä, eleitä ja sanoja.

Jos energialla tarkoitetaan edellisiä niin toki aistimme niitä toisistamme.

Jos taas tarkoitetaan jotain ylioluonnollista ajatustensiirtoa niin ollaan gubbeligoo-horoskooppihörhöilysatujen alueella.

Vierailija
95/132 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
96/132 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun joka asiassa puhutaan energioista. Ei toisesta ihmisestä kykene havaitsemaan oikeastaan muuta kuin liike-energiaa ja lämpöenergiaa. Jos niiden perusteella kykenet päättelemään että toinen ei sovi sinulle kumppaniksi henkisellä tasolla, onneksi olkoon.

Vierailija
97/132 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Mulla oli lyhytaikainen suhde missä päällisin puolin kaikki vaikutti olevan hyvin ja kuulin lupauksia ties mistä hyvistä parisuhdeasioista. Mulla isoja traumoja parisuhteista. Vaikka tuntui mukavalta, oli läheisyyttä yms, niin kokoajan oli tunne että ei ole kaikki kohdallaan. 5kk päästä meni ja petti. Lopetin suhteen samantien. 

Vierailija
98/132 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänselvä juttu, kyllä jokaisesta ihmisestä jonka tapaa saa omanlaisensa vibat.

Vierailija
99/132 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyttekö aistimaan että joku tuijottaa teitä, vaikka olette selin kyseiseen henkilöön. Tässä hieman sama juttu. Jos suhteessa alunperinkin tuntuu ettei kaikki asiat ole kohdillaan, niin usein se pitää paikkansa. 

Vierailija
100/132 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhe tyyli , Ei tarvitse kuin 1-2 kertaa tavata ja kunella tarkaan henkilön puhe.Hyvin pian huomaa henkilö on energia syöppö ja jätän hänet taakseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi