Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko toisen ihmisen energian aistia ja siten tunnistaa, ettei kyseinen ihminen ole hyväksi itselle?

Vierailija
01.01.2024 |

Kysymys otsikossa. Olen tuntenut muutaman kk:n miehen, jonka kanssa olen seukkaillut. Ei ole tapahtunut mitään epäilyttävää tms., mutta jostain syystä vieläkään en tunne pystyväni olemaan miehen kanssa ihan luonteva eikä tule sellaista hyvää levollista oloa hänen kanssaan. Kainalossa nukkuminen ei tunnu luontevalta, eikä siihen käpertyminen rauhoita oloa uneen, kuten joissakin muissa suhteissa on ollut kaikkineen. 

Voiko olla, että mies ei vaan jotenkin sovi minulle ja sen tuntee jotenkin nahoissaan? Kyse ei ole myöskään mistään niin palavasta rakkaudesta, että voisi johtua siitäkään vaan ihan semihyvästä jutusta.

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Voi aistia. Kaikesta voi aistia ja ajatella, myös maalaisjärjen käyttö. Myös rakennus, yritys, ihminen, esine, ruoka, mikä vaan. Ihmiset ovat silti erilaisia, ei samanlaisia, ei ole samaa muottia kaikilla.

Just näin, että kaikkea voi astia ja jokaisella ne omansa miten kaiken kokee ja tuntee. Aikoinaan, kun etsimme omakotitaloa ja kävimme useissa näytöissä, niin sen heti jopa pihalle/ovesta astuessa vaistosi ettei tämä talo ole meille. Sitten kun tultiin taloon mikä ostettiinkin loppujenlopuksi, niin tuli heti kotoisa hyvä fiilis, että tää on meidän koti, että tää on saatava. 

Vierailija
122/132 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni vuosikausia tajuta että hyvä ystävä olikin myrkyllinen energiasyöppö. Olin aina tapaamisten jälkeen totaalisen uupunut mutta eihän sitä tärkeästä ihmistä olisi halunnut uskoa moista!

Energiasyöpönkin tunnistaa yleensä eleistä. Jatkuva negatiivisuus, kireä ja vihainen olemus, ei hymyä, iloitsee muiden epäonnesta, puhuu pelkästään itsestään yms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni vuosikausia tajuta että hyvä ystävä olikin myrkyllinen energiasyöppö. Olin aina tapaamisten jälkeen totaalisen uupunut mutta eihän sitä tärkeästä ihmistä olisi halunnut uskoa moista!

Energiasyöpönkin tunnistaa yleensä eleistä. Jatkuva negatiivisuus, kireä ja vihainen olemus, ei hymyä, iloitsee muiden epäonnesta, puhuu pelkästään itsestään yms. 

Päinvastoin. On iloisesti kertoilemassa ummet ja lammet toisten vyönalusongelmista, hymyilee paljon, avoimesti lihava yms. 

Vierailija
124/132 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Toisesta ihmisestä voi kyllä vetää erinäisiä johtopäätöksiä, perusteltuja tai perustelemattomia, mutta mitään höpöhöpöenergiaa jota voisi aistia ei ole olemassakaan.

Meediot pystyvät aistimaan energioita tavaroista ja vaikka vanhoista seinälaudoista.

Varsinkin kun heille maksaa tarpeeksi. Rahaa tiskiin niin vessapaperikin alkaa välittää viestejä tuonpuoleisesta. 

Vierailija
125/132 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tekemisissä jonkin sortin luonnehäiriöisen kanssa. Sen vaan aistii. Joko epämiellyttävänä olona, fyysisinä oireina, tai minun tapauksessani, pystyn haistamaan narsistit. Kirjaimellisesti he siis haisevat nenääni tietynlaiselta ummehtuneelta. 

Hauskasti kerrottu 😄

Mutta olen ihan tosissani. Olen aina ollut tarkkanenäinen ja jouduttuani tekemisiin muutaman narsistin kanssa, huomasin että heillä on keskenään identtinen ominaistuoksu. Epämiellyttävä ja ummehtunut. Uskon, että ihmisellä on paljon enemmän luontaisia aistinvaraisia kykyjä, kuin meidän annetaan ymmärtää. Kun puhutaan, että vain eläimet aistivat tiettyjä asioita, niin kyllä näköjään ihmisetkin.

Ei mun narsistieksä ainakaan ikinä haissut pahalle.

Mun narsistieksä kävi pakkomielteisesti suihkussa niin, että haisi vain suihkusaippualle. Mutta se sitten vei kyllä kaikki feromonitkin mennessään. Lisäksi minä aloin haista itse tuon suhteen aikana (hengitys). Kun jätin hänet, tilanne normalisoitui. 

Vierailija
126/132 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voiko toisen energiaa aistia mutta sen voi helposti laskea, jos tietää toisen painon:

Energiahan on massa kertaa valon nopeus toiseen.

Vierailija
127/132 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen keho on viisas. Jos ei pysty esim. koskaan levollisesti nukkumaan jonkun miehen vieressä, hänessä on jotain mikä saa kehon hälytysmekanismit toimimaan. Ei välttämättä väkivaltainen, mutta voi olla vaikka epävakaa tai saada raivareita. Tämä perustuu kehon ikiaikaisiin mekanismeihin: jos laumaan tuli joku "outo" (tämän päivän termeillä mielenterveysongelmainen) on tietenkin vaan hyväksi että hänen läheisyydessään olevat ihmiset ovat varuillaan ja jännittyneitä, koska se outo voi oikeasti kilahtaa ja vaikka puukottaa keskellä yötä.

En siis sano että ap:n seurustelukumppani on puukottaja, mutta todennäköisesti sellainen johon ei voisi kriisitilanteessa luottaa tai johon voisi tukeutua tiukan paikan tullen. 

Vierailija
128/132 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen kokemus, että kaikki edelliset miehet ovat tuntuneet alusta alkaen tutuilta ja turvallisilta. Olo heidän seurassaan on ollut sellainen, että ihan kuin olisin aina tuntenut heidät. Nämä kaikki kolme miestä olivatkin loppujenlopuksi sellaisia, että he käyttivät henkistä väkivaltaa enkä voinut luottaa. Tapasin muutama vuosi sitten miehen, joka oli eri tyylinen kuin aikaisemmat ja alkuun hänen seurassaan ei ollut luontevaa olla. Mutta ajan kanssa tilanne on muuttunut ja mies on todella huomioonottava ja luotettava. Eli jos olisin tehnyt alun tuntemusten mukaan johtopäätöksen niin olisin sivuuttanut hyvän miehen. 

Vierailija
129/132 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koko homma: rakkaus ja seurustelu yms perustuu sille että toisen kanssa on hyvä olla ja hyvät fiilikset 😄 jos outo olo niin miks ihmeessä jatkaisit?

Vierailija
130/132 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopista (se sokerikuorrutettu, vain itseään rakastava paska) aistin ensitapaamisella. En vain ymmärtänyt, miten akka tulee häiriköimään elämäämme. Harmi.

Vierailija
131/132 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen keho on viisas. Jos ei pysty esim. koskaan levollisesti nukkumaan jonkun miehen vieressä, hänessä on jotain mikä saa kehon hälytysmekanismit toimimaan. Ei välttämättä väkivaltainen, mutta voi olla vaikka epävakaa tai saada raivareita. Tämä perustuu kehon ikiaikaisiin mekanismeihin: jos laumaan tuli joku "outo" (tämän päivän termeillä mielenterveysongelmainen) on tietenkin vaan hyväksi että hänen läheisyydessään olevat ihmiset ovat varuillaan ja jännittyneitä, koska se outo voi oikeasti kilahtaa ja vaikka puukottaa keskellä yötä.

En siis sano että ap:n seurustelukumppani on puukottaja, mutta todennäköisesti sellainen johon ei voisi kriisitilanteessa luottaa tai johon voisi tukeutua tiukan paikan tullen. 

Jos on tottunut vuosia nukkumaan yksin, niin kyllä siinä voi hetki mennä aikaa ennen kuin tottuu nukkumaan toisen kanssa. Eikä siinä nukkujakumppanissa välttämättä ole mitään vikaa. 

Tunnen myös ihania ihmisiä, joilla on mielenterveydenongelmaksi laskettu häiriö. En sulkisi heitä mistään hinnasta ulos "laumastani". Mutta jonkun jolla ns. terveenpaperit, voisin sulkea ja pitää häntä pahana ihmisenä. Harva oikeasti paha edes hakee itselleen diagnoosia tai apua ongelmiinsa. 

Vierailija
132/132 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä energioita aistivat ihmiset luulevat olevansa neroja, mutta oikeasti ovat normaalia tyhmempiä. Eivät osaa lukea selviä eleitä. Tulevat ehkä manipuloiduksi, mutta eivät ymmärrä sitä. Tuntevat vain, ettei kaikki ole hyvin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän