Nainen kertoi minulle ettei hänellä ole varaa korjata autonsa koska maksaa 300€. Sitten hän wolttasi 35 eurolla.
Kommentit (64)
Minä en ymmärrä, mikä auton korjaus maksaa noin vähän.
Syödä on pakko joka päivä. Autoa ei ole pakko huollattaa, ellei aja. 35 < 300. Mikä tässä ylittää pikku incelin käsityskyvyn?
Ajatteli että korjaat herrasmiehenä ilmaiseksi hänen autonsa, niin hän saa woltata kymmenen kertaa.
En ihmettele, miksi maksuhäiriöisistä 80% on miehiä, jos 35 euron ja 300 euron ero on noin vaikea heille.
Hän ei tarvitse autoa, mutta syödä täytyy. Tosin jos olisi hakenut lähikaupasta hernekeittopurkin, olisi säästänyt yli 30€.
Asiat tärkeysjärjestykseen. Ensin sidukka, tupakka, roskaruoka ja tatuoinnit. Katsotaan sen jälkeen, mitä jää.
Ei tietenkään jää muuhun rahaa, kun wolttaamiseen on budjetoitu kaikki. Teeveessäkin oli ohjelma, missä tämä oli ihan normaalia toimintaa. Laskut jätettiin avaamatta kun niihin ei rahat riittänyt. Tupakkaan, wolttiin ja kotieläimiin riitti kyllä hyvin rahat.
Hänellä ei ole varaa korjata autoaan koska hän tuhlaa rahojaan typeriin juttuihin kuten wolttaamiseen. Ei tuossa tilanteessa mun mielestäni ole mitään vaikeasti ymmärrettävää.
Tuota juuri ihmettelen näitten tyhjätaskujen elämässä.
Itse tehden ruokaa saa edullisesti ja voi vähitellen säästää puskuria yllättäviin menoihin.
Mutta ei, heti pitää törsätä ihan turhaan vähäiset rahansa.
Vierailija kirjoitti:
Syödä on pakko joka päivä. Autoa ei ole pakko huollattaa, ellei aja. 35 < 300. Mikä tässä ylittää pikku incelin käsityskyvyn?
Syödä voi toki halvemmallakin.
Onko tämä miten vaikea käsittää.
Mun työkaveri kans valitti kun on rahat tiukilla ja toi töihin evääksi mäkkärin safkaa. Silläkin rahalla olis tehny itte paljon kotiruokaa. Hänellä meinaan aterian lisäksi oli yks hamppari ja pirtelö myös. Mitäpä sitä neuvomaan raha asioissa.
35 eurolla saisi kaupasta lähes 50 kg perunoita. Woltti tuo samalla hinnalla yhden hampurilaisaterian.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä oli 35 euroa mutta ei 300 euroa. Mitä siitä et ymmärrä?
Nimenomaan oli. Nyt ei ole sitäkään. Jos ennen puuttui 265€, nyt puuttuu 300€.
Ap
Facebookin Naistenhuone-ryhmässä usein keskustellaan Wolt-ruokaan liittyvistä asioista. Moni kertoo wolttaavansa useita kertoja viikossa. On se hämmentävää minustakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syödä voi toki halvemmallakin.
Onko tämä miten vaikea käsittää.
Jos wolttaat kerran kuussa ja syöt loput kuusta kotiruokaa niin edelleenkään et saa sitä autoa korjattua jos rahaa ei ole ekstraa kuin joku 50e kuussa. Puoli vuotta pitäisi säästää että saa korjaukset tehtyä. Ihan se ja sama se on silloin nauttia elämästä välillä.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä ei ole varaa korjata autoaan koska hän tuhlaa rahojaan typeriin juttuihin kuten wolttaamiseen. Ei tuossa tilanteessa mun mielestäni ole mitään vaikeasti ymmärrettävää.
Miksi naiset tekee niin? Siinä on sitä mitä pitäisi ymmärtää.
Tälleenhän moni elää.Wolttia ja noutokahveja päivittäin ja sitten ihmetellään kun ei ole vuokraan rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Tälleenhän moni elää.Wolttia ja noutokahveja päivittäin ja sitten ihmetellään kun ei ole vuokraan rahaa.
Mitä muuta kuuluu EK:n toimistolle sunnuntai-iltana? Avokadoleipä-narratiivit kulutettu loppuun syynä sille mikseivät nuoret pääse omistusasuntoihin ja lainoihin kiinni=
Vierailija kirjoitti:
Mun työkaveri kans valitti kun on rahat tiukilla ja toi töihin evääksi mäkkärin safkaa. Silläkin rahalla olis tehny itte paljon kotiruokaa. Hänellä meinaan aterian lisäksi oli yks hamppari ja pirtelö myös. Mitäpä sitä neuvomaan raha asioissa.
Olisit ihmetellyt ääneen, että yhden mäkkärin aterian hinnalla olisi ostanut kaupasta kuukauden eväät.
Hänellä oli 35 euroa mutta ei 300 euroa. Mitä siitä et ymmärrä?