Olen pitkäaikaistyötön 34v mies, ja tapailemani nainen tuli raskaaksi...Hän ei suostu tekemään aborttia, vaikka olen koittanut selittää
Minulla ei ole varaa elättää lasta koska olen työtön, eikä työllistyminen kovin todennäköiseltä näytä.
Olen ollut yli 9 vuotta työttömänä, ja koulutuksena on vain lukio.
Nainen ei silti halua tehdä aborttia...Elareita minulla tule koskaan olemaan varaa maksaa, ja ne tulisi sitten Kelalta. samalla katoaisia viimeinenkin järki päästä töihin.
Nainen on kovin nuori, 23v, eikä ehkä tajua elämän realiteetteja tarpeeksi hyvin ymmärtääkseen tämän tilanteen.
Itse en haluaisi lasta tähän tilanteeseen tehdä, mutta aika heikolta tuntuu mahdollisuuteni vaikuttaa asiaan.
Yhteenmuuttoa en voisi edes harkita koska tulot sitten tippuisivat melko valtavasti minun osaltani, ja olisin naisen tulojen varassa.
Olemme tapailleet noin 5kk lähinnä seksin merkeissä.
Kommentit (228)
Muista vaatia isyystesti ja tästä eteenpäin käyttää kondomia oikea oppisesti aina!
Miten työllistyminen ei muka näytä todennäköiseltä? Perus rehellisiin hanttihommiin on kyllä mahdollista päästä tuollaisellakin taustalla. AP ei vain halua tehdä töitä, koska on laiska luuseri, joka mieluummin keskittyy oman lapsensa murhaamiseen.
Työkkärissä on ammattikoulutus hakuja menossa . Valitse sieltä sopivin niin työllistyt varmasti . Valitse harjoittelupaikka hyvin niin saat mieleisen työpaikan . Työvoimakoulutus nimellä on noita sekä rekrytointi koulutus on myös .
Mielenkiinnosta, meinaatko koko loppuelämäsi lokkeilla? Eikö nyt ois jo korkea aika tehä järkeviä peliliikkeitä? apua on saatavilla ammatinvalintaan / koulutukseen jne.
Olisin sinuna enemmän huolissani elämäntilanteestasi, kun siitä että saat lapsen. Nyt on korkea aika jo ryhdistäytyä ja ottaa vastuu omasta elannosta, ja miettiä miten asiat järjestät (te).
Nainen tarvitsi siitossonnin. Sinä olet tehtäväs hoitanut. Tietenkin naisen ja lapsen kannalta parempi jos jotain pystyt maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, tiesitkö, että aborttiin panostaminen on rikos?
Pieni rikos siihen nähden miltä kaikelta se säästää sen syntymättömän lapsen. Miettikää sitä lasta älkääkä aina vaan itseänne.
Niin, max kaksi vuotta linnaa.
Mielummin abortti kun töihinlähtö?!?!
Miten 34 v. pitkäaikaistyötön jaksaa olla köyhä koko elämän!!??
Nyt kuule kosit sitä mimmiä ja menette naimisiin ja alatte elämään perhe-elämää. 👍
Vierailija kirjoitti:
Oon pannut 3 naista paksuksi. Kela elättää..
Oletko ylpeä itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Miten työllistyminen ei muka näytä todennäköiseltä? Perus rehellisiin hanttihommiin on kyllä mahdollista päästä tuollaisellakin taustalla. AP ei vain halua tehdä töitä, koska on laiska luuseri, joka mieluummin keskittyy oman lapsensa murhaamiseen.
Ninpä, ja ap käyttää koko kapasiteettinsa lähinnä miettimällä sitä, miten pystyisi maksimoimaan Kelan tuet.
Onneksi nyt tulee tiukennuksia, ja ap:kin joutuu tekemään uudet laskelmat.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin abortti kun töihinlähtö?!?!
Kun se abortti tehdään sille naiselle, niin ap:n ei tarvitse edes niistä kivuista ja vuodoista kärsiä, eikä kantaan jää ap:lle merkintää, jota osa lääkäreistä paheksuu. Niin helppoa ap:lle.
No tässähän olisi erinomainen syy kääntää elämän suunta ja pyrkiä johonkin ammattiin. Mietihän jos nyt kuitenkin nainen pitää lapsen (joka on 100% hänen päätös pitääkö vaiko eikö), niin minkälainen isä haluat olla. Eihän teidän tarvitse yhdessäkään olla, jos ei maistu. Meinasitko loppuelämäsi olla työtön pummi lapsesikin silmissä tai vielä pahempi, että hylkäät oman lapsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet työttömänä, jos kuitenkin sait lukion käytyä?
Vois kuvitella, että olisit pystynyt hankkimaan ainakin ammattikoulututkinnon.
Lukion pääsee läpi tekemättä mitään. Aikuisen elämä on aivan eri tavalla vaativaa kuin joku koulun penkille vääntäytyminen, kun äti pakottaa.
No en ole aivan samaa mieltä.
Ei niitä ylioppilastutkintoja edelleenkään aivan armosta jaella, vaikka kokeiden uusimismahdollisuus onkin kovasti muuttanut koko tutkinnon luonnetta.
Minä sain seiskan keskiarvon ja kirjoitin AACE vuonna 1998. En tehnyt muuta kuin olin läsnä tunneilla. Tietty äidinkielen aineet ja muut pakolliset piti tehdä. Mutta tavallisia läksyjä ei ollut mikään pakko tehdä koskaan rämpiäkseen lukion läpi, kunhan kokeet meni läpi. En ole mitenkään älykäskään, Mensan nettitestistä sain 113.
Vierailija kirjoitti:
"tse en haluaisi lasta tähän tilanteeseen tehdä, mutta aika heikolta tuntuu mahdollisuuteni vaikuttaa asiaan.
Yhteenmuuttoa en voisi edes harkita koska tulot sitten tippuisivat melko valtavasti minun osaltani, ja olisin naisen tulojen varassa".
Olet viheliäinen Kela-ketku!
Mitkä tulot sinulta tippuisivat, kun työttömänä makailet kotona.
Asumistuki ja perustoimeentulotuki.
Perustoimeentulotukea en kai enää saisi koska he sanoisivat että naisen pitäisi elättää, ja sellaista rasitetta en hänelle halua.
ap
Vierailija kirjoitti:
"tse en haluaisi lasta tähän tilanteeseen tehdä, mutta aika heikolta tuntuu mahdollisuuteni vaikuttaa asiaan.
Yhteenmuuttoa en voisi edes harkita koska tulot sitten tippuisivat melko valtavasti minun osaltani, ja olisin naisen tulojen varassa".
Olet viheliäinen Kela-ketku!
Mitkä tulot sinulta tippuisivat, kun työttömänä makailet kotona.
Asumistuki ja perustoimeentulotuki.
Perustoimeentulotukea en kai enää saisi koska he sanoisivat että naisen pitäisi elättää, ja sellaista rasitetta en hänelle halua.
ap
Vierailija kirjoitti:
Korkki kiinni Konsta ja töihin. Isyyteen ei kuulu kalsareissa tissuttelu pitkin päivää.
En juo ollenkaan alkoholia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olisko aika kasvaa aikuiseksi, hankkia ammatti ja kantaa vastuu omasta ja lapsensa elämästä?
Ei sitä ammattia noin vain hankita.
ap
Jos haluat itse samaa eli päästä panemaan jotain hieman tyhmää parikymppistä mimmiä, niin voin antaa ilmaisia vinkkejä kuinka onnistua siinä:
- katso pari dokkaria jonka pohjalta voit selittää mimmille jotain muka syvällisen kuuloista paskaaa
- polta pilveä, mielellään jotenkin deepin oloisesti tämäkin
Sitten vaan jonnekin räppikeikalle käppi päässä heilumaan, niin eiköhän sieltä joku tartu mukaan.