Kertokaa kokeneemmat naiset, onko hyviä miehiä oikeasti olemassa?
Olen vielä melko nuori ja ehkä aika naiivi myös miesten suhteen, mutta epäilykseni ovat alkaneet herätä. Tässä pari kysymystä, joihin toivoisin perspektiiviä vanhemmilta ja viisaammilta:
1) Onko olemassa epäitsekkäitä miehiä, jotka pistävät muiden tarpeet omiensa edelle aidosta rakkaudesta ja sydämensä hyvyydestä? Itse pistän läheisteni tarpeet omieni edelle ja olisi sitten kiva, jos joku ajattelisi myös minun tarpeitani. Pieni epäilys on herännyt, että monet miehet ovat oikein tyytyväisiä, jos kaikki keskittyvät ainoastaan heidän tarpeisiinsa.
2) Onko olemassa miehiä, jotka rakastuvat sisäiseen ihmiseen, eivätkä ulkokuoreen niin, että rakkaus säilyy muuttumattomana vielä vuosikymmenien jälkeenkin, kun nainen ei ole enää yhtä kaunis ja hoikka.
3) Onko olemassa miehiä, jotka aidosti tahtovat vain yhden naisen? Vaikuttaa siltä, että ideaali tilanne monille (jopa sitoutumishaluisille) miehille olisi, että heillä olisi vaimon lisäksi lukuisia sivusuhteita, jos tämä vain olisi täysin ok kaikille osapuolille. Tämä on minulle vaikea ymmärtää, koska jos olen itse rakastunut, niin en voisi kuvitellakaan tahtovani ketään muuta kuin rakkaani.
Miehet saavat myös vastata, jos olette rehellisiä.
Kommentit (369)
Mikähän siinä on etteivät hyvät miehet kiinnostu av-palstailijoista.
Jokainen osaa arvata lähipiiristään ja historiastaan (koulu- ja opiskelukaverit jne.) kuvatun kaltaisia miehiä. He olivat niitä luokan hiljaisia ja kilttejä poikia, joista tytöt eivät kiinnostuneet. Eli valikoimaa on vaikka miten, jos nuo ovat oikeasti ykkösprioriteettisi.
Luulen, että muiden naisten tapaan haluaa löytää miehen jonka sisin on täyttä kultaa kauniista paketista (pitkä,komea,menestynyt).
Onnea etsintään.
PS. En ole katkera uli. Itse voitin elämän lotossa, kun löysin oman sielun kultakimpaleeni haluamastani kääreestä (seksikäs hottis, jonka ulkonäkökin loistanut vuosikymmenet)
Vierailija kirjoitti:
Kohdan 1 täyttävää miestä en ole vielä koskaan tavannut. Kohdista 2 ja 3 en osaa sanoa onko sellaisia miehiä jotka täyttävät kriteerit myös hyvin pitkällä aikavälillä, sillä kohta 1 on kaatanut omat parisuhteeni alle 10 vuodessa.
N43
Pitäisikö ryhtyä miettimään omia mieltymyksiä ja miksi aina valitset itsekkään miehen. Sellaisen olen havainnut, että naiset arvostavat itasevarmaa miestä ja samaan aikaan sanovat älykkyyden olevan toivottava ominaisuus. Mutta tietävätköhän naiset, että älykäs itsevarma mies ei ole mahdollinen. Koska itsevarmuus kumpuaa aina tyhmyydestä ja älykäs ihminen tietää rajoitteensa eikä kykene esiintymään liian itsevarmana, niin kuin tyhmempi pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) läheisriippuvuus on sairaus
Terve itsekkyys suojelee ikävyyksiltä ihmissuhteissa.
1) Nämä lapsiaikuiset eivät tunnista omia sisäisiä tarpeitaan eivätkä siksi pysty tyydyttämään niitä itse. Sen sijaan he vaativat muita täyttämään ne. Haitallisesti itsekäs ei pysty asettamaan itselleen rajoja, vaan on muita kohtaan vaativa.
Särähti myös tämä. Onko tämä teistä positiivinen piirre? Itse pistän läheisteni tarpeet omieni edelle ja olisi sitten kiva, jos joku ajattelisi myös minun tarpeitani.
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu jo. Me kaikki tiedetään, että sinulla on paha olla, mutta selkeästi tuo mitä nyt yrität ei ole toiminut millään tavalla hyvinvointiasi edistävästi.
Kokeile löytää apua vaikka täältä: https://www.miessakit.fi/
Hyvät uskolliset miehet eivät ole kiinnostuneita naisten parisuhdeleikeistä. Heillä ei ole kuin hävittävää, joten he keskittyvät muihin asioihin kuin naisiin ja heidän tarpeiden tyydyttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu jo. Me kaikki tiedetään, että sinulla on paha olla, mutta selkeästi tuo mitä nyt yrität ei ole toiminut millään tavalla hyvinvointiasi edistävästi.
Kokeile löytää apua vaikka täältä: https://www.miessakit.fi/
Toimiiko sinulla tuo miesvihan levittäminen?
Tässä sulle sopiva linkki: https://naisenvakivalta.fi/
Onko olemassa naisia jotka eivät petä? Jopa 85% kaikista suomalaisista lapsista on ns. käenpoikasia.
"Kertokaa kokeneemmat naiset..." ja sitten täällä yksi kokematon mies harrastaa jonninjoutavaa yksinpuheluaan :D
Vierailija kirjoitti:
Onneksi palstalla ei ole miesvihaa. Sama ketju naisista olisi poistettu minuuteissa, tämä saa runsaasti tykkäyksiä ja ylläpidon luvan levittää miesvihaa.
Aloitus on tyypillinen narsistisen persoonallisuushäiriön omaavan ihmisen aloitus. Omasta mielestään aloittaja on tietysti täydellinen yksilö, jolla toki peitetään tosiasiallinen alemmuuskompleksi, jonka aloittaja selkeästi omaa. Taustalla narsisteilla on tyypillisesti vakava mt-ongelma.
2) Onko olemassa miehiä, jotka rakastuvat sisäiseen ihmiseen, eivätkä ulkokuoreen niin, että rakkaus säilyy muuttumattomana vielä vuosikymmenien jälkeenkin, kun nainen ei ole enää yhtä kaunis ja hoikka.
--
Onko nainen pysynyt sisäisesti muuttumattomana lihotessaan muodottomaksi myöykyksi, vai onko hän katkeroitunut omista valinnoistaan ja levittää nyt pahaa oloaan ympäristöönsä?
Vierailija kirjoitti:
"Kertokaa kokeneemmat naiset..." ja sitten täällä yksi kokematon mies harrastaa jonninjoutavaa yksinpuheluaan :D
Kuten joka ikisessä ketjussa, jossa vain mainitaankin sana "mies". Palstan rasittavin ja ennalta-arvattavin riidanlietsoja. Kohta alkavat ne lukemattomat naisten nimittelyt mitä erilaisimmiksi eläimiksi, sen jälkeen kuvaan tulevat lapsiaan t a p p a v a t äidit ja myrkkyhoitsut ja kaikki tämä kruunataan lopuksi jonkin sortin pierujutuilla. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi palstalla ei ole miesvihaa. Sama ketju naisista olisi poistettu minuuteissa, tämä saa runsaasti tykkäyksiä ja ylläpidon luvan levittää miesvihaa.
Aloitus on tyypillinen narsistisen persoonallisuushäiriön omaavan ihmisen aloitus. Omasta mielestään aloittaja on tietysti täydellinen yksilö, jolla toki peitetään tosiasiallinen alemmuuskompleksi, jonka aloittaja selkeästi omaa. Taustalla narsisteilla on tyypillisesti vakava mt-ongelma.
Aloitus on saanut runsaasti tykkäyksiä ja komppausta tällä naisvaltaisella palstalla. Yksikään nainen ei ole kiistänyt ap:n vihjailuja tai tuomineet sen tekstejä. Ketju on edelleen paikallaan...
Kertoo kaiken suomalaisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten joka ikisessä ketjussa, jossa vain mainitaankin sana "mies". Palstan rasittavin ja ennalta-arvattavin riidanlietsoja. Kohta alkavat ne lukemattomat naisten nimittelyt mitä erilaisimmiksi eläimiksi, sen jälkeen kuvaan tulevat lapsiaan t a p p a v a t äidit ja myrkkyhoitsut ja kaikki tämä kruunataan lopuksi jonkin sortin pierujutuilla. :D
Vaikuttaako ketju sinusta yleistämiseltä? Eikö?
MIksi sitten olet vittumehut valuen kommentoimassa?
Onneksi ap ei ole ehtinyt porsimaan miehille vaan se voi jatkossa keskittyä parisuhteisiin av-mammojen kanssa.
Mitä pitäisi tehdä että löydätte toisenne? Miten olisi joku kahvila, miehiltä pääsy kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on saanut runsaasti tykkäyksiä ja komppausta tällä naisvaltaisella palstalla. Yksikään nainen ei ole kiistänyt ap:n vihjailuja tai tuomineet sen tekstejä. Ketju on edelleen paikallaan...
Kertoo kaiken suomalaisista naisista.
Monella suomalaisella naisella on narsistinen persoonallisuushäiriö. Käsitys omasta erinomaisuudesta ei vastaa lainkaan tosiasiallisia tekoja reaalimaailmassa.
Minulla on vain yhdestä miehestä kokemus ja muutama vuosikymmen. Ihan täydellinen mies, niin kaikki sanovat, mutta kukaan muu kuin minä tiedän hänen toisen puolen jollainen hän on kotona. Hän on itsekeskeinen kusipää, joka tekee kaikki asiat niin, että aiheuttaa pahaa mieltä, mollaa jatkuvasti oikea kiusanhenki ja kodin ulkopuolella täydellinen herrasmies.751
Oikeasti paljon hyviä miehiä menee hukkaan koska nykyaikaista naista he eivät kiinnosta. Toisaalta ei nämä naiset kiinnosta hyviä miehiäkään. Kohtaanto-ongelma. Syynä tähän on some.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vain yhdestä miehestä kokemus ja muutama vuosikymmen. Ihan täydellinen mies, niin kaikki sanovat, mutta kukaan muu kuin minä tiedän hänen toisen puolen jollainen hän on kotona. Hän on itsekeskeinen kusipää, joka tekee kaikki asiat niin, että aiheuttaa pahaa mieltä, mollaa jatkuvasti oikea kiusanhenki ja kodin ulkopuolella täydellinen herrasmies.751
MIkä ihme on saanut fiksun, kaikin puolin täydellisen naisen olemaan itsekeskeisen kusipään kanssa parisuhteessa muutaman vuosikymmenen ajan?
Ei tullut mieleen, että moni meistä jotka kertovat tuntevansa hyviä miehiä tietävät heidät hyviksi sen takia että ovat omia kumppaneita, läheisiä tai läheisten ystävien kumppaneita?