Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa kokeneemmat naiset, onko hyviä miehiä oikeasti olemassa?

Vierailija
21.12.2023 |

Olen vielä melko nuori ja ehkä aika naiivi myös miesten suhteen, mutta epäilykseni ovat alkaneet herätä. Tässä pari kysymystä, joihin toivoisin perspektiiviä vanhemmilta ja viisaammilta:

1) Onko olemassa epäitsekkäitä miehiä, jotka pistävät muiden tarpeet omiensa edelle aidosta rakkaudesta ja sydämensä hyvyydestä? Itse pistän läheisteni tarpeet omieni edelle ja olisi sitten kiva, jos joku ajattelisi myös minun tarpeitani. Pieni epäilys on herännyt, että monet miehet ovat oikein tyytyväisiä, jos kaikki keskittyvät ainoastaan heidän tarpeisiinsa.

2) Onko olemassa miehiä, jotka rakastuvat sisäiseen ihmiseen, eivätkä ulkokuoreen niin, että rakkaus säilyy muuttumattomana vielä vuosikymmenien jälkeenkin, kun nainen ei ole enää yhtä kaunis ja hoikka.

3) Onko olemassa miehiä, jotka aidosti tahtovat vain yhden naisen? Vaikuttaa siltä, että ideaali tilanne monille (jopa sitoutumishaluisille) miehille olisi, että heillä olisi vaimon lisäksi lukuisia sivusuhteita, jos tämä vain olisi täysin ok kaikille osapuolille. Tämä on minulle vaikea ymmärtää, koska jos olen itse rakastunut, niin en voisi kuvitellakaan tahtovani ketään muuta kuin rakkaani.

Miehet saavat myös vastata, jos olette rehellisiä.

Kommentit (369)

Vierailija
361/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä mies. Pitää perheestämme huolen. Ei kulje vieraissa, ei pelaa, ei juo liikaa. Seksi on hyvää. Hyvä huumorintajukin miehelläni on. Niin ja mulle tärkeä juttu: ei ole mustasukkainen kyttääjä. Me tehdään asioita yhdessä ja erikseen. Molemmat tajuaa, että tässä ollaan vapaaehtoisesti yhdessä ja omaakin elämää on. Toki me välillä otetaan yhteen, mutta kukapa ei joskus niin tekisi. En vaihtaisi miestäni toiseen.

Vierailija
362/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5. Ei seksiä pariin ensimmäiseen kuukauteen. Tiedän, että tämä tuntuu joillekin vaikealta, mutta itse huomasin, että tämä on ehdoton sääntö. En sanonut tästä heti ekoilla treffoilla (paitsi, jos mies yritti heti), vaan vähän myöhemmässä vaiheessa, mutta perustelin rehellisesti, miksi en halua vielä seksiä, vaikka käynkin kuumana mieheen (ja hän minuun). Tällä karsitaan pois ne, jotka eivät ole valmiita parisuhteeseen, vaan haluavat vain hetken helpotusta. Mitä pidemmälle pystyy viemään "esileikkiä" ja flirttiä ilman seksiä, sitä parempi; viimeisen kanssa emme harrastaneet seksiä ensimmäisen neljän kuukauden aikana ja nyt olemme olleet naimisissa 12 vuotta. Seksiä oli alkuun niin usein kuin mahdollista, kun piti ottaa nuo selibaattikuukaudet kiinni, mutta sitten tasaantui ja nykyisin noin neljä, viisi kertaa viikossa. Tämä siis tiedoksi niille, jotka luulevat, että seksin aloittamisen viivästäminen kielisi siitä, ettei seksiä sitten jatko

Kuulostaa oikein kivalta, mutta kyllä noilla kriteereillä tai itseasiassa vähemmälläkin on kaikki miehet karsiutuneet. Tässä on vähän sama kuin lottovoitossa. Joillakin käy tuuri ja toisilla ei. Liikun todella aktiivisesti ihmisten parissa enkä silti ole löytänyt hyvää miestä. Addikteja, pelureita, valehtelijoita yms riittää sekä niitä, jotka teeskentelevät olevansa muuta kuin ovat. N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/369 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I want to believe.

N53

Tarkoittaako tämä, että vielä ei ole tullut tämmöisiä miehiä vastaan? 😬

Kyllä se minun kohdallani tarkoittaa. En todellakaan tiedä onko sellainen ihan ufoon verrattavissa...

Jotkut vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä, usein kaltaisiaan.

Toteaa mies jolla on ollut kolme hyvää naista elämässä. Yksikään heistä ei ollut aivan täydellinen, kuten en minäkään.

Vierailija
364/369 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on pääasiassa pettäviä ja huonosti naisia kohtelevia. Varo vaan miehiä mutta kyllä jostain löytyy kiltti ja kunnollinen mies joka haluaa vain yhden naisen. Sun pitää vaan laskee rimaa ja kelpuuttaa niitä rumia miehiä koska komeat miehet pettää aina.

Ei pidä paikkaansa. Mieheni on komea, ja tiedän, ettei hän ole koskaan pettänyt. Ai mistä? No kyllä sen vaan tietää. Ehkä se on se naisen vaisto.

Miksi se naisen vaisto ei varoita että mies on väkivaltainen hullu? Luulisi merkkien olevan aika selvät...

Vierailija
365/369 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I want to believe.

N53

Kyllä se minun kohdallani tarkoittaa. En todellakaan tiedä onko sellainen ihan ufoon verrattavissa...

Toteaa mies jolla on ollut kolme hyvää naista elämässä. Yksikään heistä ei ollut aivan täydellinen, kuten en minäkään.

Sinulla on ollut kolme hyvää naista elämässäsi, niillä naisilla ei ole ollut yhtään hyvää miestä.

Vierailija
366/369 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I want to believe.

N53

Kukaan ei varmasti ole täydellinen mutta joku voi olla täydellinen sulle ja täydellinen mulle. Kuin tehty sinua varten. Se on huikee fiilis, varsinkin kun molemmat tuntevat samoin. 

Itselläni on ollut kolme hyvää miestä elämässä. Vain yksi (nykyinen ja toivottavasti loppuelämän) on silti ollut täydellinen mulle. Kuin tehty. 

Vierailija
367/369 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
368/369 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arviolta 5-10% kaikista miehistä on aidosti rakastavia ja näkevät naisen ihmisenä. Miehistä noin 20% on sellaisia ettei niiden kanssa kannata lainkaan alkaa suhteeseen, syyt vaihtelevat kontrolloinnista sarjamurhaamiseen. N-50.

Vierailija
369/369 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yllättävää että olet ikinä saanut seksiä, jos kuvittelet että kyse on siitä että vain toinen saa. Varmaan ajattelet myös että jos nainen on oikein huonolla tuulella niin hän ei syö tarjoamaasi suklaalevyä? Tiedätkö, kun nainen nauttii siitä suklaasta, niin se on ihan hevon huilu millä tuulella hän on kun tarjoat sitä, hän syö sen. Sama seksin suhteen. Jos osaat tuottaa nautintoa toiselle, ei hän siitä kieltäydy. Se kun olisi vähän järjetöntä. Jos et osaa niin sitten voit ajatella vaikka että sinulle mökötetään, tai mitä tykkäät, eipä sillä väliä, mutta jätä se nainen rauhaan. Kukaan ei kaipaa paskaa räpellystäsi.

Jännä miten se on edelleen miesten homma tarjoilla sitä nautintoa ja haluta seksiä.

Paitsi kun tulee lisää ikää ja mies lakkaa vonkaamasta. Sitten ollaan vaatimassa testojen mittausta ja otetaan eroja kun miehen libido on niin huono. Lihonutkin se on.

Mitäs jos se johtuukin vain siitä, ettei nainen ole koskaan tarjonnut miehelle hyvää seksiä? Pelkkä siemensyöksy ei nimittäin ole hyvän seksin merkki. Siemensyöksyyn riittää hyvä uni tai oma käsi.