Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytätkö suuvettä?

Vierailija
24.01.2025 |

Kukaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Hammaslääkäri ei ole koskaan sellaista suositellut.

Vierailija
2/10 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle ne sit on tarkoitettu? t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehottomia nykyänsä. Ennen Illotiini meni päähän. Jätkien kans sekotettiin pilsneriin matka huallon paaris.

Vierailija
4/10 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle suosittele joskuus Nafdent-merkkistä. Vaikka kausiin, jolloin syö enemmän marjoja tms. Kai mulla sitten on huono kiille, ei siitä tosin maininnut.

Vierailija
5/10 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle suosittele joskuus Nafdent-merkkistä. Vaikka kausiin, jolloin syö enemmän marjoja tms. Kai mulla sitten on huono kiille, ei siitä tosin maininnut.

Nafdent on fluoriliuos eikä perinteinen hengityksen raikastamiseen tarkoitettu suuvesi. Jos hammaskiille on kovilla tai jopa kulunut, kannattaa hampaat pestä aamuin illoin fluorihammastahnalla, joka ei hankaa eikä valkaise. Ruokailun jälkeen 2 palaa ksylitolipurkkaa 5 minuuttia ja etenkin happamien hedelmien ja marjojen syömisen jälkeen Nafdent-purskutus, jonka jälkeen puoli tuntia syömättä ja juomatta. Jos hml on sinulle tuotetta suositellut, ovat hampaasi jo joko hilkulla etteivät ole kiillevaurioiset tai hammaskiillettä ei ole enää kaikissa hampaissa.

Alkoholia sisältävien suuvesien käyttö lisää suusyöpäriskiä.

Vierailija
6/10 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle ne sit on tarkoitettu? t.ap

Ei kenellekään, ovat lähinnä rahastusta

Vierailija
7/10 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nafdent on fluoriliuos eikä perinteinen hengityksen raikastamiseen tarkoitettu suuvesi. Jos hammaskiille on kovilla tai jopa kulunut, kannattaa hampaat pestä aamuin illoin fluorihammastahnalla, joka ei hankaa eikä valkaise. Ruokailun jälkeen 2 palaa ksylitolipurkkaa 5 minuuttia ja etenkin happamien hedelmien ja marjojen syömisen jälkeen Nafdent-purskutus, jonka jälkeen puoli tuntia syömättä ja juomatta. Jos hml on sinulle tuotetta suositellut, ovat hampaasi jo joko hilkulla etteivät ole kiillevaurioiset tai hammaskiillettä ei ole enää kaikissa hampaissa.

Alkoholia sisältävien su

Kiitos, tiedän kaiken tuon. Hammaskiilteen ohenemisesta ei kukaan lääkäreistä ole maininnut.

Vierailija
8/10 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä käytän pullollisen kuuriluontoisesti. Tekee kivan raikkaan suun.

Vierailija
9/10 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kuulaan kurkkua sillä, kun on kurkkukipua.

Vierailija
10/10 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä käytän ultraäänihammasharjaa (Emmi Dent) ja sen kanssa suositellaan käyttämään aina pesun jälkeen suuvettä. Kun se toimii niin, että ultraääni rikkoo hampaiden väleistä töhnät ja alkavat hammaskivet yms, mutta se täytyy erikseen vielä huuhtoa ulos suusta sitten. Ihan perus Listerineä olen käyttänyt.