Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kokeneemmat naiset, onko hyviä miehiä oikeasti olemassa?

Vierailija
21.12.2023 |

Olen vielä melko nuori ja ehkä aika naiivi myös miesten suhteen, mutta epäilykseni ovat alkaneet herätä. Tässä pari kysymystä, joihin toivoisin perspektiiviä vanhemmilta ja viisaammilta:

1) Onko olemassa epäitsekkäitä miehiä, jotka pistävät muiden tarpeet omiensa edelle aidosta rakkaudesta ja sydämensä hyvyydestä? Itse pistän läheisteni tarpeet omieni edelle ja olisi sitten kiva, jos joku ajattelisi myös minun tarpeitani. Pieni epäilys on herännyt, että monet miehet ovat oikein tyytyväisiä, jos kaikki keskittyvät ainoastaan heidän tarpeisiinsa.

2) Onko olemassa miehiä, jotka rakastuvat sisäiseen ihmiseen, eivätkä ulkokuoreen niin, että rakkaus säilyy muuttumattomana vielä vuosikymmenien jälkeenkin, kun nainen ei ole enää yhtä kaunis ja hoikka.

3) Onko olemassa miehiä, jotka aidosti tahtovat vain yhden naisen? Vaikuttaa siltä, että ideaali tilanne monille (jopa sitoutumishaluisille) miehille olisi, että heillä olisi vaimon lisäksi lukuisia sivusuhteita, jos tämä vain olisi täysin ok kaikille osapuolille. Tämä on minulle vaikea ymmärtää, koska jos olen itse rakastunut, niin en voisi kuvitellakaan tahtovani ketään muuta kuin rakkaani.

Miehet saavat myös vastata, jos olette rehellisiä.

Kommentit (369)

Vierailija
21/369 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ja tunnen jopa sinkkuna eläviä hyviä miehiä, joiden osalta on vaikea käsittää mikseivät he löydä itselleen kumppania.

Vierailija
22/369 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole.. ei ole myöskään hyviä naisia. nauttikaa toistenne seurasta tai olkaa yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/369 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä muistaa että monet ihmiset kohtelevat itseäänkin todella huonosti. Ei pidetä terveydestä huolta, ruoskitaan itseään kohtuuttomasti. Usein se on tämä sama pahoinvointi joka läikkyy parisuhteeseen.

Vierailija
24/369 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden kanssa seurustellut. Toisesta paljastui pervo seksi addikti ja toisesta homoseksuaali. Molemmat siis esittivät jotain kulissia. Kilttejä kyllä olivat ja kohtelivat äitejään hienosti. Toivoivat kuitenkin minulta piiskaa ja B rappua molempiin suuntiin. 

Vierailija
25/369 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja hänen nimi on Jeesus Kristus. 

Vierailija
26/369 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Satuhahmo tämä sinun mies.

Vierailija
27/369 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tuollaisia miehiä esiintyy vain naisten mielikuvituksissa.

Vierailija
28/369 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen nainen täällä. C kohtaan vastaan, että on sellaisia miehiä paljonkin! B kohtaan sanoisin, että ihan nuorissa miehissä ei yleistä, mutta iän myötä useimmat alkavat arvostaa muutakin kuin ulkonäköä. A kohtaan sanoisin, että toisten huomioiminen on naiseksi kasvatetuille varmasti luontevampaa, mutta kunhan suhde etenee ja tunteet syvenee, niin miehetkin kyllä alkaa skarpata tässä asiassa, ovathan hekin ihmisiä. Ehkä ihan nuoret miehet ei ole tässäkään parhaita. 

Ehkä kannattaa siis pitää nuorena vain hauskaa ja sitten kolme-nelikymppisenä vasta hommata joku jo kypsynyt ja valmis hyvä mies :) 

Tuossa iässä on huono lähteä ainakaan perhettä perustamaan. Erittäin huono neuvo naisille kannustaa paneskelemaan ympäriinsä siinä iässä kun parhaat perheen perustamiseen sopivat miehet varataan jo varhain.

Vierailija
29/369 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on ainakin ihana. Meillä oli alku vaikea kun molemmilla on mielenterveysongelmia, mutta hän on tehnyt minun eteeni (että siis suhde voi hyvin) paljon. 

Vierailija
30/369 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä. Mulla on yksi, hän on minun kuninkaani ja minä hänen kuningattarensa vielä perhe-elämän jälkeenkin. Onnellisen liiton salaisuus on äärettömän yksinkertainen: "Toistenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne". Kumppanissa etsin ensisijaisesti hyvää sydäntä, löysin.

Olen iloinen puolestasi, mutta tahdon vielä kysyä, että oletko keskivertonaista kauniimpi? Onko tavallisella naisella toivoa? Riittääkö hyviä sydämiä meillekin?

Olin nuorena nätti, niin kuin nuoret ovat. Rakastuin aikanaan työkaveriin. Hän kiinnitti huomioni paitsi olemuksellaan, myös käytöksellään minua ja muita kohtaan.

Empatia on se juttu, jota tarvitaan jos jonkinlaisissa käänteissä (sanottiin aikuiselle tyttärellekin). Ihailen sitä piirrettä puolisossani edelleen. Se on nähtävissä siitä, kuinka toinen kohtelee muita, ennen kaikkea vieraita lapsia, vanhuksia, eläimiä tai asiakaspalvelijoita. Teeskentely ei onnistu kauaa, ja niin ne jyvät erottuvat akanoista. Toivon, että löydät omasi, rakkaus on ihana asia.

Vierailija
31/369 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tommosia ns lapatossuja löytyy pilvinpimein jos jaksaa vaan tutustua.

ikää toki vaatii, nuoret singahtelee eri suuntauksien mukaan ja se voi olla

vaaraksi. tavis lapatossu-miehiä löytynee vaikka miten paljon, ihan

baareistakin. tutustuminen on tässä avainsana. pikaromanssit eivät

yleensä kestä koko elämää

Vierailija
32/369 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa naiset, että teillä on valta seksiin ja miehillä valta valita suostuuko sitoutumaan parisuhteeseen. Miehiä riittää seksiin vaikka joka päivälle uusi mies.

Hyviä miehiä ei ole sen sijaan tulossa kosimaan ovista ja ikkunoista. Heitä on vähän. Ja vielä vähemmän, jos nainen keskittyy pitämään vain hauskaa kunnes tulee kiire.

Vierailija
33/369 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä ketjun perusteella vaikuttaa siltä, että hyviä miehiä saattaa olla olemassa, mutta he ovat äärimmäisen harvinaisia. Hyvä tietää. Kuulen mielelläni lisää. Ap

Vierailija
34/369 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on todella hyvä ja ihana ihminen ja aviopuoliso. Hän ei ole tosin suomalainen, mutta sillähän ei ole mitään merkitystä, sillä ihmiset ovat jotakuinkin samanlaisia kaikkialla iloineen ja suruineen.

Vierailija
35/369 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrittele hyvä mies

Vierailija
36/369 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin hyviä miehiä tarvitaan, kun hyviä naisiakaan ei ole yhtään vapaana

Vierailija
37/369 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

määrittele hyvä mies

Eniten kiinnostaa saada vastauksia kohtiin 1-3. Hyvä mies tarkoittaa varmasti eri naisille eri asioita, mutta itse kaipaan selkeyttä erityisesti näihin kysymyksiin. Kuuntelen toki mielelläni muitakin ajatuksia aiheesta. Ap

Vierailija
38/369 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I want to believe.

N53

Tarkoittaako tämä, että vielä ei ole tullut tämmöisiä miehiä vastaan? 😬

Kyllä se minun kohdallani tarkoittaa. En todellakaan tiedä onko sellainen ihan ufoon verrattavissa...

Sama juttu. Olen kokeillut lyhyitä, pitkiä, vaaleita, tummia, koulutettuja, duunareita, suomalaisia ja ulkkiksia. Varsinkin kohdat 1 ja 2 ovat haasteellisia. Jos nyt edes ne täyttyisi. N40

Vierailija
39/369 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on ihan tyytyväisiä yhden ja saman naisen kanssa kunhan vain löytyy se oikea. Ja niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, jos olet ystävällinen ja ihana puolisollesi niin luultavasti hän on sellainen sinullekin. Koskee niin miehiä kuin naisia, niin hetero- kuin sateenkaarisuhteitakin-

M50

Vierailija
40/369 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä sillä on väliä, kun kuitenkin tulet valitsemaan tatuoidun ja alkoholisoituneen linnakundin lastesi isäksi. Kuvailemasi miehet ovat tylsiä.

Mulla ei ole tatskoja enkä käytä mitään päihteitä. Rikoksetkaan ei kiinnosta. Miksi ihmeessä haluaisin tuollaisen ongelmakimpun itselleni? En kyllä halua muitakaan ongelmakimppuja, kuten itsekkäitä ja kommunikointikyvyttömiä mököttäjiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän