Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kokeneemmat naiset, onko hyviä miehiä oikeasti olemassa?

Vierailija
21.12.2023 |

Olen vielä melko nuori ja ehkä aika naiivi myös miesten suhteen, mutta epäilykseni ovat alkaneet herätä. Tässä pari kysymystä, joihin toivoisin perspektiiviä vanhemmilta ja viisaammilta:

1) Onko olemassa epäitsekkäitä miehiä, jotka pistävät muiden tarpeet omiensa edelle aidosta rakkaudesta ja sydämensä hyvyydestä? Itse pistän läheisteni tarpeet omieni edelle ja olisi sitten kiva, jos joku ajattelisi myös minun tarpeitani. Pieni epäilys on herännyt, että monet miehet ovat oikein tyytyväisiä, jos kaikki keskittyvät ainoastaan heidän tarpeisiinsa.

2) Onko olemassa miehiä, jotka rakastuvat sisäiseen ihmiseen, eivätkä ulkokuoreen niin, että rakkaus säilyy muuttumattomana vielä vuosikymmenien jälkeenkin, kun nainen ei ole enää yhtä kaunis ja hoikka.

3) Onko olemassa miehiä, jotka aidosti tahtovat vain yhden naisen? Vaikuttaa siltä, että ideaali tilanne monille (jopa sitoutumishaluisille) miehille olisi, että heillä olisi vaimon lisäksi lukuisia sivusuhteita, jos tämä vain olisi täysin ok kaikille osapuolille. Tämä on minulle vaikea ymmärtää, koska jos olen itse rakastunut, niin en voisi kuvitellakaan tahtovani ketään muuta kuin rakkaani.

Miehet saavat myös vastata, jos olette rehellisiä.

Kommentit (369)

Vierailija
81/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Mutta aika muuttaa ihmistä. Voit siis saada paremman version jostakin joka aina ei ole ollut hyvä, tai voit saada hyvän joka ei sitten ole sitä lopun elämäänne. 

Realismia.

Vierailija
82/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohdan 1 täyttävää miestä en ole vielä koskaan tavannut. Kohdista 2 ja 3 en osaa sanoa onko sellaisia miehiä jotka täyttävät kriteerit myös hyvin pitkällä aikavälillä, sillä kohta 1 on kaatanut omat parisuhteeni alle 10 vuodessa.

N43

Minä olen tavannut miehen, joka muiden tiettyjen henkilöiden tarpeet omien tarpeidensa eteen. Oman poikani. Olen nähnyt hänen tekevän tätä usein monien vuosien aikana. Oletan, että hän toimii tulevaisuudessa näin mahdollisen puolison kanssa. Luulen, että kun hän rakastuu, hän rakastuu ainiaaksi, ei todellakaan ole mikään suhteissa hyppelijä ja joka toisen naisen perään huohottaja.

Minulla on ollut kaksi aviomiestä. Heistä molemmat ovat näitä omien tarpeidensa perässä juoksijoita, viis muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Minun kohdallani 1 ja 3 toteutuvat, mutta 2 kohta ei.

Vierailija
84/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti paljon hyviä miehiä menee hukkaan koska nykyaikaista naista he eivät kiinnosta. Toisaalta ei nämä naiset kiinnosta hyviä miehiäkään. Kohtaanto-ongelma. Syynä tähän on some.

Väärin, ei some ole mihinkään syyllinen.

Naiset ovat vapautuneet, he saavat olla juuri mitä haluavat. Ja niin he ovatkin. Some vain näyttää sen mitä he ovat.

Vierailija
85/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kertokaa kokeneemmat naiset..." ja sitten täällä yksi kokematon mies harrastaa jonninjoutavaa yksinpuheluaan :D

Kuten joka ikisessä ketjussa, jossa vain mainitaankin sana "mies". Palstan rasittavin ja ennalta-arvattavin riidanlietsoja. Kohta alkavat ne lukemattomat naisten nimittelyt mitä erilaisimmiksi eläimiksi, sen jälkeen kuvaan tulevat lapsiaan t a p p a v a t äidit ja myrkkyhoitsut ja kaikki tämä kruunataan lopuksi jonkin sortin pierujutuilla. :D

Jeep! Armeijauhriutuminen tuli jo ja käenpoikasprosenttikin on jo liki sata :D

Oikeastihan näille ei saisi nauraa, koska nämä ovat oikeasti tosi huonosti voivia ihmisiä ja tarvitsisivat apua. Huomaa, että meno on mennyt entistä holtittomammaksi näin joulun alla. Lähestyvät pyhät varmasti muistuttavat omasta yksinäisyydestä ja mahdolliset sukulaiskontaktit ahdistuvat, kun oma epäonnistuminen tulee taas alleviivatuksi.

Silti ei voi välttyä ajatukselta, että näiden tyyppien viesteillä voisi oikeasti pelata palstapingoa.

Vierailija
86/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kertokaa kokeneemmat naiset..." ja sitten täällä yksi kokematon mies harrastaa jonninjoutavaa yksinpuheluaan :D

Kuten joka ikisessä ketjussa, jossa vain mainitaankin sana "mies". Palstan rasittavin ja ennalta-arvattavin riidanlietsoja. Kohta alkavat ne lukemattomat naisten nimittelyt mitä erilaisimmiksi eläimiksi, sen jälkeen kuvaan tulevat lapsiaan t a p p a v a t äidit ja myrkkyhoitsut ja kaikki tämä kruunataan lopuksi jonkin sortin pierujutuilla. :D

Jeep! Armeijauhriutuminen tuli jo ja käenpoikasprosenttikin on jo liki sata :D

Oikeastihan näille ei saisi nauraa, koska nämä ovat oikeasti tosi huonosti voivia ihmisiä ja tarvitsisivat apua. Huomaa, että meno on mennyt entistä holtittomammaksi näin joulun alla. Lähestyvät pyhät varmasti muistuttavat omasta yksinäisyydestä ja mahdolliset sukulaiskont

Miten arvioisit oman hyvinvointisi tilan kun olet vuodesta toiseen lähes päivittäin ketjuissa joissa keskitytään haukkumaan miehiä.

Kerro omin sanoin.

Vierailija
87/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli hyvä ihminen, ei halunnut mennä jänismetsälle enää, kun kuuli sen huudon luodin osuttua, eikä ollut väkivaltainen ihmisille.. Ystäväni on 60kymppine mies, saman tyylinen. On hyviä miehiä siis.  Tsemppiä hyvien miesten löytöön teille toivotan  <3

Vierailija
88/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni oli hyvä ihminen, ei halunnut mennä jänismetsälle enää, kun kuuli sen huudon luodin osuttua, eikä ollut väkivaltainen ihmisille.. Ystäväni on 60kymppine mies, saman tyylinen. On hyviä miehiä siis.  Tsemppiä hyvien miesten löytöön teille toivotan  <3

Miksi ihmeessä haluat tuollaisen palstailevan naisen hyvän miehen ristiksi? Mitä pahaa ne miehet ovat tehneet ansaitakseen tuollaisen kohtalon?

89/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan seurustellut, mutta luulisin etten kovin hyvä olisi koska olen aika pinnallinen. Koen silti olevani empaattinen, mutta mistäpä minä sen itse tietäisin.

Vierailija
90/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on hyviä miehiä ja hyviä naisia. Ei koko elämän kuitenkaan tarvitse olla pelkkää pusipusia ja ilman jonkinlaisia erimielisyyksiäkin, kunhan rajoja ei ylitetä (pahoinpitely, pettäminen).

Kun tuntee toisensa, niin toinen yleensä antaa toisen vain nalkuttaa jostain asiasta, kunhan se ei ole jatkuvaa. Toiset ovat toleranteimpia kuin toiset.

Tärkeää on myös, miten ollaan tukena, jos toinen vaikka sairastuu vaikeasti tai on vaikeaa  työpaikalla.

Vierailija
91/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on hyviä miehiä ja hyviä naisia. Ei koko elämän kuitenkaan tarvitse olla pelkkää pusipusia ja ilman jonkinlaisia erimielisyyksiäkin, kunhan rajoja ei ylitetä (pahoinpitely, pettäminen).

Kun tuntee toisensa, niin toinen yleensä antaa toisen vain nalkuttaa jostain asiasta, kunhan se ei ole jatkuvaa. Toiset ovat toleranteimpia kuin toiset.

Tärkeää on myös, miten ollaan tukena, jos toinen vaikka sairastuu vaikeasti tai on vaikeaa  työpaikalla.

Älä naurata, naiset ovat todistaneet ettei ole olemassa hyviä naisia.

Vierailija
92/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni vaikutti aluksi hyvältä tyypiltä aiempiin deitteihini verrattuna mutta itsekeskeisyys vain kasvoi vuosien mittaan. Hän pysyi kyllä parisuhteessa mutta ei ollut minusta kiinnostunut ihmisenä eikä seksuaalisesti.

Otin eron ja nyt olen suhteessa nuoren miehen kanssa, joka ottaa minut ja läheisensä huomioon välillä ehkä liiaksikin. En enää ole nuori ja nättiyskin alkaa olla siinä ja siinä mutta ainakin tässä tapauksessa sisäiset maailmamme kohtaavat niin hyvin, että sillä ei ole toistaiseksi väliä. Aika näyttää, mihin suuntaan tämä mies kasvaa.

Vierailija
93/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin, että mieheni täyttää kaikki kolme kohtaa. Hän on aina ollut avulias muita ihmisiä kohtaan, antaa vaikka paidan päältään, jos kokee toisen sitä tarvitsevan. Hän on ystävällinen ja kohtelias kaikille. Tiedän, että hän rakastaa  minua, eikä vaihtaisi pois edes näiden kolmen vuosikymmenen yhteiselon jälkeen, vaikka hän tuntee minut läpikotaisin ja tietää siis kaikki huonotkin puoleni. Hän on uskollinen, ja tiedän, että liittomme kestää kunnes kuolema meidät erottaa.

Mutta harvinainen hän kyllä taitaa olla. Muutaman samanlaisen miehen tiedän tuttavapiiristäni, mutta ei tällaisia miehiä kyllä joka oksalla kasva. Valitettavasti.

Vierailija
94/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä mutta valitettavasti aika vähän. Minulla on kuitenkin onni olla semmoisen kanssa naimisissa.

40 v. yhdessä 

Vierailija
95/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin, että mieheni täyttää kaikki kolme kohtaa. Hän on aina ollut avulias muita ihmisiä kohtaan, antaa vaikka paidan päältään, jos kokee toisen sitä tarvitsevan. Hän on ystävällinen ja kohtelias kaikille. Tiedän, että hän rakastaa  minua, eikä vaihtaisi pois edes näiden kolmen vuosikymmenen yhteiselon jälkeen, vaikka hän tuntee minut läpikotaisin ja tietää siis kaikki huonotkin puoleni. Hän on uskollinen, ja tiedän, että liittomme kestää kunnes kuolema meidät erottaa.

Mutta harvinainen hän kyllä taitaa olla. Muutaman samanlaisen miehen tiedän tuttavapiiristäni, mutta ei tällaisia miehiä kyllä joka oksalla kasva. Valitettavasti.

Ovatko kaikki naiset sinusta täydellisiä? Yhdessäkään ei ole mitään vikaa?

Kasvaako hyville miehille siis joka oksalla hyviä naisia? Käykö koskaan niin että huono nainen (jos sellaisia olisi) voisi viedä hyvän miehen?

Vierailija
96/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä mutta valitettavasti aika vähän. Minulla on kuitenkin onni olla semmoisen kanssa naimisissa.

40 v. yhdessä 

Mistä tiedät niiden hyvien miesten määrän, kun kerran osaat sanoa niitä olevan vähän.

Onko hyviä naisia enemmän vai vähemmän? Mistä tiedät niiden määrän?

Vierailija
97/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on suurin osa miehistä näyttäytynyt hyvinä, aviomieheni, isäni, veljeni, poikani, tuttuni, työkaverini ym. Kaikkien kanssa sujunut aina hyvin, tunnen heidän rakkauden ja voin luottaa heihin 100%. Sitten on joku poikkeus, mutta heillä on itsensä kanssa terveyshuolia ja se heijastuu käytökseen, enkä ole sitten halunnut olla tekemisissä, kun käytös ollut huonoa. En kuitenkaan ajattele noitakaan ns. pahoina, vaan ymmärrän, että sairaus vaikuttaa, mutta en halua olla tekemisissä. Positiiviset ihmiset jakavat positiivista ympärilleen ja heihin haluan panostaa. Hyvää joulua🎄

Vierailija
98/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen on todella hyvä, ulkomaalaiselle miehelle.

Helppo ja hyväuskoinen pano

Vierailija
99/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

28.vuosi menossa hyvän miehen kanssa.

Täydellinen ei ole kukaan (kuten en minäkään) mutta hän on aidosti hyvä ja oikeudenmukainen ihminen kaikin tavoin. Arvostava, rakastava ja huolehtiva. 

Vierailija
100/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakäyttönaiset vaatimassa hyviä miehiä.

Onnea sen kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän