Kertokaa kokeneemmat naiset, onko hyviä miehiä oikeasti olemassa?
Olen vielä melko nuori ja ehkä aika naiivi myös miesten suhteen, mutta epäilykseni ovat alkaneet herätä. Tässä pari kysymystä, joihin toivoisin perspektiiviä vanhemmilta ja viisaammilta:
1) Onko olemassa epäitsekkäitä miehiä, jotka pistävät muiden tarpeet omiensa edelle aidosta rakkaudesta ja sydämensä hyvyydestä? Itse pistän läheisteni tarpeet omieni edelle ja olisi sitten kiva, jos joku ajattelisi myös minun tarpeitani. Pieni epäilys on herännyt, että monet miehet ovat oikein tyytyväisiä, jos kaikki keskittyvät ainoastaan heidän tarpeisiinsa.
2) Onko olemassa miehiä, jotka rakastuvat sisäiseen ihmiseen, eivätkä ulkokuoreen niin, että rakkaus säilyy muuttumattomana vielä vuosikymmenien jälkeenkin, kun nainen ei ole enää yhtä kaunis ja hoikka.
3) Onko olemassa miehiä, jotka aidosti tahtovat vain yhden naisen? Vaikuttaa siltä, että ideaali tilanne monille (jopa sitoutumishaluisille) miehille olisi, että heillä olisi vaimon lisäksi lukuisia sivusuhteita, jos tämä vain olisi täysin ok kaikille osapuolille. Tämä on minulle vaikea ymmärtää, koska jos olen itse rakastunut, niin en voisi kuvitellakaan tahtovani ketään muuta kuin rakkaani.
Miehet saavat myös vastata, jos olette rehellisiä.
Kommentit (369)
Vierailija kirjoitti:
"Seksiä oli alkuun niin usein kuin mahdollista, kun piti ottaa nuo selibaattikuukaudet kiinni, mutta sitten tasaantui ja nykyisin noin neljä, viisi kertaa viikossa. Tämä siis tiedoksi niille, jotka luulevat, että seksin aloittamisen viivästäminen kielisi siitä, ettei seksiä sitten jatkossakaan ole."
No seksin aloituksen viivyttäminen kertoo vain siitä että sitä viivyttää. Se ei kerro lainkaan siitä onko seksiä jatkossa paljon vai vähän. Voi olla ihan kumpaa vain. Pointti on siinä että jos seksiä ei ole niin silloin ei voi tietää sen määrää vaan sitä joutuu arvailemaan.
Seksin määrä ei pysy ikinä vakiona, joten sen määrän arvailu on täysin turhaa. Seksiin ja seksuaalisiin haluihin vaikuttavat niin monet eri tekijät, että on täysi mahdottomuus, että suhteen alun seksimäärästä voisi vetää mitään johtopäätöksiä yhtään mihinkään suuntaan.
Tätä ei tarvitse aukiselittää muuta kuin kokemattomalle ihmiselle.
Mulla on ollut monta huonoa miestä, mutta nyt on hyvä.
Hän ihailee minua tällaisena kuin olen. Ei arvostele ulkonäköä vaan kehuu. Sängyssä tekee mitä haluan ja muistelee kaikkea kivaa jälkeenpäin. Puhutaan kaikesta ja mietitään maailman menoa. Käydään kaikkialla yhdessä, haaveillaan, suunnitellaan.
Pidän miestäni normaalina, kilttinä, vauhdikkaana ja seksikkäänä. On niitä paljon, pitää vain odottaa että niitä vapautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ainahan seksi on naisillepellä väline. Sillä kiristetään. Sillä testataan Sillä palkitaan"
20 vuotta yhdessä ja vielä ei ole sellaista tullut vastaan. Viimeksi eilen vaimo kysäisi että sopisikohan nyt kun lapset ovat molemmat harrastuksissa.
Mieti mitä teit, jotain sillä palkittiin.
Kylläpä joku voi olla ihan helvetin epäluuloinen ja katkera.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Täällä tämä miesviha-Spessu riehuu näköjään edelleen. On se kumma, että mikään ei kelpaa. Naiset haukutaan joka tapauksessa. Olen yksi näistä onnekkaista, jolla on hyvä mies, mutta sain silti kettuilua osakseni tältä tyypiltä aamupäivällä kirjoittamaani kommenttiin. Ei käy, jos nainen kertoo huonoista mieskokemuksistaan, mutta ei myöskään käy, jos nainen kirjoittaa hyvistä mieskokemuksistaan :D
Ihme rähjääjä, joka asiasta. Toivottavasti hänellä ei ole vaimoa. Se nainen saisi varmasti melko kylmää kyytiä jatkuvasti osakseen.
Kerro toki mitä kommenttia juuri hän kommentoi?
btw, Spessu ja miesviha on kaksi eri henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ainahan seksi on naisillepellä väline. Sillä kiristetään. Sillä testataan Sillä palkitaan"
20 vuotta yhdessä ja vielä ei ole sellaista tullut vastaan. Viimeksi eilen vaimo kysäisi että sopisikohan nyt kun lapset ovat molemmat harrastuksissa.
Mieti mitä teit, jotain sillä palkittiin.
Kylläpä joku voi olla ihan helvetin epäluuloinen ja katkera.
-eri
Termi jota haet on "inhorealisti"
-sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Seksiä oli alkuun niin usein kuin mahdollista, kun piti ottaa nuo selibaattikuukaudet kiinni, mutta sitten tasaantui ja nykyisin noin neljä, viisi kertaa viikossa. Tämä siis tiedoksi niille, jotka luulevat, että seksin aloittamisen viivästäminen kielisi siitä, ettei seksiä sitten jatkossakaan ole."
No seksin aloituksen viivyttäminen kertoo vain siitä että sitä viivyttää. Se ei kerro lainkaan siitä onko seksiä jatkossa paljon vai vähän. Voi olla ihan kumpaa vain. Pointti on siinä että jos seksiä ei ole niin silloin ei voi tietää sen määrää vaan sitä joutuu arvailemaan.
Seksin määrä ei pysy ikinä vakiona, joten sen määrän arvailu on täysin turhaa. Seksiin ja seksuaalisiin haluihin vaikuttavat niin monet eri tekijät, että on täysi mahdottomuus, että suhteen alun seksimäärästä voisi vetää mitään johtopäätöksiä yhtään mihinkään suuntaan.
Tuolla kuitekin kerrottiin ehdottomana totuutena ettei alun seksittömyydellä ole mitään tekemistä minkään kanssa vaan aina naidaan kuin kanit sen jälkeen. Samaten keskustelemalla selviää naisen seksitarpeet 20 vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
"Avoimuus ja rehellisyys (mainittiin listassa) = puhuminen asioista, mukaan lukien seksi ja seksuaalisuus, ja miten/paljonko sitä toteuttaa. Ja mitä sitten, että joutuu arvailemaan?"
Tämä on kaunis ajatus mutta valitettavasti ihmiset eivät aina itsekään oikein tunne itseään ja toiselle kerrotaan enemmän se millaisia haluttaisiin olla kuin mitä oikeasti ollaan. Harva kertoo että alussa olen kyllä innokas mutta vuoden päästä se on kerran kuussa. Siis vaikka tällaisia on aika paljon. Moni ajattelee olevansa seksuaalisempi, innokkaampi ja avoimempi kuin sitten kuitenkaan on kun se arki tulee kuvaan. Tai ainakin ajattelee että tällä kertaa tämän ihmisen kanssa olen erilainen.
Eli ei se puhuminen aina kaikkea ratkaise tai kerro vaikka tietenkin aina kannattaa silti puhua.
No sittenhän se on ihan sama olla alkuun harrastamatta sitä seksiä, jos se ei kerran kerro, mitä tulee tapahtumaan vuoden päästä? En ymmärrä, miksi tästä väännetään? Yksi on sitä mieltä, ettei halua harrastaa seksiä heti, vaan haluaa ensin ilmeisesti löytää henkisen yhteyden ja fiiliksen, että suhteesta kehittyy hyvä ja vahva, ja toinen haluaa seksiä heti ja siinä samalla odottelee sitä henkisen yhteyden syntymistä ja syventymistä. Kumpikin varsin hyvä tapa toimia, jos itselle JA POTENTIAALISELLE KUMPPANILLE kummallekin valittu tapa on ookoo!
Vierailija kirjoitti:
Täällä tämä miesviha-Spessu riehuu näköjään edelleen. On se kumma, että mikään ei kelpaa. Naiset haukutaan joka tapauksessa. Olen yksi näistä onnekkaista, jolla on hyvä mies, mutta sain silti kettuilua osakseni tältä tyypiltä aamupäivällä kirjoittamaani kommenttiin. Ei käy, jos nainen kertoo huonoista mieskokemuksistaan, mutta ei myöskään käy, jos nainen kirjoittaa hyvistä mieskokemuksistaan :D
Ihme rähjääjä, joka asiasta. Toivottavasti hänellä ei ole vaimoa. Se nainen saisi varmasti melko kylmää kyytiä jatkuvasti osakseen.
Heh, tulin kanssa tähän piipahtamaan työpäivän päätteeksi ja huomasin, että kaverihan on vinkunut täällä aamusta alkaen. Ja ei todellakaan ole pelkoa, että tällä tyypillä olisi vaimoa tai muutakaan naista elämässään. Huomaahan sen jo noista täysin arkirealismista irrallisista kommenteista.
Jotenkin todella surullista, että joku elää noin surullista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi nostaa hänen typeriä mielipiteitään esille, sillä sitä ne eivät ansaitse.
Ja ovatko nämä tosiaan eri tyyppejä? Olen tyytyväinen itseeni, kun en tiennyt. Ehkä en roikukaan tällä palstalla liikaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sä nyt omat kommenttisi kertomatta tunnistat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin määrä ei pysy ikinä vakiona, joten sen määrän arvailu on täysin turhaa. Seksiin ja seksuaalisiin haluihin vaikuttavat niin monet eri tekijät, että on täysi mahdottomuus, että suhteen alun seksimäärästä voisi vetää mitään johto
"Tuolla kuitekin kerrottiin ehdottomana totuutena ettei alun seksittömyydellä ole mitään tekemistä minkään kanssa vaan aina naidaan kuin kanit sen jälkeen. Samaten keskustelemalla selviää naisen seksitarpeet 20 vuoden päästä."
1. Kaikki mitä netissä kerrotaan ei ole totta
2. Me ei mahdeta yhtään mitään sille, että ymmärrät tahallasi kommentteja väärin jotta saat vahvistusharhallesi tukea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viitsi nostaa hänen typeriä mielipiteitään esille, sillä sitä ne eivät ansaitse.
Ja ovatko nämä tosiaan eri tyyppejä? Olen tyytyväinen
Tiesit silti molemmat.
Mutta mikä oli se sinun mielipiteesi jota väitetysti kommentoin.
No aika lapsellinen taidat kyllä olla.
Mietihän sama jos joku kysyy kysymyksen toisinpäin.
Kannattaa ehkä joskus jutella vaikka naapurin vanhan pariskunnan kanssa, voi oppia jotain elämästä.
Ja kyllä niitä on.
Kannattaa ehkä itsekin oikeasti tutustua aidosti ihmisiin, eikä sekaantua mihinkään alfapelleilyyn tai hylätä hyvää vaihtoehtoa heti, koska ihmisellä on "vääränlainen" ammatti, erilainen mielipide asioista tai ei ulkoisesti vastaa jotain ihme filtteröityä adonista.
Luin koko ketjun, olipa aikamoinen homma.
Naisten kommenttien perusteella voidaan päätellä että kyllä, hyviäkin miehiä on. Eli sitten vaan AP hihat heilumaan, ja hyvän miehen metsästykseen. Onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kyllä ja kyllä.
.
Taika on siinä, että osaa löytää ne helmet sikojen joukosta.
Melkoinen suoritus, erottaa helmen ja sian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksin määrä ei pysy ikinä vakiona, joten sen määrän arvailu on täysin turhaa. Seksiin ja seksuaalisiin haluihin vaikuttavat niin monet eri tekijät, että on täysi mahdottomuus, että suhteen alun seksimäärästä voisi vetää mitään johto
Luehan uudestaan. Henkilö kertoi omasta kokemuksestaan ja viittasi siihen, että alun seksittömyys ei kerro seksin puutteesta jatkossa. Ei siis kääntänyt asiaa niin päin, että alun seksittömyys kertoisi runsaasta seksistä.
Ennen kuin jatkat jankkaamista (tuntuu nimittäin siltä, että haluat haastaa riitaa), niin laitan tähän samaan vielä tämän: mitä sitten, vaikka hän väittäisi suu vaahdossa, että alun seksittömyys johtaa aina ja ikuisesti runsaaseen seksin harrastamiseen myöhemmissä vaiheissa? Sinä voisit ihan neutraalisti todeta, että sinun mielestäsi ei. Miksi pitää alkaa riehua? Rauhoitu vähän ja ota vaikka etäisyyttä tähän keskusteluun, ettei mene joulu pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kyllä ja kyllä.
.
Et ole tainnut nähdä kunnon sikolättiä, jossa on mutainen maapohja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kyllä ja kyllä.
.
Et ole tainnut nähdä kunnon sikolättiä, jossa on mutainen maapohja?
Miksi emakoiden joukossa olisi helmiä? Kannattaisiko niitä etsiä kuitenkin jostain muualta?
Kyllä on
Mutta tämä ei varmaankaan ole se vastaus, joka haluttiin kuulla
Ennemmin vaikka demonisoidaan sekä tutut, että tuntemattomat, jotta ei vahingossakaan se oma rakas kupla pääsisi puhkeamaan
Silloin joutuisi myöntämään olleensa väärässä. Ehkä jopa pyytämään joltakulta anteeksi. Molemmat täysin käsittämättömiä asioita suomalaisen ymmärtää
"Avoimuus ja rehellisyys (mainittiin listassa) = puhuminen asioista, mukaan lukien seksi ja seksuaalisuus, ja miten/paljonko sitä toteuttaa. Ja mitä sitten, että joutuu arvailemaan?"
Tämä on kaunis ajatus mutta valitettavasti ihmiset eivät aina itsekään oikein tunne itseään ja toiselle kerrotaan enemmän se millaisia haluttaisiin olla kuin mitä oikeasti ollaan. Harva kertoo että alussa olen kyllä innokas mutta vuoden päästä se on kerran kuussa. Siis vaikka tällaisia on aika paljon. Moni ajattelee olevansa seksuaalisempi, innokkaampi ja avoimempi kuin sitten kuitenkaan on kun se arki tulee kuvaan. Tai ainakin ajattelee että tällä kertaa tämän ihmisen kanssa olen erilainen.
Eli ei se puhuminen aina kaikkea ratkaise tai kerro vaikka tietenkin aina kannattaa silti puhua.