Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa kokeneemmat naiset, onko hyviä miehiä oikeasti olemassa?

Vierailija
21.12.2023 |

Olen vielä melko nuori ja ehkä aika naiivi myös miesten suhteen, mutta epäilykseni ovat alkaneet herätä. Tässä pari kysymystä, joihin toivoisin perspektiiviä vanhemmilta ja viisaammilta:

1) Onko olemassa epäitsekkäitä miehiä, jotka pistävät muiden tarpeet omiensa edelle aidosta rakkaudesta ja sydämensä hyvyydestä? Itse pistän läheisteni tarpeet omieni edelle ja olisi sitten kiva, jos joku ajattelisi myös minun tarpeitani. Pieni epäilys on herännyt, että monet miehet ovat oikein tyytyväisiä, jos kaikki keskittyvät ainoastaan heidän tarpeisiinsa.

2) Onko olemassa miehiä, jotka rakastuvat sisäiseen ihmiseen, eivätkä ulkokuoreen niin, että rakkaus säilyy muuttumattomana vielä vuosikymmenien jälkeenkin, kun nainen ei ole enää yhtä kaunis ja hoikka.

3) Onko olemassa miehiä, jotka aidosti tahtovat vain yhden naisen? Vaikuttaa siltä, että ideaali tilanne monille (jopa sitoutumishaluisille) miehille olisi, että heillä olisi vaimon lisäksi lukuisia sivusuhteita, jos tämä vain olisi täysin ok kaikille osapuolille. Tämä on minulle vaikea ymmärtää, koska jos olen itse rakastunut, niin en voisi kuvitellakaan tahtovani ketään muuta kuin rakkaani.

Miehet saavat myös vastata, jos olette rehellisiä.

Kommentit (369)

Vierailija
341/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä "1) Onko olemassa epäitsekkäitä miehiä, jotka pistävät muiden tarpeet omiensa edelle aidosta rakkaudesta ja sydämensä hyvyydestä? Itse pistän läheisteni tarpeet omieni edelle ja olisi sitten kiva, jos joku ajattelisi myös minun tarpeitani. Pieni epäilys on herännyt, että monet miehet ovat oikein tyytyväisiä, jos kaikki keskittyvät ainoastaan heidän tarpeisiinsa." 

pääsee helposti marttyyriksi. Tervehenkisempää on pyrkiä siihen, että myös ne omat tarpeet toteutuu, sillä helposti tulee vastaan hyväksikäyttäjiä, jotka ottaa kyllä kaiken mitä annat, mutta eivät anna koskaan takaisin. 

Miehille varsinkin on tyypillisempää, että jos pitää neuvotella jossain tilanteessa, niin lähtökohtana on se oma hyvä, kun naisilla on molempien hyvä. Eli nainen lähtee 50-50-tilanteesta kun mies lähtee hälle100 naiselle 0 -tilanteesta. Sitten tuloksena on kompromissa, jos

Mun eksällä on paha astma. Kämppää piti siivota terveysriskin takia. Saa asua nyt niin pölysessä asunnossa kuten ite lystää. Otin tässä välissä yleisesti kantaa naisten nalkuttamiseen. Mut joo. Älkää ottako naista, ellette kaipaa taustahälyä.

Vierailija
342/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että on olemassa hyviä miehiä, koska tunnen sellaisia. Esim ystävieni aviomiehet, sekä veljeni.

Se mikä minua kiinnostaisi, on että miten sellaisen hyvän miehen voi saada? Miltä pitää näyttää? Mitä pitää tehdä? Kavereillani on kivat ja hyvännäköiset miehet, mutta tuon kaltaiset miehet eivät vaan yksinkertaisesti koskaan kiinnostu minusta. Minkälainen pitää olla, että olisi mahdollisuus saada hyvä mies?? 

T. turhautunut

Täällä keskustellaan tasaisin väliajoin siitä, mistä voisi löytää kunnollisen miehen, ja harmitellaan sitä, kun vastaan tulee vain huonokäytöksisiä ehdokkaita, jos ketään. Sen sijaan että yrittäisin jakaa neuvoja asian korjaamiseksi, kasasin tämän listan paikoista, joissa voi tavata miehiä luonnollisesti.

Yksi vaihtoeho on kokeilla joitain näistä erittäin miesvaltaisista harrastuksista: frisbeegolf, p

Ai niin, tämä sama taas. :D Muistapa lisätä, että naisen ei tule muuttua hc eräilijäksi, painijan näköiseksi tai kuulostaa ohjelmoijalta, kunhan käy vain pistäytymässä ja näyttää aika femmeltä.

(Löysin kyllä hyvän sen jälkeen, kun viimeksi tämän luin, en toisin näillä neuvoilla.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Mutta ne ole välttämättä niitä pitkiä laatikkoleukaisia kirurgeja mitä jotkut naiset mielellään katselee.

Kannattaa vähän laskea rimaa niin niitä alkaa löytymään. Ja kun sellaisen löydät, nappaa heti kiinni ja vie vihille ennen kuin joku muu vie.

Minulla on ollut kaksi hyvää miestä nimenomaa sen takia, että olen pitänyt riman erittäin korkealla.

Tämä! Hyviä miehiä ei löydetä laskemalla rimaa vai nostamalla rimaa. Ja hyvästä miehestä ei myöskään tarvitse pitää kynsin hampain kiinni ja pelätä, että muut vievät hänet sinulta.

Vierailija
344/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tiesit silti molemmat.

Mutta mikä oli se sinun mielipiteesi jota väitetysti kommentoin."

Vaikea olla tietämättä tällaisia vuosikausia samaa rikkinäistä levyään pyörittäviä tyyppejä.

Enkä ala toistamaan mielipidettäni vain sen vuoksi, että sinä saisit lisää vettä riidanhaluiseen myllyysi.

Et toista mielipidettäsi koska sellaista ei ole täällä. Halusit vain päästä haukkumaan toisia ja vihjailemaan.

Tyypillistä sun kaltaisille.

Siinähän jatkat riitelyäsi ihan keskenäsi. En viitsi alentua tasollesi.

Vierailija
345/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehille varsinkin on tyypillisempää, että jos pitää neuvotella jossain tilanteessa, niin lähtökohtana on se oma hyvä, kun naisilla on molempien hyvä. Eli nainen lähtee 50-50-tilanteesta kun mies lähtee hälle100 naiselle 0 -tilanteesta. Sitten tuloksena on kompromissa, jossa mies saa 75 ja nainen 25."

Se on toisinpäin. Tai oikeastaan näin: Naisille varsinkin on tyypillisempää, että jos pitää neuvotella jossain tilanteessa, niin lähtökohtana on naisen kuvitelma molempien hyvästä(esim nainen kuvittelee että kun mies siivoaa niin se nostaa molempien hyvinvointia mutta todellisuudessa se nostaa pelkästään naisen hyvinvointia), kun miehille lähtökohta on molempien hyvä. Eli mies lähtee 50-50-tilanteesta kun nainen lähtee kuvitelmasta 50-50 mutta todellisuudesa hälle100 miehelle 0 -tilanteest

On sulla kiva vaimo. Ota ero?

Vierailija
346/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että on olemassa hyviä miehiä, koska tunnen sellaisia. Esim ystävieni aviomiehet, sekä veljeni.

Se mikä minua kiinnostaisi, on että miten sellaisen hyvän miehen voi saada? Miltä pitää näyttää? Mitä pitää tehdä? Kavereillani on kivat ja hyvännäköiset miehet, mutta tuon kaltaiset miehet eivät vaan yksinkertaisesti koskaan kiinnostu minusta. Minkälainen pitää olla, että olisi mahdollisuus saada hyvä mies?? 

T. turhautunut

Jätä Tinderi. Googleta kuvahaun avulla miesten lisäämät kuvat sekä heidän oikeat nimensä. Linkedenistä näkee työhistoriaa. 

https://westernmatch.com/

https://www.singlefarmersdating.com/

https://www.farmersonly.com/#step/1

https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=d8af0caa273f5e7a1ddf4c2…

Vierailija
347/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Mutta ne ole välttämättä niitä pitkiä laatikkoleukaisia kirurgeja mitä jotkut naiset mielellään katselee.

Kannattaa vähän laskea rimaa niin niitä alkaa löytymään. Ja kun sellaisen löydät, nappaa heti kiinni ja vie vihille ennen kuin joku muu vie.

Minulla on ollut kaksi hyvää miestä nimenomaa sen takia, että olen pitänyt riman erittäin korkealla.

Näillä miehillä taisi olla rima erittäin matalalla.

Vierailija
348/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. turhautunut

Täällä keskustellaan tasaisin väliajoin siitä, mistä voisi löytää kunnollisen miehen, ja harmitellaan sitä, kun vastaan tulee vain huonokäytöksisiä ehdokkaita, jos ketään. Sen sijaan että yrittäisin jakaa neuvoja asian korjaamiseksi, kasasin tämän listan paikoista, joissa voi tavata miehiä luonnollisesti.

Yksi vaihtoeho on kokeilla joitain näistä erit

Ethän kuitenkaan missään nimessä kommentoi mitään konstruktiivista, josta joku muu voisi oppia tai hyötyä jotain, kuten vaikka kertomalla mistä löysit oman puolisosi ja mitä teit onnistuaksesi.

Vierailija
349/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on pääasiassa pettäviä ja huonosti naisia kohtelevia. Varo vaan miehiä mutta kyllä jostain löytyy kiltti ja kunnollinen mies joka haluaa vain yhden naisen. Sun pitää vaan laskee rimaa ja kelpuuttaa niitä rumia miehiä koska komeat miehet pettää aina.

Vierailija
350/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on pääasiassa pettäviä ja huonosti naisia kohtelevia. Varo vaan miehiä mutta kyllä jostain löytyy kiltti ja kunnollinen mies joka haluaa vain yhden naisen. Sun pitää vaan laskee rimaa ja kelpuuttaa niitä rumia miehiä koska komeat miehet pettää aina.

Ei pidä paikkaansa. Mieheni on komea, ja tiedän, ettei hän ole koskaan pettänyt. Ai mistä? No kyllä sen vaan tietää. Ehkä se on se naisen vaisto.

Vierailija
351/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Mieheni ja hänen veljensä ja isänsä ovat tuollaisia. Sukuvika. Tosi sydämellisiä, kilttejä, auttavaisia yhden naisen miehiä. Minäkin olen saanut olla mieheni kanssa jo 49 vuotta ja edelleen hän on kiltti, rakastava, muita auttava isä ja pappa. Vuosien myötä tulee vaivoja ja ulkonäkö muuttuu, rakkaus ei siitä muutu.

Kyllä niitä on, mutta harvassa.

Et sä voi tietää millaisia läheisesi ovat suljettujen ovien takana. Seuraa truecrime dokkareita. Monien murhaajien läheisistä on olleet aidosti järkyttyneitä kuullessaan rötöksistä.

Naiset tappavat vauvansa kovin usein. Miesten tulisi ymmärtää se ja olla tekemättä lapsia naisten kanssa.

Vierailija
352/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ymmärtää, jos olet kokematon. Kun haluan miestä, haluan nimenomaan orgasmeja hänen kanssaan. Eikä niissä todellakaan pidetä mitään puolen vuoden taukoja. 

Osta se Jelly Jortikka

Vierailija
353/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kyllä ja kyllä.

.

Taika on siinä, että osaa löytää ne helmet sikojen joukosta.

Melkoinen suoritus, erottaa helmen ja sian.

Et ole tainnut nähdä kunnon sikolättiä, jossa on mutainen maapohja?

Sikolätti ja maapohja, aina vaan paranee 😀

Vierailija
354/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskea rimaa? Eli ottaa huonompi mies?

Vierailija
355/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rima oli korkealla, mutta pariovet, että mahtui neito sisälle asti..

Vierailija
356/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Hyviä miehiä ei löydetä laskemalla rimaa vai nostamalla rimaa. Ja hyvästä miehestä ei myöskään tarvitse pitää kynsin hampain kiinni ja pelätä, että muut vievät hänet sinulta.

Ei mies hyvän naisen viereltä koskaan lähde, on siis naisessa vikaa jos joku toinen nainen sen miehen itselleen vie.

Useimmiten käykin niin, että nainen hyvän miehen saatuaan alkaa pitämään tätä itsestään selvyytenä niinkuin naisten yleinen tapa on. 

Vierailija
357/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskea rimaa? Eli ottaa huonompi mies?

Miksi kuvittelet että tuosta vain "otat" miehen? Lievää sanoisinko ylimielisyyttä.

Tuollaista naista ei halua yksikään mies.

Ja tämä ei ole ulkonäkökysymys lainkaan. 

Sinulla on monelle naiselle tyypillinen käärmeen sydän ja paskaa luonnetta ei peitä meikeilläkään. 

Vierailija
358/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö miehistä ketä tiedän täyttää nuo kriteerit mitä listasit. 

Vierailija
359/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut useampikin hyvä mies ja sukulaispiireistäkin tiedän useamman.

Vierailija
360/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rima oli korkealla, mutta pariovet, että mahtui neito sisälle asti..

Totta, ei nuo rimaa ylittäneet, riitti että mentiin patjalle eikä pudoteta rimaa.