Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kokeneemmat naiset, onko hyviä miehiä oikeasti olemassa?

Vierailija
21.12.2023 |

Olen vielä melko nuori ja ehkä aika naiivi myös miesten suhteen, mutta epäilykseni ovat alkaneet herätä. Tässä pari kysymystä, joihin toivoisin perspektiiviä vanhemmilta ja viisaammilta:

1) Onko olemassa epäitsekkäitä miehiä, jotka pistävät muiden tarpeet omiensa edelle aidosta rakkaudesta ja sydämensä hyvyydestä? Itse pistän läheisteni tarpeet omieni edelle ja olisi sitten kiva, jos joku ajattelisi myös minun tarpeitani. Pieni epäilys on herännyt, että monet miehet ovat oikein tyytyväisiä, jos kaikki keskittyvät ainoastaan heidän tarpeisiinsa.

2) Onko olemassa miehiä, jotka rakastuvat sisäiseen ihmiseen, eivätkä ulkokuoreen niin, että rakkaus säilyy muuttumattomana vielä vuosikymmenien jälkeenkin, kun nainen ei ole enää yhtä kaunis ja hoikka.

3) Onko olemassa miehiä, jotka aidosti tahtovat vain yhden naisen? Vaikuttaa siltä, että ideaali tilanne monille (jopa sitoutumishaluisille) miehille olisi, että heillä olisi vaimon lisäksi lukuisia sivusuhteita, jos tämä vain olisi täysin ok kaikille osapuolille. Tämä on minulle vaikea ymmärtää, koska jos olen itse rakastunut, niin en voisi kuvitellakaan tahtovani ketään muuta kuin rakkaani.

Miehet saavat myös vastata, jos olette rehellisiä.

Kommentit (369)

Vierailija
261/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aika kohtuutonta. Kaikkien keho ja kasvot rapistuvat. Peiliin voisi jokainen katsoa itsekin. 

Itselläni on hyvä mies. Hän pitää minua edelleen kauniina omissa silmissään vaikka ikä kasvoillani jo näkyykin. Minun silmissäni hän taas on edelleen maailman komein mies. "

Onko vielä maailman komein mies jos innostuu vaikka maalaamisestaa alkaa taivaanrannan maalariksi ja myy yhden taulun viikossa 50€ ja tulot on työttömyyskorvaus + 200€/kk?

Mieheni päätti, minun kannustamanani, toteuttaa pitkäaikaisen haaveensa ja alkoi valmistaa huonekaluja omassa autotallissamme. Hän on siinä todella taitava. Asiakkaita on vielä harvakseen, mutta mieheni on onnellinen. Silloin minäkin olen onnellinen. 

Vierailija
262/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ensimmäinen kohta rajaa aikalailla kaiken elollisen tältä pallolta pois. Ihan puhtaasti siitä syystä, että kun ottaa tuollaisen kriteerin, niin ajan myötä se käy ihan mahdottomaksi, kun ihminen on ahne, niin ajan myötä sitä kyllästyy, vaikka toinen miten nuoleskelisi. 

Siksipä somessa trendaakin #decentermen liike

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Provosoidut muuten aika helposti. Viittaa erääseen tiettyyn persoonallisuustyyppiin. Mahdatkohan olla se sama peelo, joka viettää kaikki päivät tällä palstalla horisemassa milloin mistäkin? "

Olet hyvä kääntämään syyn aina toisiin, ihan kuten jo muutaman kertaan kerroinkin. Mutta jatka toki jos haluat vain vahvistaa pointtiani.

Vierailija
264/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aika kohtuutonta. Kaikkien keho ja kasvot rapistuvat. Peiliin voisi jokainen katsoa itsekin. 

Itselläni on hyvä mies. Hän pitää minua edelleen kauniina omissa silmissään vaikka ikä kasvoillani jo näkyykin. Minun silmissäni hän taas on edelleen maailman komein mies. "

Onko vielä maailman komein mies jos innostuu vaikka maalaamisestaa alkaa taivaanrannan maalariksi ja myy yhden taulun viikossa 50€ ja tulot on työttömyyskorvaus + 200€/kk?

Jos kyse on sapattivapaasta niin kyllä. Jos päättää että hänen elämäntehtävänsä on jatkossa polttaa pilveä ja maalata tauluja, niin toimittaisin hänet lääkäriin. Ei ole normaalin aikuisen käytöstä tuollainen.

Vierailija
265/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Mieheni ja hänen veljensä ja isänsä ovat tuollaisia. Sukuvika. Tosi sydämellisiä, kilttejä, auttavaisia yhden naisen miehiä. Minäkin olen saanut olla mieheni kanssa jo 49 vuotta ja edelleen hän on kiltti, rakastava, muita auttava isä ja pappa. Vuosien myötä tulee vaivoja ja ulkonäkö muuttuu, rakkaus ei siitä muutu.

Kyllä niitä on, mutta harvassa.

Et sä voi tietää millaisia läheisesi ovat suljettujen ovien takana. Seuraa truecrime dokkareita. Monien murhaajien läheisistä on olleet aidosti järkyttyneitä kuullessaan rötöksistä.

Tiesitkö että 2/3 hoitoa tarvinneista perheväkivaltapauksista kohdistuu miehiiin? Ihan naiset aiheuttavat suurimman osan vammoista erilaisilla astaloilla.

Mitä naisten väkivaltaisuudelle pitäisi tehdä?

Vierailija
266/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"5. Ei seksiä pariin ensimmäiseen kuukauteen. Tiedän, että tämä tuntuu joillekin vaikealta, mutta itse huomasin, että tämä on ehdoton sääntö. En sanonut tästä heti ekoilla treffoilla (paitsi, jos mies yritti heti), vaan vähän myöhemmässä vaiheessa, mutta perustelin rehellisesti, miksi en halua vielä seksiä, vaikka käynkin kuumana mieheen (ja hän minuun). Tällä karsitaan pois ne, jotka eivät ole valmiita parisuhteeseen, vaan haluavat vain hetken helpotusta. "

Ymmärrän tämän ajatuksen ja varmaan se sinulle sopii. Itse kuitenkin vierastan tätä siksi että se tekee seksistä jonkun välineen jolla tavoitellaan jotain ja jolla testataan toista jotenkin. Minusta seksin pitää olla vain ja ainoastaan seksiä ja yhteistä nautintoa. Jos se on palkinto miehelle siitä että mies jaksaa odottaa niin minun mielestäni se tekee seksistä vallankäytön välineen joka ei ole koskaan hyvä asia. Mutta tämä siis on vain minun oma näkemykseni asiasta.

Ainahan seksi on naisillepellä väline.

Sillä kiristetään

Sillä testataan

Sillä palkitaan

Vierailija
267/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seksiä oli alkuun niin usein kuin mahdollista, kun piti ottaa nuo selibaattikuukaudet kiinni, mutta sitten tasaantui ja nykyisin noin neljä, viisi kertaa viikossa. Tämä siis tiedoksi niille, jotka luulevat, että seksin aloittamisen viivästäminen kielisi siitä, ettei seksiä sitten jatkossakaan ole."

No seksin aloituksen viivyttäminen kertoo vain siitä että sitä viivyttää. Se ei kerro lainkaan siitä onko seksiä jatkossa paljon vai vähän. Voi olla ihan kumpaa vain. Pointti on siinä että jos seksiä ei ole niin silloin ei voi tietää sen määrää vaan sitä joutuu arvailemaan.

Vierailija
268/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"5. Ei seksiä pariin ensimmäiseen kuukauteen. Tiedän, että tämä tuntuu joillekin vaikealta, mutta itse huomasin, että tämä on ehdoton sääntö. En sanonut tästä heti ekoilla treffoilla (paitsi, jos mies yritti heti), vaan vähän myöhemmässä vaiheessa, mutta perustelin rehellisesti, miksi en halua vielä seksiä, vaikka käynkin kuumana mieheen (ja hän minuun). Tällä karsitaan pois ne, jotka eivät ole valmiita parisuhteeseen, vaan haluavat vain hetken helpotusta. "

Ymmärrän tämän ajatuksen ja varmaan se sinulle sopii. Itse kuitenkin vierastan tätä siksi että se tekee seksistä jonkun välineen jolla tavoitellaan jotain ja jolla testataan toista jotenkin. Minusta seksin pitää olla vain ja ainoastaan seksiä ja yhteistä nautintoa. Jos se on palkinto miehelle siitä että mies jaksaa odottaa niin minun mielestäni se tekee seksistä vallankäytön välineen joka ei ole koskaan hyvä asia. Mutta tämä siis on vain minun oma näkemykseni asiasta.

Jos ajattelet noin (seksi on vallankäytön väline ja palkinto), emme selvästikään olisi sopivat kumppanit toisillemme. Seksistä pidättäytyminen ei ole mikään testi tai vallankäytön väline, vaan tapa suojata itseäni - ja tämän tulee olla tavoite myös tapailemallani miehellä. Hänenkin tulee siis toivoa, että seksiä ei ole heti. Jos hän kokee alussa seksistä pidättäytymisen minun mielivaltaisena päätöksenäni, hän ei ole oikea minulle, jolloin sääntöni pidättäytyä seksistä on toiminut niin kuin pitikin: se vapauttaa minut etsimään henkilöä, joka ei jahtaa pikahelpotusta, vaan joka jaksaa hetken odottaa. Ennen minäkin harrastin seksiä heti, kun mieli teki, mutta huomasin, ettei se ollut kannattavaa. Siksi siirryin em. toimintatapaan ja se toi mukanaan toivotun muutoksen.

Vierailija
269/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyse on sapattivapaasta niin kyllä. Jos päättää että hänen elämäntehtävänsä on jatkossa polttaa pilveä ja maalata tauluja, niin toimittaisin hänet lääkäriin. Ei ole normaalin aikuisen käytöstä tuollainen.

Tämä juuri. Ja samoin jos se miehen bisness ei ota tuulta alleen niin sen miehenkin on ymmärrettävä alkaa katsomaan muita vaihtoehtoja. Toki unelmia kannattaa aina saavutella, mutta tosiaan pitää silti muistaa kantaa vastuu siitä omasta osuudestaan yhteisessä elämässä. 

Vierailija
270/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy faktat. Valtaosa miehistä hakee naista saadakseen käyttöönsä henkilökohtaisen plussakortin. Mikäli kohtaat yksisarvisen (pidä kii!)

Naisen näkymätön hinnasto:

-Pesulapalvelut alk.90e (riippuen yrityksestä)

-Siivous 20-2000 (jälleen riippuu palvelun laadusta)

-Seksi 50-500 (Tallinna-Hki välillä)

-Vuokrakohtu 100 000-200 000

-Lastenhoito 100e/h

-Lämmin ruoka 3-30 (ResQ), ravintola väliltä 13-300e

-Edustus,sihteeri,appivanhempien viihdytys 100-500e/kerta (riippuen palveluntarjoajasta)

-Terapiointi 40-90e/kk (BetterHelp)

Vierailija
271/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni päätti, minun kannustamanani, toteuttaa pitkäaikaisen haaveensa ja alkoi valmistaa huonekaluja omassa autotallissamme. Hän on siinä todella taitava. Asiakkaita on vielä harvakseen, mutta mieheni on onnellinen. Silloin minäkin olen onnellinen. 

Jättikö siis kokopäivätyönsä tämän takia vai onko tämä kokopäivätyön päälle?

Vierailija
272/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ainahan seksi on naisillepellä väline. Sillä kiristetään. Sillä testataan Sillä palkitaan"

20 vuotta yhdessä ja vielä ei ole sellaista tullut vastaan. Viimeksi eilen vaimo kysäisi että sopisikohan nyt kun lapset ovat molemmat harrastuksissa.

Vierailija
273/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Seksiä oli alkuun niin usein kuin mahdollista, kun piti ottaa nuo selibaattikuukaudet kiinni, mutta sitten tasaantui ja nykyisin noin neljä, viisi kertaa viikossa. Tämä siis tiedoksi niille, jotka luulevat, että seksin aloittamisen viivästäminen kielisi siitä, ettei seksiä sitten jatkossakaan ole."

No seksin aloituksen viivyttäminen kertoo vain siitä että sitä viivyttää. Se ei kerro lainkaan siitä onko seksiä jatkossa paljon vai vähän. Voi olla ihan kumpaa vain. Pointti on siinä että jos seksiä ei ole niin silloin ei voi tietää sen määrää vaan sitä joutuu arvailemaan.

Avoimuus ja rehellisyys (mainittiin listassa) = puhuminen asioista, mukaan lukien seksi ja seksuaalisuus, ja miten/paljonko sitä toteuttaa. Ja mitä sitten, että joutuu arvailemaan? Joka haluaa seksiä heti, harrastakoon heti. Kaikille se ei sovi, kaikki eivät halua antaa eivätkä vastaanottaa seksiä ennen kuin tuntevat olonsa turvalliseksi - joillakin turvallisuudentunne on ilmeisesti heti mukana, toisilla kestää pidempään.

Vierailija
274/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättikö siis kokopäivätyönsä tämän takia vai onko tämä kokopäivätyön päälle?

Jätti päivätyönsä. 

Vierailija
275/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättikö siis kokopäivätyönsä tämän

Sitten taidat olla niitä yksi miljoonasta yksisarvisia jotka oikeasti rakastavat miestään. Miehesi on onnenpekka hyvät hänelle ja teille molemmille!

Vierailija
276/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tämän ajatuksen ja varmaan se sinulle sopii. Itse kuitenkin vierastan tätä siksi että se tekee seksistä jonkun välineen jolla tavoitellaan jotain ja jolla testataan toista jotenkin. Minusta seksin pitää olla vain ja ainoastaan seksiä ja yhteistä nautintoa. Jos se on palkinto miehelle siitä että mies jaksaa odottaa niin minun mielestäni se tekee seksistä vallankäytön välineen joka ei ole koskaan hyvä asia. Mutta t

Edelleen korostan että ymmärrän kyllä sinun näkemyksesi enkä pidä sitä vääränä. Itse vain ajattelen eri tavalla. Itse en koe seksin ja sen haluamisen olevan mitenkään ristiriidassa sen kanssa että haluaako mies jotain enemmän ja pysyvämpää vai ei. Siinä on kyse seksuaalisuudesta ja miten sen kokee, ei siitä onko jotenkin moraalisempi tai luotettavampi. Jollekin sopii hitaampi ja toiselle nopeampi eteneminen ja molemmat voivat olla ihan yhtä luotettavia ja oikeaa suhdetta haluavia.

Vierailija
277/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ainahan seksi on naisillepellä väline. Sillä kiristetään. Sillä testataan Sillä palkitaan"

20 vuotta yhdessä ja vielä ei ole sellaista tullut vastaan. Viimeksi eilen vaimo kysäisi että sopisikohan nyt kun lapset ovat molemmat harrastuksissa.

Mieti mitä teit, jotain sillä palkittiin.

Vierailija
278/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tämä miesviha-Spessu riehuu näköjään edelleen. On se kumma, että mikään ei kelpaa. Naiset haukutaan joka tapauksessa. Olen yksi näistä onnekkaista, jolla on hyvä mies, mutta sain silti kettuilua osakseni tältä tyypiltä aamupäivällä kirjoittamaani kommenttiin. Ei käy, jos nainen kertoo huonoista mieskokemuksistaan, mutta ei myöskään käy, jos nainen kirjoittaa hyvistä mieskokemuksistaan :D

Ihme rähjääjä, joka asiasta. Toivottavasti hänellä ei ole vaimoa. Se nainen saisi varmasti melko kylmää kyytiä jatkuvasti osakseen.

Vierailija
279/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Mieheni ja hänen veljensä ja isänsä ovat tuollaisia. Sukuvika. Tosi sydämellisiä, kilttejä, auttavaisia yhden naisen miehiä. Minäkin olen saanut olla mieheni kanssa jo 49 vuotta ja edelleen hän on kiltti, rakastava, muita auttava isä ja pappa. Vuosien myötä tulee vaivoja ja ulkonäkö muuttuu, rakkaus ei siitä muutu.

Kyllä niitä on, mutta harvassa.

Et sä voi tietää millaisia läheisesi ovat suljettujen ovien takana. Seuraa truecrime dokkareita. Monien murhaajien läheisistä on olleet aidosti järkyttyneitä kuullessaan rötöksistä.

Tiesitkö että 2/3 hoitoa tarvinneista perheväkivaltapauksista kohdistuu miehiiin? Ihan naiset aiheuttavat suurimman osan vammoista erilaisilla astaloilla.

Mitä naisten väkivaltaisuudelle pitäisi tehdä?

Höpö höpö.

Mies

Vierailija
280/369 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on yrityksensä myynyt miljonääri joka rupesi harrastamaan koska on kilpailukiellossa kaksi vuotta.