Saitko työnantajaltasi joululahjan?
Minä sain jouluruokailun ja palkallisen vapaapäivän.Ihan ok.
Kommentit (361)
Oli joitakin vaihtoehtoja mistä valita, valitsin paremman herkkukorin.
Joulutorttu ja glögi tarjottiin niille, jotka onnistuvat toimistolle raahautumaan. Toisaalta työnantajan tarjoama sairauskuluvakuutus helpotti kummasti koko vuoden sairaalalaskujen kanssa. Arvostan sitä enemmän kuin mitään krääsää, mitä edellinen työnantaja antoi. Kaikessa piti tietysti olla firman logo oikein näkyvästi.
Ei mitään. Ja kahvitilaisuuskin peruttiin lakon takia. Valtiolla olen.
Vierailija kirjoitti:
Herkkukori. Tai oikeastaan pahvilaatikko, jossa suklaakonvehteja, glögiä, keksejä, hilloja, teetä ja kahvia. Ihan kiva lahja.Samanlainen pussukka + jouluruokailu,hyvä mieli tuli :-)
Lounasseteli ja vapaavalintainen lahja netistä. Oli erilaisia vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Joku hlvetin lahjoitus hyväntekeväisyyteen vain mistä sai äänestää.
Ihmettelen vaan miksei työnantaja voi muistaa omia työntekijöitään?
Tervetuloa staffpointille töihin. Itse ehdotin hyväntekeväisyyskohteeksi firman omat työntekijät mutta jostain syystä ehdotus ei mennyt läpi.
Suklaata vaikka en voi sitä syödä sekä kuksan ja kynttilä, heitin roskiin!
Vierailija kirjoitti:
Saadaan maanantaina. Tulee joku sähköinen lahjakortti.
Tulostat itsellesi teepussin ja villasukkien kuvan sekä "hyvän mielen joulutervehdyksen ", arvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatiin itse valita ja netistä tilata noin 40 vaihtoehdosta satasen arvoinen lahja. Oli vaihtoehtoina mm. huopa, kirves, Iittalaa, Marimekkoa, Fazeria, veitsiä, kattiloita, kynttilänjalkoja, rukkasia ja työkaluja. Ihan kiva.
Meillä oli kans tämä, ihan kiva kun sitten jokainen varmasti löytää jotain mieluisaa. Oli myös eri lahjakortteja punttikselle, leffaan, suoratoistopalveluihin jne.
Meillä sama juttu. Hyvä kun saa itse valita, meillä on töissä sekä nuoria, just oman kodin ostaneita tai rakentaneita, että vanhempia, joilla on jo vähän kaikkea. Siitä valikoimasta kyllä löytyy jokaiselle jotain.
Aiempina vuosina on maksettu pieni joulubonus. Nyt ei bonusta maksettu, mitään selitystä ei tälle ole tullut. Firma on tehnyt kuitenkin huipputulosta viime vuosina...Eli harmitus ja tunne siitä ettei ole minkään arvoinen tuli lahjaksi.
viski ja joulukala. 1000 euron bonus. Meillä on 15 hengen pieni perheyritys ja tämä on neljäs hyvä vuosi yritykselle putkee ja jolloin saamme bonuksen.
Firma järjestää pikkujoulut ja tarjoaa erikseen joululounaan henkilöstöravintolassa. Lahjaksi on saatu jo toistakymmentä vuotta lahjakortti hierontaan. Käyttämättähän tuo on jäänyt, kun en sellaisesta perusta eikä sitä pysty siirtämään toiselle.
Setti Marimekkoa, huopakassi ja lahjakortti, jolla voi käydä hakemassa omat juomat monopoliliikkeestä yksityisellä toimijalla.
Jouluruokailu on loppuviikolla.
Ihan odotettiin jonkinlaista bonusta - viimeistään siinä kohdassa, kun tulos julkaistiin. Olisi sieltä ehkä lohjennut pala työntekijöillekin 🙄
Samaa alituista arvostelemista saan kuin aina muulloinkin. Työnantaja on iäkäs muistisairas muori, jota käyn auttamassa. Viime vuonna vein muorille suklaata ja kortin lahjaksi. Nyt hän saa kyllä jäädä ilman. Hän jo ilmoittikin, ettei edes tykkää joulusta vähääkään.
🙄🎄😆
Niinhän ne päälliköt saa huippupalkkoja myös SPR:llakin . Tuon kuultuani lopetin lahjoitukset. Siis pienet lahjoitukset.
Pizzakupongin, sillä saa 50 euron edestä kotipizzasta jotakin.
Perhepullot Leijona viinaa ja keissi kaljaa joka jätkälle.
Sanottiin jotta nollatkaa ittenne näillä eväillä.
Saadaan maanantaina. Tulee joku sähköinen lahjakortti.