Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä 26v nainen, joka on vaimo ja 3:n lapsen äiti, ensi vuonna 4:n lapsen äiti. Tykkään olla kotiäiti, en halua työelämään milloinkaan!

Vierailija
15.12.2023 |

Mä en ymmärrä, miksi niin monia muita ihmisiä ärsyttää, kun mä ja mun mies halutaan mieluummin viettää aikaa koko perheellä, kuin olla työelämässä. Kattokaas kun me halutaan meidän lapsillemme onnellinen ja turvallinen lapsuus. Meidän ei tartte laittaa meidän lapsia esim. tarhaan, jossa on varsinkin flunssakaudella sairastelukierrettä toisensa perään. Meillä on myös aikaa tehdä lastemme kanssa koko perheellä mitä ikinä vaan keksitään tai halutaan. Esikoinen toki käy koulua, mutta muuten meillä ei aikarajoitteita juuri olekaan. Emme elä köyhyydessä, koska Kelalta tulee rahaa. Pystytään käymään välillä reissussakin ja kesällä kerran huvipuistossa. Kesälomalla on just parasta se, ettei meidän tarvi vääntää siitä, milloin sattuu olemaan lomaa, kun voidaan tehdä lomareissu milloin halutaan.

En ymmärrä kritiikkiä meitä kohtaan, kun juuri se on nyky-yhteiskunnassa ongelma, että monilla vanhemmilla ei oo juuri lainkaan aikaa lapsilleen!

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, ei viitsi lukea😴😴😴😴😴

Vierailija
2/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rauhassa, älä vaahtoa!

Voi, lapset vielä pelästyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuisi, jos kaikki toimisi kuten teidän perhe? Mistä ajattelit, että kaikille saataisiin rahat tähän samaan 24/7 lomailuun? 

Vierailija
4/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Vierailija
5/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuisi, jos kaikki toimisi kuten teidän perhe? Mistä ajattelit, että kaikille saataisiin rahat tähän samaan 24/7 lomailuun? 

No mut miksei kaikki voi hakee rahaa niinku Kelasta?

t. viher-vassari

Vierailija
6/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela-elätti keksii aina keinot kehua itseään :D XD

Vierailija
7/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä meinaat elättää itsesi sitten +44-vuotiaana, kun kuopuskin on täysi-ikäinen ja Kelan massit loppuu? 

Vierailija
8/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3:n, 4:n - taisi se peruskoulukin jäädä kesken.

Vierailija
9/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpön höpön höö🤯

Vierailija
10/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos on kerta varaa! Onko ensi vuonna?

Vierailija
11/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut vuosikymmeniä kotona,  mutta en saa yhteiskunnan tukia. Siitä ei  tarvitse kenenkään itkeä. Eli ap, jos sinä ja miehesi pärjäätte ilman yhteiskunnan tukia, niin senkuin olet vaan kotona. Ja mun eläkekin on hoidossa.

Vierailija
12/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä meinaat elättää itsesi sitten +44-vuotiaana, kun kuopuskin on täysi-ikäinen ja Kelan massit loppuu? 

Ei oo mun lapsiluku täynnä vielä 4 lapsesta. Haluan ainakin 6 lasta. Oon aina tienny, että haluan ison perheen. -ap

Vierailija
13/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me maksamme sinun hillumisen maksamalla veroja

Vierailija
14/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hv

Vierailija
15/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku ideologisesti työtön valittamassa täällä

Vierailija
16/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitten sinunkaan kritisoida yhteiskuntaa, kun se Kela-rahojen jakelu loppuu ja joudut pistämään muksut kerjuulle. Itse teit valinnan ja väänsit lapset yhteiskunnan elätettäväksi.

Vierailija
17/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi nyt vähän epäselväksi, että miksi sinun mies ei sitten voi käydä töissä? 

Vierailija
18/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin Porvoota asutte?

Vierailija
19/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa teille. Minä en töissä käyvänä yksin elävänä pysty kustantamaan kuin omat elämiseen (talo, auto - joka välttämätön töihin pääsemisen kannalta) liittyvät kulut. 

En muista, milloin olisin viimeksi ostanut vaikka vaatteita, varmaan neljä vuotta sitten talvitakin. Laskut hoidan tietenkin, siksihän töissä käydään. 

Viime vuosina sen laskujen jälkeisen jäljelle jäävän rahan määrä on laskenut entisestään. Ja juuri tullut verokirje kertoo, että veroprosenttini nousee kahdella. Eli pienestä - paljon alle mediaanin - palkastani pystyn laittamaan kiertoon vieläkin vähemmän.

Kiitos persujen äänestäjät.

Vierailija
20/74 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo mun lapsiluku täynnä vielä 4 lapsesta. Haluan ainakin 6 lasta. Oon aina tienny, että haluan ison perheen. -ap

Eli viimisen lapsen väännät 48-vuotiaana, jotta pääset 65-vuotiaana suoraan lapsilisiltä kansaneläkkeelle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän