Saitko työnantajaltasi joululahjan?
Minä sain jouluruokailun ja palkallisen vapaapäivän.Ihan ok.
Kommentit (361)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso kolmikirjaiminen kiinteistöhuoltofirma: tupsupipo firman logolla, mutta firman vaatteita ei saa kuitenkaan käyttää vapaa-ajalla eli jos päivystäjä käy avaamassa oven, niin pitää mennä kotiin vaihtamaan omat vaatteet ennen vaikka kauppaan menoa ja sama homma, kun lähtee taas.
Höpö höpö, kyllä kaupassa saa käydä työvaatteet päällä. Kapakkaan ei kuitenkaan pidä lähteä työvaatteet päällä örveltämään. Järjen käyttö sallittua.
Ei saa meillä. Näistä on annettu varoituksia ja liitto kädetön.
Siinä tapauksessa täytyy olla kyseessä SOL, joka on paska firma monella muullakin tavalla. Ei sinne kannata mennä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Sain potkut joululahjaksi. Jee.
Sama täällä. Olen salaa helpottunut ettei tarvi enää mennä XD
Vielä ei oo saatu mitään. Tyhy päiväkin oli ja suurin osa työntekijöistä ei sinne edes päässyt kun oli työvuoro. Yhtenä vuonna saatiin 10 hengen kesken jaettavaksi konvehtirasia. Tervetuloa sotelle töihin.
Vierailija kirjoitti:
Olen raatanut my ass off hyvinvointialueen takia. Sijaisen työt omien lisäksi.
Ensi vuonna alan taas toteuttaa suunnitelmia, joita olen hyllyttänyt kauan. Ihan sama mitä työnantaja sanoo.
Ja mitään jouluista ei ole tähän mennessä saatu. En usko että saadaankaan, kun työvälineissäkin pitää säästää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso kolmikirjaiminen kiinteistöhuoltofirma: tupsupipo firman logolla, mutta firman vaatteita ei saa kuitenkaan käyttää vapaa-ajalla eli jos päivystäjä käy avaamassa oven, niin pitää mennä kotiin vaihtamaan omat vaatteet ennen vaikka kauppaan menoa ja sama homma, kun lähtee taas.
Höpö höpö, kyllä kaupassa saa käydä työvaatteet päällä. Kapakkaan ei kuitenkaan pidä lähteä työvaatteet päällä örveltämään. Järjen käyttö sallittua.
Siinä tapauksessa täytyy olla kyseessä SOL, joka on paska firma monella muullakin tavalla. Ei sinne kannata mennä töihin.
Tai YIT, RTV...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai YIT, RTV...
Kiinteistöhuoltofirmoja?
Viime vuonna yksi (1) joulupipari, tänä vuonna ei mitään.
Näin julkisella sektorilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Orion moneen vuoteen antanut. Vetoavat joulukiireisiin ja sanovat kiitoksen lämmittävän. No eipä saatu enää 105-vuotislahjaakaan. Kämänen työnantaja. Kannattaa pysyä erossa.
No mutta hei, Galenoksen etusivulla kuitenkin mainostetaan, miten joululahjat menee Orionilta Itämerelle (ja kehotetaan muitakin työnantajia tekemään näin). :D Hyvä tarkoitus kyllä, mutta tuntuu vähän kettuilulta niska limassa painavia työntekijöitä kohtaan.
Itse asiaan, ei olla vielä saatu. Yleensä vähän ennen aattoa tulee työnantajalta paketit, varmaan tänäkin vuonna niin.
En ole saanut joululahjoja kertaakaan nykyisessä työssäni! Olisivat voineet nyt edes suklaarasialla muistaa.
Herkkukori. Tai oikeastaan pahvilaatikko, jossa suklaakonvehteja, glögiä, keksejä, hilloja, teetä ja kahvia. Ihan kiva lahja.
Lomautuslappu. Jos tammikuussa on poliittisia lakkoja, niin meillä menee putiikki kiinni 4 kk ajaksi.
150euron lahjakortin urheiluvälinekauppaan ja suklaarasia. Lahjakortin kohteista annettiin muutama vaihtoehto mistä sai itse valita, siellä oli kodinkoneliikettä, erätarvikekauppaa, jne.
Työskentelen yksityisellä, mutta sellaisella alalla mitä ei yleensä arvosteta.
Vierailija kirjoitti:
Lomautuslappu. Jos tammikuussa on poliittisia lakkoja, niin meillä menee putiikki kiinni 4 kk ajaksi.
Teidän putiikki tuntuu olevan aika konkurssi-kypsä. Kannattaa alkaa jo uutta työpaikkaa hakemaan.
Muutaman satanen "ylimääräistä" rahaa, josta meni tietenkin puolet politiikoille. Lahjakortti olisi parempi, koska sen saisi omaan käyttöönsä.
Vierailija kirjoitti:
Vielä ei oo saatu mitään. Tyhy päiväkin oli ja suurin osa työntekijöistä ei sinne edes päässyt kun oli työvuoro. Yhtenä vuonna saatiin 10 hengen kesken jaettavaksi konvehtirasia. Tervetuloa sotelle töihin.
Kuten aiemmin kirjoitin ei yrityspuolella välttämättä olla sen hövelimpiä eli firma takoo satoja miljoonia voittoa ja ainakaan tavalliset konttorityöläiset eivät saa mitään. No, otan sitten muutaman kympin edestä omaa aikaa etätöissä.
Saatiin itse valita ja netistä tilata noin 40 vaihtoehdosta satasen arvoinen lahja. Oli vaihtoehtoina mm. huopa, kirves, Iittalaa, Marimekkoa, Fazeria, veitsiä, kattiloita, kynttilänjalkoja, rukkasia ja työkaluja. Ihan kiva.
Suklaalevy. Pitää vain itse käydä hakemassa Tokmannilta. Me ollaan firmalle tosi tärkeitä, joten suut makiaks!
Vierailija kirjoitti:
Saatiin itse valita ja netistä tilata noin 40 vaihtoehdosta satasen arvoinen lahja. Oli vaihtoehtoina mm. huopa, kirves, Iittalaa, Marimekkoa, Fazeria, veitsiä, kattiloita, kynttilänjalkoja, rukkasia ja työkaluja. Ihan kiva.
Meillä oli kans tämä, ihan kiva kun sitten jokainen varmasti löytää jotain mieluisaa. Oli myös eri lahjakortteja punttikselle, leffaan, suoratoistopalveluihin jne.
Hyvinvointipiirille vois haistattaa