Saitko työnantajaltasi joululahjan?
Minä sain jouluruokailun ja palkallisen vapaapäivän.Ihan ok.
Kommentit (361)
Suklaalevyn mikä pitäisi hakea R-kioskilta. Sinne on matkaa noin 20km.
En. Yksityisellä ja iso kv-yritys.
Yksityisyrittäjältä sain satasen, suklaata ja Finlandiavodka-pullon.
Joku tuikkukippo se taisi olla. En ole muistanut ottaa sitä kassista, enkä jaksa hakea nytkään.
Stockka antaa lahjat vain päälliköille, ei nille ketkä ne työt tekee.
En vielä, mutta useampana vuonna olen saanut 300-500€. Odotan viittäsataa tänä vuonna, sillä vuosi on mennyt ihan hyvin taloudellisesta tilanteesta huolimatta. Työnanantaja on antanut omista rahoistaan käteisenä, niin ei mene veroa (ja summa pysyy alle 5000€ kolmessa vuodessa, joten täysin laillista). Välipäivät saan lisäksi pitää vapaana. Olen kahden hengen yrityksessä ja työpanokseni on työnantajalle todella tärkeä, joten hän näyttää arvostustaan mm. näin.
Joululounas työmaaruokalassa, Pieni reppu firman logolla ja pieni laatikollinen Fazerin suklaata. Kaikkiaan ihan ok.
Viime vuonna: ei mitään
Tänä vuonna: luultavasti myös ei mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain potkut joululahjaksi. Jee.
Kuin myös!
Mitäs olette surkeita työntekijöitä. Vähemmän puhetta, enemmän työtä. Vähemmän saikuttelua, enemmän töitä. Vähemmän epätäsmällisyyttä, enemmän täsmällisyyttä.
Vedä vit.u päähäs!
Kuulakärkikynän ja joulupussin, joka sisälsi omenan, piparin ja yhden Fazerin sekalaisen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulakärkikynän ja joulupussin, joka sisälsi omenan, piparin ja yhden Fazerin sekalaisen.
Oletko alakoulussa?
Satasella sai ostaa mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras oli kun joitakin vuosia sitten saatiin k-kaupan lahjakortti jolla sai ostettua kaljaa ja tupakkaa. En siis keksi tätä eikä varmasti pitäisi olla mahdollista, oliskohan kaupan myyjä toiminut väärin sitten.
Saa niillä ostaa mitä huvittaa. Miksi luulit ettei saa?
Koska se saa yleensä sossusta lahjajortin ja sillä EI saa kaljaa eikä tupakkaa.
Pikkujoulut kokonaan firman piikkiin
Joululounas
Omavalintainen lahja nettikaupasta
Joulusauna juomineen, jouluruoka ja herkkupaketti jossa kuohujuoma, suklaata, savumuikkuja ja hirvisäilyke ja kurkkusalaattia paikallisilta tuottajilta. Yksityinen.
😂🤣😂🤣😂🤣
Köyhän valtion virkamies ei lahjoja saa. Riisipuurokin piti itse maksaa.
Valtion virastossa töissä. Ei jaella joululahjoja.
Minun firmani antoi ruhtinaalliset lahjukset koko suvulleni.
-toimari
JK duunarit teillä on sitten kevääseen asti pakkolomautus ( niille jotka ei saanut lopputiliä )