Saitko työnantajaltasi joululahjan?
Minä sain jouluruokailun ja palkallisen vapaapäivän.Ihan ok.
Kommentit (361)
Suklaakonvehtirasian. Arvo 3,90e. Lahjan arvo ei ole tärkeintä vaan muistaminen?
Tässähän lahja 😅
Vierailija kirjoitti:
Hyvinvointipiiri osti meidän osastolle 30 euroa per lärvi maksaneen jooga-videon, joka pitää käydä katsomassa työpaikan tietokoneelta omalla ajalla.
En, enkä sellaista kaipaa. Todennäköisesti se olisi jotain mille ei ole käyttöä.
Joululounas ravintolassa ja s-ryhmän lahjakortti.
Iso hyvää tulosta takova pörssiyritys. Tänä vuonna säästetään eivätkä työntekijät saa mitään 'koska ensi vuosi saattaa olla haastava...'
Vierailija kirjoitti:
Yritys lahjoittaa joululahjarahat johonkin hyvätekeväisyyskohteeseen. Pikkujouluista piti maksaa vain kympin. Pääsen parille joululounaalle asiakasyhteistyön merkeissä. Toimittajat joskus lahjoo punaviinipullolla
Mikä noista olikaan se työnantajan lahja?
Iso kolmikirjaiminen kiinteistöhuoltofirma: tupsupipo firman logolla, mutta firman vaatteita ei saa kuitenkaan käyttää vapaa-ajalla eli jos päivystäjä käy avaamassa oven, niin pitää mennä kotiin vaihtamaan omat vaatteet ennen vaikka kauppaan menoa ja sama homma, kun lähtee taas.
Pelkkää veetuilua ja kiukuttelua siitä, kun en suostunut tekemään ylitöitä vielä viikonloppunakin 50 tunnin työviikon päälle
Vierailija kirjoitti:
Iso kolmikirjaiminen kiinteistöhuoltofirma: tupsupipo firman logolla, mutta firman vaatteita ei saa kuitenkaan käyttää vapaa-ajalla eli jos päivystäjä käy avaamassa oven, niin pitää mennä kotiin vaihtamaan omat vaatteet ennen vaikka kauppaan menoa ja sama homma, kun lähtee taas.
Höpö höpö, kyllä kaupassa saa käydä työvaatteet päällä. Kapakkaan ei kuitenkaan pidä lähteä työvaatteet päällä örveltämään. Järjen käyttö sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Stocka ei anna joululahjoja mutta onneks päälliköt saa isoo palkkaa...
Olisivat nyt antaneet edes jotakin symbolista. Jokaiselle suklaalevy ja allergisille hedelmäkarkkipussi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, kyllä kaupassa saa käydä työvaatteet päällä. Kapakkaan ei kuitenkaan pidä lähteä työvaatteet päällä örveltämään. Järjen käyttö sallittua.
Ei saa meillä. Näistä on annettu varoituksia ja liitto kädetön.
Vierailija kirjoitti:
Joku hlvetin lahjoitus hyväntekeväisyyteen vain mistä sai äänestää.
Ihmettelen vaan miksei työnantaja voi muistaa omia työntekijöitään?
Meidän paikallinen ay-osasto teki samoin. Rahat meni hyvään kohteeseen, mutta mitään äänestystä en ole nähnyt. Niiden postit on sakanneet ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Iso hyvää tulosta takova pörssiyritys. Tänä vuonna säästetään eivätkä työntekijät saa mitään 'koska ensi vuosi saattaa olla haastava...'
Ja pomot on Thaimaassa matkalla? Tätäkin on tapahtunut.
Työntekijät jäivät ilman omia juhlia rahapulan takia.
50 euron lahjakortti S-ryhmään. Olen tyytyväinen! :)
Oon valtiolla töissä, joten ei lahjoja.
Jouluylläri tosin saatiin, eli ensi vuonna entistä korkeammat tulostavoitteet, jee!
Olen raatanut my ass off hyvinvointialueen takia. Sijaisen työt omien lisäksi.
Ensi vuonna alan taas toteuttaa suunnitelmia, joita olen hyllyttänyt kauan. Ihan sama mitä työnantaja sanoo.
Sain. Käsipyyhhkeitä ja suklaata.
Firma teki ennätystuloksen viime vuonna XD Pomot sai jättibonarit. Se on kiva huomata miten paljon omaa panosta arvostetaan. Olen lähtökuopissa ollut jo hyvän aikaa muutenkin, tämä vain vahvistaa päätöstä. Joskus ne on tämmöset pienet jutut mitkä katkasee kamelin selän.
En ole saanut joululahjaa, tai mitään muutakaan lahjaa, sen jälkeen kun siirryin valtiolle töihin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinvointipiiri osti meidän osastolle 30 euroa per lärvi maksaneen jooga-videon, joka pitää käydä katsomassa työpaikan tietokoneelta omalla ajalla.
Mitä iloa tollasesta on kellekään XD Taitaa olla ostopäätöksen tekijän tuttavan/sukulaisen/puolison tekemä video XDD En todellakaan katsoisi.
Ei ole Orion moneen vuoteen antanut. Vetoavat joulukiireisiin ja sanovat kiitoksen lämmittävän. No eipä saatu enää 105-vuotislahjaakaan. Kämänen työnantaja. Kannattaa pysyä erossa.