Saitko työnantajaltasi joululahjan?
Minä sain jouluruokailun ja palkallisen vapaapäivän.Ihan ok.
Kommentit (373)
Saamme pitää 23.12. työpäivän aikana yhden ylimääräisen kymmenen minuutin kahvitauon. Kuinka anteliasta!
30 vuotta firmassa. Sain Rolexin.
Me saatiin jouluruoka ja sitten itse valittava joululahja, listalla oli reppuja, joku kevyttoppis, lahjakortteja Bookbeatiin ja suoratoistopalveluihin jne.
Sain kalliin kellon, kun tuli jouluksi sopivasti kymppivuodet täyteen. Omistaja lähti perheensä kanssa parin viikon lomalle Mauritiukselle.
Joku johtajako olet? En kyllä muuta uskoisi, vaikka mitä väittäisit. Ellei firma joku todella paljon voittoa saava, niin ehkä joku alempiin kuin ihan johtaja voisi saada
Tuohon rolex juttuun tarkoitin siis tuun kysymyksen
Talo lahjoittaa muhkean summan pelastakaa lapset ry:lle. Useampi vuosi menty näin, en ainakaan itse kaipaa mitään krääsää.
Joululounas ja lahjapaketti sekä bonuksena voitin joulukuun alotteitteiden kesken arvotun 250€ citymarketin lahjakortin !
1. kerta 26 vuoteen kun ei saatu. Huonot on ajat.
Sain, irtisanomisilmoituksen ja lopputilin.
Vierailija kirjoitti:
Suklaalevyn, joka piti itse hakea ärrältä
Omalla rahalla ?!
Joululounaan, pari pulloa viiniä ja 100€ saldoa ePassiin.
En ole saanut koskaan. Pikkujouluihinkin pitää ostaa pääsylippu. Juhlat on joskus pidetty jopa henkilöstön ruokalassa. Olen rivityöntekijä HUSsilla. Onneksi työpaikka ei kuitenkaan mennyt, vaikka oli yt:t.