Saitko työnantajaltasi joululahjan?
Minä sain jouluruokailun ja palkallisen vapaapäivän.Ihan ok.
Kommentit (361)
En vielä mitään, mutta perjantaina tarjoaa joululounaan ja töitäkään ei tarvitse tehdä sinä päivänä ja se on palkallinen päivä.
Ennen tämän lisäksi olen saanut viinipullon ja 300 euron lahjakortin. Epäilen, että näinä aikoina en saa näin kattavasti jouluextraa.
Valion juustokassi (7 erilaista juustoa) ja kuohuviinipullo.
Pierun päin naamaa, piti auttaa jossakin "asiassa" kumarruin nostamaan jotakin tavaraa lattialta,Työnantaja tulee eteen,pyllistää just nenäni kohdalle ja pieraisee, toivotti hyvää joulua räkäisen naurun saattelemana.
Jouluinen herkkukori ja pomo on kutonut kaikille villasukat.Ollaan pieni pitopalvelu.
Tokmannilla menee hyvin,Stocca taitaa olla konkurssikypsä?
Joululounas ja 100 € arvoinen lahjakortti. Ei voi valittaa.
50e s-ryhmän lahjakortti.
Muuten aika lailla paskaa niskaan koko vuosi
Joululounas, kuukauden palkallinen loma putkeen (olen etukäteen tehnyt tunnit/ansainnut lomapäivät), itsetehtyä glögiä ja Valion juustopakkaus, jossa on kolme täysikokoista juustoa. Lisäksi tulee lomarahat ja ylityötunnit, jotka menevät maksuun, koska eivät ehtineet lomalistalle.
Joka vuosi tulee se hikinen Juhlapöydän konvehdit-rasia, vaikka hyvin tiedetään, että en voisi syödä suklaata eli lahjasta ei ole minulle mitään hyötyä vaan heitän sen aina suoraan roskiin.
En. Huomenna saan työnantajan kustantamaa riisipuuroa lounaaksi, koska se on meidän joulubonus täällä julkisessa terveydenhoidossa. Tosin en kyllä itsekään haluaisi, että verorahoja käytettäisiin mihinkään tuikkukippoihin tai muuhun roinaan, että hyvä näin. Juhlitaan tätä riisipuurobonusta työporukan kanssa pitämällä nyyttärit lounastauolla :)
Pirhalle kiitos heijastimesta! Hukkasin sen jo. "Vahingossa".
Vierailija kirjoitti:
Joululounas, kuukauden palkallinen loma putkeen (olen etukäteen tehnyt tunnit/ansainnut lomapäivät), itsetehtyä glögiä ja Valion juustopakkaus, jossa on kolme täysikokoista juustoa. Lisäksi tulee lomarahat ja ylityötunnit, jotka menevät maksuun, koska eivät ehtineet lomalistalle.
Eihän se mikään lahja ole, jos kerran itse olet tehnyt töitä noiden lomien eteen.
30e joululahjarahaa johonkin yhteiseen asiaan per lätty, mutta jäin ilman kun töissä oli niin kiire.
Kyllä, joululahjaksi saatii työporukan kanssa kolme konvehtirasiaa, oli se sininen ja dumle ja jokin kolmas. Meillä on lähes 20 työntekijää, joten ei siitä monta konvehtia tule per työntekijä. Julkinen sektori.
Sain veitsenterottimen, keittiöpyyhkeen ja joku kuivattu marjamix.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatiin itse valita ja netistä tilata noin 40 vaihtoehdosta satasen arvoinen lahja. Oli vaihtoehtoina mm. huopa, kirves, Iittalaa, Marimekkoa, Fazeria, veitsiä, kattiloita, kynttilänjalkoja, rukkasia ja työkaluja. Ihan kiva.
Meillä oli kans tämä, ihan kiva kun sitten jokainen varmasti löytää jotain mieluisaa. Oli myös eri lahjakortteja punttikselle, leffaan, suoratoistopalveluihin jne.
Meillä sama..Lisäksi firma lahjoittaa hyväntekeväisyyteen, tosi kiva, kun on molemmat otettu huomioon, hyväntekeväisyys ja omat työntekijät. Meilläkin vaihtoehtoja oli vaikka mitä. Olen ollut firmassa 1,5 v ja tämä oli kolmas "iso" lahja, saadaan myös kesäomalahjat.
Aikaisemmassa isossa kv-firmassa viimeiseen 10-15 vuoteen ei mitään.
Valtiolla myös. Joskus aiemmin on saatu joululahjana pienen pussin, jossa oli suklaata, kahvia ja sellaista, mutta tänä vuonna ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, joululahjaksi saatii työporukan kanssa kolme konvehtirasiaa, oli se sininen ja dumle ja jokin kolmas. Meillä on lähes 20 työntekijää, joten ei siitä monta konvehtia tule per työntekijä. Julkinen sektori.
Onkohan teidän pomo ostanut ne omilla rahoillaan? Niin minä tein, kun olin lähiesimiehenä 7 vuotta. Työnantaja ei maksanut yhtään mitään. Yhtään vuonna vein jokaiselle työntekijälle suklaarasian (Pandaa alennuksella Tokmannilta). Silloin töissä oli 14 tai 15 hlöä, yhteensä alle 50 euroa kaikkien lahjat, ja täysin omasta pussista enkä mennyt konkurssiin. Se vaan jotenkin tuntuu törkeältä, jos ei minkäänlaista pienintäkään muistamista.
Vierailija kirjoitti:
Valtiolla myös. Joskus aiemmin on saatu joululahjana pienen pussin, jossa oli suklaata, kahvia ja sellaista, mutta tänä vuonna ei mitään.
Minä sain valtiolla ollessani 2000-luvun alussa viraston nimellä varustetun heijastimen ja kuulakärkikynän. Se tuntui vitsiltä. Epäilin, että jostain messuilta jäänyt yli ilmaiseksi jaettavaa mainoskrääsää, jota keksittiin antaa työntekijöille joululahjaksi.
Teen kahta työtä.
Vakitöistä joululounas, pomon leipoma saaristolaisleipä ja tammikuussa musikaali.
Kakkostyöstä: Jäin pikkujouluillaksi töihin, sain viidenkympin lahjakortin ruokakauppaan, lisäksi tulee kinkku ja luultavasti pullo viiniä.
Olen tyytyväinen, mutta tiedän tekeväni myös hyvää työtä työnantajilleni.