Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitko työnantajaltasi joululahjan?

Vierailija
15.12.2023 |

Minä sain jouluruokailun ja palkallisen vapaapäivän.Ihan ok.

Kommentit (361)

Vierailija
21/361 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain potkut joululahjaksi. Jee.

Kuin myös!

Vierailija
22/361 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion virastossa lakimiehenä, ei pomotasolla vaan ruohonjuuritasolla. Ei olla enää vuosiin saatu muuta kuin kiristyviä tulostavoitteita. Näin tänäkin vuonna. Hallituksen toimia kun katsoo, niin ensi vuonna varmaan saadaan lahjaksi potkut. Ehkä pitää älytä häipyä ennen sitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/361 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Oli jossain joku jouluruokailu, mutta matkaa olis ollu 30km suuntaansa.

Vierailija
24/361 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vaihtoehtoja, mistä voi valita. Itse valitsin jouluruoka paketin talon ruokalasta.

Olen täysin etänä ja lounaspaikka on menettänyt paljon tuloja. Meille tulee 10+ ihmistä aattona syömään ja olen tilannut paljon ruokaa täältä.

Osan maksaa työnantaja. Hyvä lahja.

Vierailija
25/361 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan vielä. Tiedän että johtajat on tilannut lahjapaketteja, mutta antavat varmaan asiakkaille ja yhteistyökumppaneille ja meidät työntekijät jätetään ilman. 

Vierailija
26/361 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain potkut joululahjaksi. Jee.

Kuin myös!

Menkää töihin.

Vierailija
27/361 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Meillä loppuivat joululahjat siinä vaiheessa, kun ulkomainen yritys osti meidät. 

Vierailija
28/361 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinvointipiiri osti meidän osastolle 30 euroa per lärvi maksaneen jooga-videon, joka pitää käydä katsomassa työpaikan tietokoneelta omalla ajalla. 

Huippua 😂

29/361 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Marraskuussa jo luvattiin työpaikka ens kesäksi, ja viikko sitten luvattiin merkata mun kohdalle, että haluan taas siihen ryhmään, jossa mun uus rakas 😍 on 🎢🎡🎠😎 

Vierailija
30/361 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Joo! Marraskuussa jo luvattiin työpaikka ens kesäksi, ja viikko sitten luvattiin merkata mun kohdalle, että haluan taas siihen ryhmään, jossa mun uus rakas 😍 on 🎢🎡🎠😎 

Mutta onko se rakas vielä ensi kesänä?

31/361 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on ollu jo noin 20 vuotta, että eiköhän 🤩 

Vierailija
32/361 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras oli kun joitakin vuosia sitten saatiin k-kaupan lahjakortti jolla sai ostettua kaljaa ja tupakkaa. En siis keksi tätä eikä varmasti pitäisi olla mahdollista, oliskohan kaupan myyjä toiminut väärin sitten.

Saa niillä ostaa mitä huvittaa. Miksi luulit ettei saa?

Kuulostaa vaan oudolta että kaljaa ja tupakkaa työnantajan piikkiin. En mitenkään vastusta tuollaista lahjaa.

Voi antaa tuollaisen lahjan mutta verovapaa se ei ole. Työnantaja voi antaa lahjakortin johonkin rajattuun, työnantajan valitsemaan valikoimaan. Ei voi antaa verovapaasti ruokakaupan lahjakortti vaan se on palkkaa.

Vierailija
33/361 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhytnäköistä säästämistä. Joululahja on näennäisen pieni asia, mutta vaikuttaa monen fiiliksiin työpaikasta ja työviihtyvyyteenkin.

Kun työntekijän vuoden työpanoksesta ja sitoutumisesta pitäisi muistaa erikseen kiittää.

Vierailija
34/361 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolla oon eikä mitään lahjaa. En ole koskaan saanut. Onneksi lomakertymä on hyvä jd aina olen voinut pitää joulun välipäivinä lomaa ja vapaa-aika on tärkeintä.

Vierailija
35/361 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Annoin itse joululahjan ja irtisanouduin. Eivät löydä ketään tilalle, mutta ei ole minun ongelma.

Vierailija
36/361 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta ollut uusi rakas 🤔

Vierailija
37/361 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään

38/361 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta ollut uusi rakas 🤔

Rakastuin siihen vasta viime kesänä, mutta kyllä se on sen noin 20 kesää siellä pyörinyt 😄  

Vierailija
39/361 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaan joulukinkku ja kotikaljaa. Kaikille tarjolla suklaata yms. makeeta huoltolassa. 

Tämä siis aina ennen joululomia. 

Vierailija
40/361 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullu tänä vuonna mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan