Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniina naisena deittailu on hirveää

Vierailija
09.12.2023 |

Alan jo luovuttaa parisuhteen etsinnässä. Miehet joita olen tavannut, ovat lähes aina hyvin ulkonäkökeskeisiä, kun minä taas en ole lainkaan. Mua ärsyttää kun he esim väheksyvät lihavia tai täti-tyylisiä naisia.

Jo aikaisessa vaiheessa alkaa näkyä voimakasta mustasukkaisuutta ja vakuuttelua että en lähde muiden matkaan. Miehet tuntuvat olevan epävarmoja itsestään ja se aiheuttaa kaikkea ikävää.

Miehet joista en ole kiinnostunut ja varatutkin stalkkaavat ja lähettelevät flirttailevia viestejä.

Olen niin väsynyt tähän kaikkeen! 

Kommentit (192)

Vierailija
61/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin kautta tuli muutaman kerran käytyä treffeillä vaatimattoman näköisten miesten kanssa, koska näyttivät kuvissa komeammilta. Ällöttävää kun heti ekasta kohtaamisesta mies suunnilleen sekosi, sen näki koko olemuksesta kuinka ihastui ulkonäkööni. Tiesin että näille miehille voisin sanoa tai tehdä mitä tahansa, silti he haluaisivat tavata minut uudelleen. Minua ei kiinnosta tällainen dynamiikka suhteessa. Jatkoa olen halunnut vain sellaisen miehen kanssa, joka on kutakuinkin yhtä hyvännäköinen kuin minä.

Miten näkee, että mies sekoaa ja hänen koko olemuksensa viestii ihastuksesta ulkonäköön?

Kehonkielestä. Ja joillakin voi mennä esim. sanat sekaisin tai ei saa edes sanaa suustaan kun tuijottaa.

Vierailija
62/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelepa millaista olisi olla tuollainen tätimäinen tai lihava nainen deittimaailmassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelepa millaista olisi olla tuollainen tätimäinen tai lihava nainen deittimaailmassa

Tai mies jossa ei ole mitään erityistä.

Vierailija
64/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen näköisenä ei juurikaan treffeille pääse ja jos pääsee niin sitten saakin äkkiä kuulla miehen epäilyitä ja mutinoita, että mieluummin sitä makaisikin jonkun alfan patjana mutta kun ei kelpaa (enää edes) siihen niin sitten on pakotettu tyytymään siihen tavalliseen mieheen.  

Joka sitten muistaa mainita ihastuksissaan kuinka huikean nätti joku ohikulkenut nainen oli ja ohjeistaa kuinka sulla on vähän turhaa pömppöä ja oletko miettinyt jos antaisit hiusten kasvaa niin saisit ne kivasti ponnarille..

Ou jee.

Vierailija
65/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeista miehistä löytyy tosiaan ne kaikkein mukavimmat. Nämä osaavat keskittyä elämässä muuhunkin kuin muiden haukkumiseen. 

Vierailija
66/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderin kautta tuli muutaman kerran käytyä treffeillä vaatimattoman näköisten miesten kanssa, koska näyttivät kuvissa komeammilta. Ällöttävää kun heti ekasta kohtaamisesta mies suunnilleen sekosi, sen näki koko olemuksesta kuinka ihastui ulkonäkööni. Tiesin että näille miehille voisin sanoa tai tehdä mitä tahansa, silti he haluaisivat tavata minut uudelleen. Minua ei kiinnosta tällainen dynamiikka suhteessa. Jatkoa olen halunnut vain sellaisen miehen kanssa, joka on kutakuinkin yhtä hyvännäköinen kuin minä.

Miten näkee, että mies sekoaa ja hänen koko olemuksensa viestii ihastuksesta ulkonäköön?

Kehonkielestä. Ja joillakin voi mennä esim. sanat sekaisin tai ei saa edes sanaa suustaan kun tuijottaa.

Ja sitten suutut, että tämä ei vetele, että sekoat minun kauneudestani noin, ettet saa sanaa suustasi. Ok. Voi olla, että tarvitset myös itse hieman itsetutkiskelua sekä omiesi ja muiden motiivien uudelleenarviointia.

Vierailija
67/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeista miehistä löytyy tosiaan ne kaikkein mukavimmat. Nämä osaavat keskittyä elämässä muuhunkin kuin muiden haukkumiseen. 

Tai sitten otantasi on hieman vaillinainen. Olettaisin näin.

Vierailija
68/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten suutut, että

En missään sanonut suuttuvani. Minua vain ällöttää se.

Vierailija
69/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, nyt aikuisena olen huomannut tämän saman. Teininä komeat pojat toki olivat niitä pahimpia kiusaajia mutta aikuisena he ovat yleensä olleet niitä, jotka suhtautuvat minuun kuin mukavaan äijään tai pahimmillaan ovat kiusaantuneita ja viileän kohteliaita seurassani. Tavallisen näköiset ja ei-niin viehättäviksi katsotut miehet puolestaan ovat niitä jotka tiuskivat, huutavat päin naamaa mitättömästä syystä, kohtelevat kuin ilmaa ja jättävät tarkoituksella porukan ulkopuolelle. Haukkuvat rumaksi ja selittävät kuinka ahdistelu pitäisi ottaa imarteluna ja seksiä pitäisi antaa kaikille jotka pyytää koska näköiselläni ei ole varaa olla nirso.

Toki suurin osa vaatimattoman näköisistä miehistä ei tällä tavalla sikaile, mutta ne, jotka sikailevat, ovat aina olleet tavallisen tai arkisen näköisiä. Samoin lihavilla miehillä tuntuu olevan kaikkein pahimmat antipatiat lihavia naisia kohtaan.

Voisiko joku kertoa, mistä tällainen johtuu? Joku epävarmuus omasta asemasta hierarkiassa? Vai onko asia niin, että hyvännäköinen ihminen on varma, että hän voi olla kohtelias minkä vain näköiselle naiselle ilman, että kukaan ajattelee hänen vajonneen tämän tasolle (whatever that means)? Sama ilmiö, kuin se, että pikkupomo on hirveä tyranni siivoajaa kohtaan mutta toimitusjohtaja ystävällinen ja kohtelias? 

Vierailija
70/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, nyt aikuisena olen huomannut tämän saman. Teininä komeat pojat toki olivat niitä pahimpia kiusaajia mutta aikuisena he ovat yleensä olleet niitä, jotka suhtautuvat minuun kuin mukavaan äijään tai pahimmillaan ovat kiusaantuneita ja viileän kohteliaita seurassani. Tavallisen näköiset ja ei-niin viehättäviksi katsotut miehet puolestaan ovat niitä jotka tiuskivat, huutavat päin naamaa mitättömästä syystä, kohtelevat kuin ilmaa ja jättävät tarkoituksella porukan ulkopuolelle. Haukkuvat rumaksi ja selittävät kuinka ahdistelu pitäisi ottaa imarteluna ja seksiä pitäisi antaa kaikille jotka pyytää koska näköiselläni ei ole varaa olla nirso.

Toki suurin osa vaatimattoman näköisistä miehistä ei tällä tavalla sikaile, mutta ne, jotka sikailevat, ovat aina olleet tavallisen tai arkisen näköisiä. Samoin lihavilla miehillä tuntuu olevan kaikkein pahimmat antipatiat lihavia naisia kohtaan.

Voisiko joku kertoa, mistä tällainen johtuu? Joku epävarmuus omasta asemasta hierarkiassa? Vai onko asia niin, että hyvännäköinen ihminen on varma, että hän voi olla kohtelias minkä vain näköiselle naiselle ilman, että kukaan ajattelee hänen vajonneen tämän tasolle (whatever that means)? Sama ilmiö, kuin se, että pikkupomo on hirveä tyranni siivoajaa kohtaan mutta toimitusjohtaja ystävällinen ja kohtelias? 

En ole vastaavaa nähnyt, mutta oma teoriani on, että ne jotka ovat saaneet paljon negatiivista osakseen, kohdistavat sitä sitten johonkin toiseen myöhemmin. Jos jollain komealla tai kauniilla on ollut ruusuinen elämä ja aina saanut positiivista huomiota, niin sitä on helppo olla mukava kaikille muillekin. Tällainen yleistys tällä kertaa.

Vierailija
71/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu että ne kelvottomimmat miehet on juuri minun perässä, koska vaatimattoman näköisenä pitävät minua helppona.

Vierailija
72/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki suurin osa vaatimattoman näköisistä miehistä ei tällä tavalla sikaile, mutta ne,

Tuo ihan sama pätee kyllä naisiinkin. Aidosti kauniit ovat niitä mukavia, ja muut sitten niitä jotka tiuskivat ja valittavat.

Vierailija
73/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Itse olen ollut nuorempana kaunis, mutta myös luonteeltani täysin päinvastainen, kuin kuulut olevan. En ole tehnyt ulkonäöstäni numeroa edes itselleni. Ihan samaa olen kokenut, kuin muutkin naiset, hyvässä ja pahassa.

Koitahan olla vähän nöyrempi äläkä vertaile ulkonäköäsi miehen vastaavaan.

Vierailija
74/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrettävä, mutta siltikin väärä ajatusmalli.

Kauneus on pitkässä juokssa naiselle valtava etu.

Jos ei sitä ymmärrä on tyhmä.

Valista sitten tyhmää ja kerro mikä se etu pitkässä juoksussa on?

Luulisin huomanneeni ne edut, kun olen ollut kaunis ja vanhemmiten ei-kaunis. Kauniina oli vaikeampaa deittailla. Ongelma ei tietenkään ollut määrässä vaan nimenomaan laadussa joka parani vasta kun ulkonäkö ei enää ollut hehkeimmillään. Vasta silloin löytyi normaalia, pysyvää suhdetta etsivä mies.

Otatko itse mieluummin 100 hedelmää joiden joukossa on 99 mätää ja yksi hyvä? Vai 10 hedelmää joiden joukossa on 5 mätää ja 5 hyvää? Itse otan jälkimmäisen ja ajattelen ennemminkin että jos tätä ei ymmärrä niin on tyhmä.

Eikä tämä ole mikään "väärä ajatusmalli" vaan ihan koettua elämää.

Vierailija
75/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisin huomanneeni ne edut, kun olen ollut kaunis ja vanhemmiten ei-kaunis. Kauniina oli vaikeampaa deittailla. Ongelma ei tietenkään ollut määrässä vaan nimenomaan laadussa joka parani vasta kun ulkonäkö ei enää ollut hehkeimmillään. Vasta silloin löytyi normaalia, pysyvää suhdetta etsivä mies.

Otatko itse mieluummin 100 hedelmää joiden joukossa on 99 mätää ja yksi hyvä? Vai 10 hedelmää joiden joukossa on 5 mätää ja 5 hyvää? Itse otan jälkimmäisen ja ajattelen ennemminkin että jos tätä ei ymmärrä niin on tyhmä.

Eikä tämä ole mikään "väärä ajatusmalli" vaan ihan koettua elämää.

Kauniilla on satavarmasti enemmän valinnanvaraa kuin rumalla. Tätä et voi kiistää. Jos kiistät, sinulla on todellakin väärä ajatusmalli.

Vierailija
76/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tämä ole mikään "väärä ajatusmal

Kauniilla on satavarmasti enemmän valinnanvaraa kuin rumalla. Tätä et voi kiistää. Jos kiistät, sinulla on todellakin väärä ajatusmalli.

Luitko viestini? Valinnanvaraa on enemmän, mutta laatu on monesti täyttä paskaa. Parisuhteeseen yleensä etsitään yhtä ihmistä. Pienemmästä, mutta laadukkaammasta joukosta on helpompi karsia muutamat mädät pois, kuin etsiä muutamaa hyvää valtavasta mätäkasasta. Tätä et voi kiistää ja jos kiistät niin sinulla ei ole pelkästään väärä ajatusmalli vaan olet myös matemaattisesti täysin lahjaton.

Vierailija
77/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä siinä onkin, kun kauniina naisena hyvät miehet karttavat, kun luulevat ettei ole mahkuja ja saat vaan niitä ulkonäkökeskeisiä miehiä ja/tai niitä, joiden itsetunto romahtaa, kun juttelet toiselle miehelle ohimennen kaupassa. Jotenkin ironista, mutta totta se on, että kauniina on vaikeampi löytää hyvä mies.

Ei ne miehet luule, vaan tietävät, ettei mahdollisuuksia ole.

Vierailija
78/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli onko niin, että tämä mies on se mukavin?:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Vierailija
79/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko viestini? Valinnanvaraa on enemmän, mutta laatu on monesti täyttä paskaa. Parisuhteeseen yleensä etsitään yhtä ihmistä. Pienemmästä, mutta laadukkaammasta joukosta on helpompi karsia muutamat mädät pois, kuin etsiä muutamaa hyvää valtavasta mätäkasasta. Tätä et voi kiistää ja jos kiistät niin sinulla ei ole pelkästään väärä ajatusmalli vaan olet myös matemaattisesti täysin lahjaton.

P a s ka t se laatu on huonompaa. Siellä on samat sekä vielä paljon muitakin, joista valita. Oletko täysin vajaa? Et vain osaa valita, jos liika tarjonta tekee asioista liian vaikeita.

Vierailija
80/192 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki suurin osa vaatimattoman näköisi

Yhtä komeaa miestä (täydellinen hiusraja, tummat hiukset, lihakset jne..) kohden on vain noin 100 kaunista naista. Ja tuokin voi olla alakanttiin arvioitu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi